SA номер
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: SA номер
Колата е 13 април 96 г., към момента с LCM A. Играя си от известно време с ZEKO с моя ZCS и дата на производство да си добавям опции и модули, но установих, че програмата си работи като обикновен шестнадесетичен калкулатор и когато добавя някакаъв код, примерно 0677, просто си добавя стойността от съответния ред (включващ 3-те компонента GM, SA и VN), като единствения случай когато изменя VN е ако на съответния ред за опцията има промяна в него (в някой от 10-те бита). Редовете в самото начало на ZSТ.000 файла с рециклиращи битове в VN компонента (според годината на производство, блок серия на модулите и новите добавени опции/софтуерни и хардуерни версии) указват пряка промяна единствено когато променя годината на производство - примерно я правя 2002 г.
Решил съм да се справя с упражнението за автоматичните фарове (LCM IVB и RLS) без DIS и ISTA и съм вече почти сигурен, че ако намеря правилния алгоритъм и доразбера какво точно съдържа VN ще успея. Разбира се накрая твърде вероятно е да се наложи да добавя някоя отметка с NCS, но това го приемам за нормално и мися, че съм на правилния път. Проблема е че в интернет пространството никъде не мога да намеря достатъчно информация за ZCS, по-конкретно VN.
Например за Rover 75 един човек си е поиграл да направи програмка (нещо като NCS Dummy) с която като отметки е интегрирал всеки един от компонентите на ZCS със съответните опции, което прави цялото упражнение с добавяне/махане на модули много по-лесно.
Решил съм да се справя с упражнението за автоматичните фарове (LCM IVB и RLS) без DIS и ISTA и съм вече почти сигурен, че ако намеря правилния алгоритъм и доразбера какво точно съдържа VN ще успея. Разбира се накрая твърде вероятно е да се наложи да добавя някоя отметка с NCS, но това го приемам за нормално и мися, че съм на правилния път. Проблема е че в интернет пространството никъде не мога да намеря достатъчно информация за ZCS, по-конкретно VN.
Например за Rover 75 един човек си е поиграл да направи програмка (нещо като NCS Dummy) с която като отметки е интегрирал всеки един от компонентите на ZCS със съответните опции, което прави цялото упражнение с добавяне/махане на модули много по-лесно.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: SA номер
Има по-лесен начин от този, който си подхванал, както и по-безопасен, но щом ти кефи да се мъчиш, няма да ти улеснявам живота и удоволствието да си блъскаш главата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: SA номер
Ще пробвам този метод, като съм се хванал и ще пиша след това какво е станало.
33 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани