M52 misfire
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
M52 misfire
Мотора е M52B20 с двоен ванос.
Когато е студен мотора работи перфектно. Когато стигне 90 градуса от време на време губи по един цилиндър. Сменя свещи, лули, свещи и проблема не е в искрата. Като грешка дава misfire на определен цилиндър и всеки път е различен. Когато светне чека компа изключва този цилиндър. На сутринта всичко е нормално. Гледах за сцепени гофрета, ама мисля, че са добре.
Евентуални причини?
Когато е студен мотора работи перфектно. Когато стигне 90 градуса от време на време губи по един цилиндър. Сменя свещи, лули, свещи и проблема не е в искрата. Като грешка дава misfire на определен цилиндър и всеки път е различен. Когато светне чека компа изключва този цилиндър. На сутринта всичко е нормално. Гледах за сцепени гофрета, ама мисля, че са добре.
Евентуални причини?
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!
- 6apa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740
Re: M52 misfire
Клапан картерни газове.
Re: M52 misfire
Не е от него. Пробвах да го изолирам и пак е така.
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!
- P1tbuL
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: M52 misfire
Бобина... смени ги от друга кола за проба. Направо и с други лули.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: M52 misfire
P1tbuL написа:Бобина... смени ги от друга кола за проба. Направо и с други лули.
Щях да те посъветвам същото, мен на старото M50B20 беше същия проблем, оказа се бобина...
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: M52 misfire
Огледай си пак добре маркучите и най-вече гофретата в мембраните както и дебитомера. Иначе щом другите неща са ти ок , провери си в леглата на свещите да не е заминала гарнитурата на капака на клапаните и от там да вкарва масло в свещите и да ги зацапва
Re: M52 misfire
Смени Горивен филтър ! Слагай на бензина добавка
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят HUAWEI VNS-L21 с помощта на Tapatalk
Re: M52 misfire
Оказахаа се няколко неща. Малка дупчица на малката част на гофрето, която отива към моторчето за празния ход, точно до скобата.
И беше спукана мембраната на бензиновия регулатор и вкарваше бензин във вакуумния маркуч.
И беше спукана мембраната на бензиновия регулатор и вкарваше бензин във вакуумния маркуч.
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани