Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Elesar74 написа:Да си призная, аз нямам пари за Е60. Обаче тук се върти една максима, че новите модели задължително са трошляци, а пък старите са по-читави. Това на каква реална база почива? Може би следната. Имам 10 000 лв., ама читавите Е39 струват около тези пари, обаче пък те са вече стари, не, не става. Или имам 10 000 лв., но това е прага за най-смотаните Е60, не, не ми се дават пари за такъв трошляк. И хоп, имаме максима. Да, но изпитаната и правилната максима, е, че всичко хубаво(вкл. колите) струва пари, понякога много. Тоест, количеството на парите в джоба, е твоят компромис с тази максима. Колите имат едни три нива да ги наречем от даден модел, ниско, средно и високо. И цената зависи от това, къде си се прицелил ти. А ако знаете запазено и стегнато Е30 на 25-30 г., което има климатик, колко струва, ще ви побелеят косите . Ама сигурно знаете.
Не мога да се съглася с това... E39 проблем с верига не знам да има (може би щото е почти два пъти по-дебела ), проблем с торка също, нищо, че ГМ кутията била шит, като цяло и не мисля, че кутиите са на светлинни години, както беше написано (сравнена с пре фейсовата кутия на Е60 естествено), модулите горят като коледни лампички, особено CIC, кабелите на петата врата на Е61 са с дебелината на човешки косъм.. и ги сменят с такива от Е39, повечето Е60 са с изпускателни колектори от Е39, щото им е писнало да заваряват ламарината, наречена изпускателен колектор, не малко се и наводняват..
И на чист бартер не си давам Е39-ката за префейсова Е60, виж за фейсова ще доплатя, но задължително да е с печка и подгрев, ако не, ще чакам да поевтинеят Ф-ките
Доколкото знам твоята я караш от десетина години, тогава е струвала колкото една фейсова 60-ка сега
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Абе приказката, че преди инженерите са имали главната дума си е вярна Специално при Е39 и дизайнерите
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
c04 написа:Абе приказката, че преди инженерите са имали главната дума си е вярна Специално при Е39 и дизайнерите
Какво да кажем за Е34 тогава... Аз имах повече от 10г 520и. По самият двигател не съм правил нищо, само водна помпа и виско. По ходовата част съм сменял тампоните на задния мост и два носача, горната помпа на съединителя и накладки. Общо взето това е маи, навъртях и към 80000км!
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Колите до около 2000г(и фейсовете им до 2003-2005) са едни от последните здрави коли. След тея години се налага програмираното остаряване, адските еко изисквания, от там излишното усложняване на двигателя, също доста страдащата заради еко изисквания електроника и идеята да се заменят модули, а не да се ремонтират.
И за капак на всичко като трябва да я караш по родната пътна мрежа... може да ти се преплаче.
И за капак на всичко като трябва да я караш по родната пътна мрежа... може да ти се преплаче.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Хрuсто написа:Колите до около 2000г(и фейсовете им до 2003-2005) са едни от последните здрави коли. След тея години се налага програмираното остаряване, адските еко изисквания, от там излишното усложняване на двигателя, също доста страдащата заради еко изисквания електроника и идеята да се заменят модули, а не да се ремонтират.
И за капак на всичко като трябва да я караш по родната пътна мрежа... може да ти се преплаче.
Ей това ми е любимата реплика
Едно време я казваха за колите до 90-92-ра, че нали после АБС-и, инжекциони мамата си еб@ло, после почнаха да я спрягат за колите до 95-96, демек тогава свършват всички Е класи и Е34-ки, та след тия години всичко е боклук "риииш ли", вече по сервизите същите тия "мастъри" я казват за колите до 2010та
Щото новите турбута, директно впръскване, аман страшна тъпотия
Едно време и за комън релите така говореха, ма не за друго, ми щото идея си нямаха за какво става въпрос
Кое точно и е здравото на една е46ца ? и с какво тя е по добра от едно Е90?
Давай по конкретно, познавам и двата модела в детайли и фейс и префейс та няма никаква драма да конкретизираш
Окачване ли, мотори ли, електроника ли?
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Кажи колко пара е ремонта на електрическа рейка примерно. Прав ли съм, че моторите са претрупани с еко шитни? Директно впръскване, никасил... А за въвеждането на безоловни тиноли и колко често дефектират спойки? За капсуловането на разни модули, заляти със смоли само и само ако тръгнеш да го ремонтираш елементите да останат по смолата и да идеш да си купиш нов модул. Хич няма двигатели, които не подлежат на ремонт - в кофата и нов. Естествено от това не страдат повечето немци, карат до изтичане на гаранцията и вземат нова, старата идва при нас.
Хубави са новите коли, но да си я извадиш от завода и докато е в гаранция да и се радваш, след десетата година тръгваш по мъките.
Хубави са новите коли, но да си я извадиш от завода и докато е в гаранция да и се радваш, след десетата година тръгваш по мъките.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
FaceOff написа:Elesar74 написа:Да си призная, аз нямам пари за Е60. Обаче тук се върти една максима, че новите модели задължително са трошляци, а пък старите са по-читави. Това на каква реална база почива? Може би следната. Имам 10 000 лв., ама читавите Е39 струват около тези пари, обаче пък те са вече стари, не, не става. Или имам 10 000 лв., но това е прага за най-смотаните Е60, не, не ми се дават пари за такъв трошляк. И хоп, имаме максима. Да, но изпитаната и правилната максима, е, че всичко хубаво(вкл. колите) струва пари, понякога много. Тоест, количеството на парите в джоба, е твоят компромис с тази максима. Колите имат едни три нива да ги наречем от даден модел, ниско, средно и високо. И цената зависи от това, къде си се прицелил ти. А ако знаете запазено и стегнато Е30 на 25-30 г., което има климатик, колко струва, ще ви побелеят косите . Ама сигурно знаете.
Не мога да се съглася с това... E39 проблем с верига не знам да има (може би щото е почти два пъти по-дебела ), проблем с торка също, нищо, че ГМ кутията била шит, като цяло и не мисля, че кутиите са на светлинни години, както беше написано (сравнена с пре фейсовата кутия на Е60 естествено), модулите горят като коледни лампички, особено CIC, кабелите на петата врата на Е61 са с дебелината на човешки косъм.. и ги сменят с такива от Е39, повечето Е60 са с изпускателни колектори от Е39, щото им е писнало да заваряват ламарината, наречена изпускателен колектор, не малко се и наводняват..
И на чист бартер не си давам Е39-ката за префейсова Е60, виж за фейсова ще доплатя, но задължително да е с печка и подгрев, ако не, ще чакам да поевтинеят Ф-ките
Доколкото знам твоята я караш от десетина години, тогава е струвала колкото една фейсова 60-ка сега
E, за 13000 лв., едва ли има читави фейсови Е60 днес. В моят пост не става дума за качеството на изработка на даден модел, а за начин на мислене, когато в джоба имаш едни пари и си търсиш кола. Пък за проблеми с Е39, аз мога да ти напиша доста, за тия 10 г., да не мислиш, че само филтри и масло съм сменял ? Имам достатъчно теми във форума, с проблеми, които са ми скъсали нервите, актуални са и днес някои, но вече нямам сила и желание да се занимавам, да занимавам и колегите, да ставам досаден и съм ги "провизирал".
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
За последните 2 седмици с мой приятел също тръгнахме да дарим за него 39ка. Сумата, която е бюджет за закупуване е 8к левчета. Е в района на гр. София,гр. Пловдив, гр. Стара Загора и т.н.. Е запазена кола НЕ открихме. Финално купихме 330 46 комби.. Скоро скоро 39ките ще станат кът. Моята я пуснах във форума /още седи темата/, но се отказах да я продавам, защото смятам, че има малко в такова състояние в България. Имаме и F10 и все пак в 39 , не знам как да се изразя има нущо, което ми казва: Това е класическо BMW
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Наскоро във ФБ, някой пусна че търси е60 без значение екстри и т.н. до 6000 лв. Ами за кратко време имаше няколко предложения със снимки. Та който иска е60 винаги може да си вземе и да е гъзар пред пичките Аз в моята съм налял толкова в оем екстри, колата си я правя за мой кеф и не мисля да я продавам. Взех я в много добро техническо състояние, но без екстри, та сега ми остава удоволствието да си я правя
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Същият съм и аз Иво. Кефа да си направиш колата Individual, както на теб ти харесва. Ако сега трябва да дам VIN-а на някого да справка, той почти не отговаря на истината . Моят принцип е, че ако купето е здраво, не изгнило или ръждясало, колата може да ти служи дълго време, всичко друго се ремонтира някак. Скоро един познат си купи за без пари Е46 купе 318CI, много хубав син цвят, здраво купе, двигателя в багажника . Ремонтира двигателя и сега дава газ с кеф.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Anatoli66
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 10.01.2017
- Местоположение: Варна
- Кара: Е39 3.0D
- Мечтае да кара: Porsche Panamera
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
Сори, че ви се меся! Аз не съм толкова голям разбирач, но съм на мнение, че човек трябва да кара това, което може да поддържа. Моето е39 530d го изкарах от една заложна къща за 2300лева. Безупречен интериор и екстериор, но до там. Това разбира се не го знаех и колата ме остави точно след по-малко от километър..... виско, ремъци ,акомулатор, окачване, турбо - МАРМАЛАД. След година и малко над 3к. лева, твърдя категорично, че в радиус от 50км. от населеното ми място по-добра и обгрижвана е39-ка няма! Карам с кеф и усмивка всеки ден! Тааа идеята ми беше, голф 3-ка карай, ама поддържаш ли я като нова пак ще ти е кеф.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Искам да Ви споделя, пък и да се изфукам :)
vld написа:Хрuсто написа:Колите до около 2000г(и фейсовете им до 2003-2005) са едни от последните здрави коли. След тея години се налага програмираното остаряване, адските еко изисквания, от там излишното усложняване на двигателя, също доста страдащата заради еко изисквания електроника и идеята да се заменят модули, а не да се ремонтират.
И за капак на всичко като трябва да я караш по родната пътна мрежа... може да ти се преплаче.
Ей това ми е любимата реплика
Едно време я казваха за колите до 90-92-ра, че нали после АБС-и, инжекциони мамата си еб@ло, после почнаха да я спрягат за колите до 95-96, демек тогава свършват всички Е класи и Е34-ки, та след тия години всичко е боклук "риииш ли", вече по сервизите същите тия "мастъри" я казват за колите до 2010та
Щото новите турбута, директно впръскване, аман страшна тъпотия
Едно време и за комън релите така говореха, ма не за друго, ми щото идея си нямаха за какво става въпрос
Кое точно и е здравото на една е46ца ? и с какво тя е по добра от едно Е90?
Давай по конкретно, познавам и двата модела в детайли и фейс и префейс та няма никаква драма да конкретизираш
Окачване ли, мотори ли, електроника ли?
Е90 с М47 и М57 е ок, после знаеш за приключенията с веригите, ДПФи и прочие. Докато на е90 с N47 някой смени вериги за 1500 - 2000 лева примерно и сложи нов ДПФ за 800-1000, а тези пари при е46 ще се сдобиеш с нова боя, окачване и турбо + хубаво обаслужване.
При бензиновите N52 арчи масло, N53 му сменяш дюзи, помпи, ел. водна помпа...не ме разбирай погрешно...не съм против новите ама са вече бая по опасни когато са с голям пробег спрямо старите модели.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани