Температура охлаждаща течност m52
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ulra_power
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 29.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е60 М5
Температура охлаждаща течност m52
Колеги, изчетох всички съществуващи теми във форума по въпроса и така и не намерих единен отговор. Казусът на кратко е следния, блокирал отворен термостат, след смяната му с нов Behr на 92 градуса колата държеше до 95 градуса, след седмица вдигна да 100 и изби водно съединение. Смених пак термостат Behr на 88 градуса, виското (чисто ново, чува се като запала колата първите минути), водната помпа (чугунена на Mayle) и капачката на радиатора. Да предположим че е обезвъздушена като хората, радиаторът е купуван нов преди 2 години, както и е сменян антифризът тогава. Кара се с Hepu G12. В момента колата вдига температура до 98 грауса, на Тракия със 140км/ч варира между 94 и 98, при външна температура по-малка от 4 градуса. До Алеко отново загрява до 98 градуса, охлажда до 94 като я оставя на място и й подавам газ да циркулира антифриза. В сервиза казаха че според тях струята, бликаща от гърловината на казанчето при подаване на газ била много слаба. Маркучът който влиза в радиаторът (горния) след смяната на първия термостат беше бая врял и твърд, сега не съм обръшат внимание. Главата казаха че е наред.
Според вас каква е нормалната температура на антифриза, ако сега стига до 98 градуса то няма ли прегрее на +35 градуса с климатик, ако не са нормални тезиградуси къде да търся причината ?
Поздрави
Според вас каква е нормалната температура на антифриза, ако сега стига до 98 градуса то няма ли прегрее на +35 градуса с климатик, ако не са нормални тезиградуси къде да търся причината ?
Поздрави
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Температура охлаждаща течност m52
ulra_power написа:Колеги, изчетох всички съществуващи теми във форума по въпроса и така и не намерих единен отговор. Казусът на кратко е следния, блокирал отворен термостат, след смяната му с нов Behr на 92 градуса колата държеше до 95 градуса, след седмица вдигна да 100 и изби водно съединение. Смених пак термостат Behr на 88 градуса, виското (чисто ново, чува се като запала колата първите минути), водната помпа (чугунена на Mayle) и капачката на радиатора. Да предположим че е обезвъздушена като хората, радиаторът е купуван нов преди 2 години, както и е сменян антифризът тогава. Кара се с Hepu G12. В момента колата вдига температура до 98 грауса, на Тракия със 140км/ч варира между 94 и 98, при външна температура по-малка от 4 градуса. До Алеко отново загрява до 98 градуса, охлажда до 94 като я оставя на място и й подавам газ да циркулира антифриза. В сервиза казаха че според тях струята, бликаща от гърловината на казанчето при подаване на газ била много слаба. Маркучът който влиза в радиаторът (горния) след смяната на първия термостат беше бая врял и твърд, сега не съм обръшат внимание. Главата казаха че е наред.
Според вас каква е нормалната температура на антифриза, ако сега стига до 98 градуса то няма ли прегрее на +35 градуса с климатик, ако не са нормални тезиградуси къде да търся причината ?
Поздрави
Смени си водната помпа с оригинална ,тези чугунените на Meyle не правят същия дебит както на оригиналната. За справка оригиналната е на Ina с пластмасови витла
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Температура охлаждаща течност m52
За да прегрее трябва да мине на 110 градуса.Стрелката на температурата ти седи в средата до 117 градуса.Ако всичко ти е наред по-охладителната система тези 98 градуса са нищо..
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Температура охлаждаща течност m52
Мисля че всичко ти е наред просто на оня маркуч и му е дошло времето...аз карах цяло лято на 100-102 градуса и в най големите жеги и нагоре,щото не вярвах че високото ми е за смяна.Нищо не счупих и не взривиха маркуч.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Температура охлаждаща течност m52
Дифузьора на радиатора там ли е?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Температура охлаждаща течност m52
Моята е стигала лятото на климатик и работа на място към 102-103 и проблеми няма. Убеди се, че системата е обезъвздушена добре, нивото на течността е в норма и всички маркучи са ти здрави. Аз започнах когато демонтирам някой маркуч да го сменям с нов, защото там, където го стиска скобата вече е смачкан и като го стегнеш пак се случва да стане дупка и да шурне... Възможно е и помпата наистина да не прави дебит като оригиналната, но там нямам опит.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Температура охлаждаща течност m52
Dirty M5 driveR написа:Моята е стигала лятото на климатик и работа на място към 102-103 и проблеми няма. Убеди се, че системата е обезъвздушена добре, нивото на течността е в норма и всички маркучи са ти здрави. Аз започнах когато демонтирам някой маркуч да го сменям с нов, защото там, където го стиска скобата вече е смачкан и като го стегнеш пак се случва да стане дупка и да шурне... Възможно е и помпата наистина да не прави дебит като оригиналната, но там нямам опит.
НЕ! Помпата е с размери 1:1 с оригиналната, двг я върти със същите обороти, няма как да стане така, че да прави по-малък дебит...
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
Re: Температура охлаждаща течност m52
Grozdanoff написа:Dirty M5 driveR написа:Моята е стигала лятото на климатик и работа на място към 102-103 и проблеми няма. Убеди се, че системата е обезъвздушена добре, нивото на течността е в норма и всички маркучи са ти здрави. Аз започнах когато демонтирам някой маркуч да го сменям с нов, защото там, където го стиска скобата вече е смачкан и като го стегнеш пак се случва да стане дупка и да шурне... Възможно е и помпата наистина да не прави дебит като оригиналната, но там нямам опит.
НЕ! Помпата е с размери 1:1 с оригиналната, двг я върти със същите обороти, няма как да стане така, че да прави по-малък дебит...
Как и видя дължината на лопатките та го твърдиш ? За лятата чугунена питам .
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Температура охлаждаща течност m52
vladobate написа:Grozdanoff написа:Dirty M5 driveR написа:Моята е стигала лятото на климатик и работа на място към 102-103 и проблеми няма. Убеди се, че системата е обезъвздушена добре, нивото на течността е в норма и всички маркучи са ти здрави. Аз започнах когато демонтирам някой маркуч да го сменям с нов, защото там, където го стиска скобата вече е смачкан и като го стегнеш пак се случва да стане дупка и да шурне... Възможно е и помпата наистина да не прави дебит като оригиналната, но там нямам опит.
НЕ! Помпата е с размери 1:1 с оригиналната, двг я върти със същите обороти, няма как да стане така, че да прави по-малък дебит...
Как и видя дължината на лопатките та го твърдиш ? За лятата чугунена питам .
е не съм я мерил, но силно се съмнявам, че размерите се различават от оригиналната. Помпата си е същата, просто не е от пластмаса, а от чугун, не виждам как точно ще дава по-малък дебит...
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
Re: Температура охлаждаща течност m52
Grozdanoff написа:vladobate написа:Grozdanoff написа:Dirty M5 driveR написа:Моята е стигала лятото на климатик и работа на място към 102-103 и проблеми няма. Убеди се, че системата е обезъвздушена добре, нивото на течността е в норма и всички маркучи са ти здрави. Аз започнах когато демонтирам някой маркуч да го сменям с нов, защото там, където го стиска скобата вече е смачкан и като го стегнеш пак се случва да стане дупка и да шурне... Възможно е и помпата наистина да не прави дебит като оригиналната, но там нямам опит.
НЕ! Помпата е с размери 1:1 с оригиналната, двг я върти със същите обороти, няма как да стане така, че да прави по-малък дебит...
Как и видя дължината на лопатките та го твърдиш ? За лятата чугунена питам .
е не съм я мерил, но силно се съмнявам, че размерите се различават от оригиналната. Помпата си е същата, просто не е от пластмаса, а от чугун, не виждам как точно ще дава по-малък дебит...
Не е същата ако лопатките са по-къси. А те са такива и съответно дебита ще е по-малък. Това е идеята. Аз съм с неработеща ел.перка и лятото градско в задръстване не е дигала повече от 101 гр. ,това с термостат а 97гр. Тъй че охладителната система си е изчислена добре , ни си иска правилните елементи. С тез измислени помпи не е хава . Монтирайте си пластмасови и ги сменяйте на 70-80000 км. , оригинална държи 100000км.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Температура охлаждаща течност m52
vladobate написа:Grozdanoff написа:vladobate написа:Grozdanoff написа:Dirty M5 driveR написа:Моята е стигала лятото на климатик и работа на място към 102-103 и проблеми няма. Убеди се, че системата е обезъвздушена добре, нивото на течността е в норма и всички маркучи са ти здрави. Аз започнах когато демонтирам някой маркуч да го сменям с нов, защото там, където го стиска скобата вече е смачкан и като го стегнеш пак се случва да стане дупка и да шурне... Възможно е и помпата наистина да не прави дебит като оригиналната, но там нямам опит.
НЕ! Помпата е с размери 1:1 с оригиналната, двг я върти със същите обороти, няма как да стане така, че да прави по-малък дебит...
Как и видя дължината на лопатките та го твърдиш ? За лятата чугунена питам .
е не съм я мерил, но силно се съмнявам, че размерите се различават от оригиналната. Помпата си е същата, просто не е от пластмаса, а от чугун, не виждам как точно ще дава по-малък дебит...
Не е същата ако лопатките са по-къси.
А ТИ мерил ли си лопатките колега? Кой смяташ, че ще направи помпа различна по размер от оригиналната? Просто материала е различен. Аз познавам един доста оборотен монтоьор във Варна(няма да правя реклама), който само такива помпи слага на БМВ, моята също е чугунена и не ми е загрявала колата... Кажи сега кой ти каза на тебе или по кое разбра, че чугунената помпа имала по-малък дебит?
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
Re: Температура охлаждаща течност m52
Grozdanoff написа:vladobate написа:Grozdanoff написа:vladobate написа:Grozdanoff написа:Dirty M5 driveR написа:Моята е стигала лятото на климатик и работа на място към 102-103 и проблеми няма. Убеди се, че системата е обезъвздушена добре, нивото на течността е в норма и всички маркучи са ти здрави. Аз започнах когато демонтирам някой маркуч да го сменям с нов, защото там, където го стиска скобата вече е смачкан и като го стегнеш пак се случва да стане дупка и да шурне... Възможно е и помпата наистина да не прави дебит като оригиналната, но там нямам опит.
НЕ! Помпата е с размери 1:1 с оригиналната, двг я върти със същите обороти, няма как да стане така, че да прави по-малък дебит...
Как и видя дължината на лопатките та го твърдиш ? За лятата чугунена питам .
е не съм я мерил, но силно се съмнявам, че размерите се различават от оригиналната. Помпата си е същата, просто не е от пластмаса, а от чугун, не виждам как точно ще дава по-малък дебит...
Не е същата ако лопатките са по-къси.
А ТИ мерил ли си лопатките колега? Кой смяташ, че ще направи помпа различна по размер от оригиналната? Просто материала е различен. Аз познавам един доста оборотен монтоьор във Варна(няма да правя реклама), който само такива помпи слага на БМВ, моята също е чугунена и не ми е загрявала колата... Кажи сега кой ти каза на тебе или по кое разбра, че чугунената помпа имала по-малък дебит?
Поред. Мерил съм ги , даже и снимка имам някой слънчев ден ще я постна ...пак. Ха и да точно от Варна ми беше предпоследното БМВ на което му изхвърлих точно тая помпа и си сложих оригинална пластмасова , що ли , щото дигаше градус магистрално , а си беше здрава пущината. Ми след 100000км сдаде багажа и си турих пак пластмасова ама евтинджос и още е жив тдс-а. Ти май тдс не си карал затова си толкоз смел с помпите . Метална не могат я докарат на геометрия , затова са така не щот не искат. Не се харесват пластмасови щото превъртат след някой и друг хиляден километър пък бай Ганя не ще да се завтаря с нова смяна , що да дава още 50 кинта с отстъпката или пък ако е пич 200 пари за оригинална и да си свирка. Със здраве.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Температура охлаждаща течност m52
vladobate написа:Grozdanoff написа:vladobate написа:Grozdanoff написа:vladobate написа:Grozdanoff написа:Dirty M5 driveR написа:Моята е стигала лятото на климатик и работа на място към 102-103 и проблеми няма. Убеди се, че системата е обезъвздушена добре, нивото на течността е в норма и всички маркучи са ти здрави. Аз започнах когато демонтирам някой маркуч да го сменям с нов, защото там, където го стиска скобата вече е смачкан и като го стегнеш пак се случва да стане дупка и да шурне... Възможно е и помпата наистина да не прави дебит като оригиналната, но там нямам опит.
НЕ! Помпата е с размери 1:1 с оригиналната, двг я върти със същите обороти, няма как да стане така, че да прави по-малък дебит...
Как и видя дължината на лопатките та го твърдиш ? За лятата чугунена питам .
е не съм я мерил, но силно се съмнявам, че размерите се различават от оригиналната. Помпата си е същата, просто не е от пластмаса, а от чугун, не виждам как точно ще дава по-малък дебит...
Не е същата ако лопатките са по-къси.
А ТИ мерил ли си лопатките колега? Кой смяташ, че ще направи помпа различна по размер от оригиналната? Просто материала е различен. Аз познавам един доста оборотен монтоьор във Варна(няма да правя реклама), който само такива помпи слага на БМВ, моята също е чугунена и не ми е загрявала колата... Кажи сега кой ти каза на тебе или по кое разбра, че чугунената помпа имала по-малък дебит?
Поред. Мерил съм ги , даже и снимка имам някой слънчев ден ще я постна ...пак. Ха и да точно от Варна ми беше предпоследното БМВ на което му изхвърлих точно тая помпа и си сложих оригинална пластмасова , що ли , щото дигаше градус магистрално , а си беше здрава пущината. Ми след 100000км сдаде багажа и си турих пак пластмасова ама евтинджос и още е жив тдс-а. Ти май тдс не си карал затова си толкоз смел с помпите . Метална не могат я докарат на геометрия , затова са така не щот не искат. Не се харесват пластмасови щото превъртат след някой и друг хиляден километър пък бай Ганя не ще да се завтаря с нова смяна , що да дава още 50 кинта с отстъпката или пък ако е пич 200 пари за оригинална и да си свирка. Със здраве.
Браво на теб колега, но пак съм убеден, че ми говориш глупости. Много ми е интересно как точно изчисли лопатките, защото дължината на лопатката не е единствения параметър за дебита, тия лопатки си имат и стъпка, и хората са го изчислили, ти как точно сметна дебита на помпата?!?
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
Re: Температура охлаждаща течност m52
И защо термостата ти е на 88гр. като трябва да е на 97гр. ? В термостатното тяло им подгряващ елемент командван от ЕКУ и той определя кога и колко да отвори принудително термостата , ако има нужда. Тоз мотор нормално държи около 99гр. градско и ако си забелязал като го изръчкаш малко веднага му пада температурата на мотора поради принудителното отваряне и команди от ЕКУ. Скоро на 6гр. външна темп. магистрално и скорост 160км/ч ми държеше около 98гр. и така трябва да е . И лято беше така и зимата все е така , по-добре от това здраве.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Температура охлаждаща течност m52
Аз ли само мисля, че става дума за м52 с единичен, а не с двоен ванос, където термостата не се командва принудително от ЕКУ? И е на 92гр.
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани