Проблем с алтернатор
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BMWAudioLab
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 22.02.2017
- Местоположение: Brussels
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39
- Мечтае да кара: space shuttle
Re: Проблем с алтернатор
Колегите са ти обяснили детайлно, че алтернаторът ти няма проблеми, но аз имам един един съвет,
1. Провери си акумулатора но на товарна вилка, за да видиш какво му е състоянието, както и да ти проверят гъстотата на електролита. Преди години имах проблем с един акумулатор, при който клетката на плюсовата клема беша започнала да се предава и гъстотата на електролита в нея беше на сатинтарния минимум. Реално погледнато - тои е в норма макар и на долната граница, но при другите клетики пък си стоеше в нормите на горна граница. Оказа се, че тази разлика не е особена здравословна за акумулатора и при ниски температури стартерът си въртеше тегаво.
2. Провери си и стартера. Стари са ни колите и всяка част има някакво износване. При луфтове в оста на бендикса, те може да застава леко накриво и това да води до затягане и по-трудно въртене.
1. Провери си акумулатора но на товарна вилка, за да видиш какво му е състоянието, както и да ти проверят гъстотата на електролита. Преди години имах проблем с един акумулатор, при който клетката на плюсовата клема беша започнала да се предава и гъстотата на електролита в нея беше на сатинтарния минимум. Реално погледнато - тои е в норма макар и на долната граница, но при другите клетики пък си стоеше в нормите на горна граница. Оказа се, че тази разлика не е особена здравословна за акумулатора и при ниски температури стартерът си въртеше тегаво.
2. Провери си и стартера. Стари са ни колите и всяка част има някакво износване. При луфтове в оста на бендикса, те може да застава леко накриво и това да води до затягане и по-трудно въртене.
Диагностика, кодиране, ремонт на ВМ24/ВМ54, МК3/МК4, ASK-CD и Logic7
Цифрова телевизия за моделите с iBus комуникация
http://bmwaudiolab.com/
https://www.facebook.com/BMWAudioLab/
viewtopic.php?f=63&t=426879
Цифрова телевизия за моделите с iBus комуникация
http://bmwaudiolab.com/
https://www.facebook.com/BMWAudioLab/
viewtopic.php?f=63&t=426879
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: Проблем с алтернатор
Кабелите за датчика на разпределителният вал отиват към:
Куплунг М3 и пинове 4(сигнал) и 17(маса).
Захранването(+) е общо - червен кабел с бяла черта(всички датчици са с такава оцветка на "+" и са кербовани в обща кабелна обувка).
Куплунг М3 и пинове 4(сигнал) и 17(маса).
Захранването(+) е общо - червен кабел с бяла черта(всички датчици са с такава оцветка на "+" и са кербовани в обща кабелна обувка).
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с алтернатор
Колега, със сигурност непаленето не е от датчика на разпределителния вал. Ако е прецакан, колата ще пали студена, ако не от раз, то поне след 2-3 секунди. А топла няма да пали. Това съм го изпитал лично преди месец и нещо. Виж датчика на коляновия вал.
ПП. Видях, че разхода ти е 20+/100 , което за мен си е бая много. При мен е около 10 градско, но съм в малък град. Обаче чак 20 и нагоре...Проверявал ли си скоро дюзи? Такава мизерия може да ти направят, че ще те боли главата после.
ПП. Видях, че разхода ти е 20+/100 , което за мен си е бая много. При мен е около 10 градско, но съм в малък град. Обаче чак 20 и нагоре...Проверявал ли си скоро дюзи? Такава мизерия може да ти направят, че ще те боли главата после.
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Проблем с алтернатор
ivopicha написа:Колега, със сигурност непаленето не е от датчика на разпределителния вал. Ако е прецакан, колата ще пали студена, ако не от раз, то поне след 2-3 секунди. А топла няма да пали. Това съм го изпитал лично преди месец и нещо. Виж датчика на коляновия вал.
ПП. Видях, че разхода ти е 20+/100 , което за мен си е бая много. При мен е около 10 градско, но съм в малък град. Обаче чак 20 и нагоре...Проверявал ли си скоро дюзи? Такава мизерия може да ти направят, че ще те боли главата после.
Той разхода е толкова, защото много бръмча на място. За да зареждам акумулатора.
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Проблем с алтернатор
Така работи колата : https://youtu.be/1yajTWAzIK8 не мисля че има проблем с дюзи.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Проблем с алтернатор
И при мен мотора работеше перфектно, но при рязко подаване на газ колата гаснеше. При проверка на дюзите 3 бяха извън нормата. Доре един колега тук от форума беше споделил в моя тема, че имал само една проблемна дюза и колата имала проблем с паленето. Пък и е хубаво да се проверят дюзите. На разпръсквачите им дават живот 100к км. А нашите коли са на по поне 4х100к.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани