Проблем печка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ivan_shikerov
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 18.01.2013
- Пол: Мъж
Проблем печка
Здравейте колеги.Първа зима ми е с 39-та(530д)и се оказа че имам проблем с печката.Бушонът беше изгорял и го смених.На следващата сутрин акумулатора ми беше паднал,заредих го качвам на колата и чувам че се мъчи да запали печкатаа,температурата беше към14-15 градуса.На някой дали му се е случвало подобен проблем.Сложа ли бушона и се мъчи да запали постоянно печката.Като цяло има нещо изгоряло защото не съм е чул работеща, но интересното е защо постоянно се опитва да запали.Ще съм благодарен ако някой има идеа да сподели,че така и не намерих писано на подобна тема
- F1L
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 12.08.2011
- Местоположение: Русе, Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 193 к.с.
- Мечтае да кара: Със здраве
Re: Проблем печка
Има такава тема Как да ползвам печката, ако имам разбира се
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Проблем печка
Диагностика колега. За да не пали печката, има два основни признака, ако проблема не е някакъв друг. Горово под резервата (8л.) или акумулатора е с напрежение под 12 v.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Проблем печка
Според мен проблемът на колегата е в електрониката на печката. Има писано точно за този проблем.
Иначе причините да не тръгва печката са доста:
1. Проблем с датчик за температура (намира се на платката).
2. Проблем със свещ.
3. Проблем с циркулационна помпа.
4. Проблем с KBUS комуникация
5. Липса на гориво
6. Липса на ток
7. Грешна кодировка. Вече 2 пъти ми се случи да дойде човек за дистанционно за печката и да сподели, че печката му не работи и ще търси решение. После се оказа, че някои хора, когато отключват печката, кодират таблото, така че печката има shutoff клапан, а колата няма и вследствие на това печката си записва грешка "shut off valve". След правилното кодиране, печката си заработва.
8. Има и още причини, сигурен съм, но за тези се сещам сега на бързо четене.
Иначе причините да не тръгва печката са доста:
1. Проблем с датчик за температура (намира се на платката).
2. Проблем със свещ.
3. Проблем с циркулационна помпа.
4. Проблем с KBUS комуникация
5. Липса на гориво
6. Липса на ток
7. Грешна кодировка. Вече 2 пъти ми се случи да дойде човек за дистанционно за печката и да сподели, че печката му не работи и ще търси решение. После се оказа, че някои хора, когато отключват печката, кодират таблото, така че печката има shutoff клапан, а колата няма и вследствие на това печката си записва грешка "shut off valve". След правилното кодиране, печката си заработва.
8. Има и още причини, сигурен съм, но за тези се сещам сега на бързо четене.
- ivan_shikerov
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 18.01.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем печка
това са грешките,който ми излизат Latent heat storage system Temperature sensor Auxiliary water pump Park heating Locking valve, Latent heat storage system Cut off valve Park heating Wake up line Latent heat storage system Shut off valve
Re: Проблем печка
На моята започваше да върти вентилатора веднага след отваряне на шофьорската врата.Проблема беше в платката.Пращах платката два пъти по еконт на майстор,той отстрани проблема,но пак не пали.В модула на печката не записва грешки,а във модула на климатроника записва циркулационна помпа.Въпреки че помпата работи.С инпа я паля и работи.Предполагам трябва нещо да се кодира.Ако има някой от софия който знае и може да оправи нещата или координати на някой нека пише на лично.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани