Алтернатива на м-тех окачване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: Алтернатива на м-тех окачване
Hristo написа:Teh-ko ме отрязаха, че не ги предлагат б12-ките. Ще пробвам и някои други вериги, но ме съмнява да доставят нещо и то на приемлива цена
Този сайт предлага доста изгодно, но не знам как са като качество на продуктите и изобщо коректни ли са? Плаща се предварително с пей-пал или по сметка. Нещата май са от Германия или сайта е само немски
https://www.avtochastionline24.bg/bmw/5 ... amortisori
Няколко пъти съм пазарувал от този сайт, коректни са. Това са цените, не знам колегата над мен за какво увеличаване говори, доставката е 20 кинта, като за над 300 или 350лв доставката е безплатна. Нещата идват за десетина дни.
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Алтернатива на м-тех окачване
Ще се взема ЗАКС Адвантидж с Айбах про кит пружините.
Относно окомплектовката отзад е голяма чуденка: излиза ми тампон, явно стандартен, дават го за всички е39, с номер 33521091710, той си върви с подложка, но за м-тех 2 са тези два номера 33 52 1 094 091 и 33 52 2 229 854 като и те си вървят с подложки. ЗА долните подложки на пружините пак има стандартен вариант 33531133671 и м-тех 33532229913. Каква е разликата в тампоните и подложките, кои са по-дебели, ако има изобщо разлика в дебелината.
За отпред все едни номера ми излизат-стандартни и нищо за м-ково, за м-тех има ли разлики отпред
Ако някой има такива шайби, запазени, за продаване 31321139423 монтират се отпред между амортисьора и тампона, да пише. Слагат се и на всички е34 и на е36 с м50, м51
Относно окомплектовката отзад е голяма чуденка: излиза ми тампон, явно стандартен, дават го за всички е39, с номер 33521091710, той си върви с подложка, но за м-тех 2 са тези два номера 33 52 1 094 091 и 33 52 2 229 854 като и те си вървят с подложки. ЗА долните подложки на пружините пак има стандартен вариант 33531133671 и м-тех 33532229913. Каква е разликата в тампоните и подложките, кои са по-дебели, ако има изобщо разлика в дебелината.
За отпред все едни номера ми излизат-стандартни и нищо за м-ково, за м-тех има ли разлики отпред
Ако някой има такива шайби, запазени, за продаване 31321139423 монтират се отпред между амортисьора и тампона, да пише. Слагат се и на всички е34 и на е36 с м50, м51
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Алтернатива на м-тех окачване
Дали ще станат на ORYX-a
Специални благодарности на Bavarcho
Специални благодарности на Bavarcho
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Алтернатива на м-тех окачване
Колеги, бихте ли ми отговорили на няколко въпроса, че не са ми ясни тези неща -
1. При по-ниски пружини, трябва ли и амортисьора да е с по-къс ход? С други думи, мога ли на стандартните ми амортисьори (понеже са още читави, проверени на тресачка) да сложа пружини Айбах про кит?
2. В някои сайтове пишат Билстейн Б6, в други Билстейн Б6 спорт, но в сайта на Билстейн няма "спорт" , само Билстейн Б6 , за който пише, че е с нормален ход, а вече за Б8 пише, че са за понижаване със спортни (къси) пружини. Няма кой знае каква разлика в цената между Б6 и Б8 (поне в някои чужди сайтове), но ми е любопитно в Билстейн Б12, амортисьорите Б6 ли са, или Б8?
3. Защо в някои кит-ове (койловъри) има комплект биалетки? По-къси ли са, гледам дори има регулируеми?
Благодаря!
1. При по-ниски пружини, трябва ли и амортисьора да е с по-къс ход? С други думи, мога ли на стандартните ми амортисьори (понеже са още читави, проверени на тресачка) да сложа пружини Айбах про кит?
2. В някои сайтове пишат Билстейн Б6, в други Билстейн Б6 спорт, но в сайта на Билстейн няма "спорт" , само Билстейн Б6 , за който пише, че е с нормален ход, а вече за Б8 пише, че са за понижаване със спортни (къси) пружини. Няма кой знае каква разлика в цената между Б6 и Б8 (поне в някои чужди сайтове), но ми е любопитно в Билстейн Б12, амортисьорите Б6 ли са, или Б8?
3. Защо в някои кит-ове (койловъри) има комплект биалетки? По-къси ли са, гледам дори има регулируеми?
Благодаря!
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Алтернатива на м-тех окачване
1. Трябват си амове с по-къс ход за понижени пружини. Както и на м-техника амовете са с по-къси стержени.
2. На билщайн б4 е най-базовия, б6 е ни риба, ни рак, б8 е с къси стебла и за понижени пружини. Б12 кита е б8 амове с айбах про кит пружини.
Щом са ти добри амовете слагай едно айбахче и колкото изкарат, после ще вземеш спортни амове
2. На билщайн б4 е най-базовия, б6 е ни риба, ни рак, б8 е с къси стебла и за понижени пружини. Б12 кита е б8 амове с айбах про кит пружини.
Щом са ти добри амовете слагай едно айбахче и колкото изкарат, после ще вземеш спортни амове
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Алтернатива на м-тех окачване
Мерси за точния отговор!
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Алтернатива на м-тех окачване
В6 го дават за стандартно окачване, В8 го дават да отговаря на М тех. (и подобните еибах про кит и спортлайн)
Къси биалетки дават, защото горната част на биалетката се закрепя за макферсона, а има койли които имат и долен реглаж - т.е. регулира се колко надолу спрямо шенкела пада койла и така разстоянието между ухото на биалетката и стабилизиращата щанга се скъсява.
Къси биалетки дават, защото горната част на биалетката се закрепя за макферсона, а има койли които имат и долен реглаж - т.е. регулира се колко надолу спрямо шенкела пада койла и така разстоянието между ухото на биалетката и стабилизиращата щанга се скъсява.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Алтернатива на м-тех окачване
дайте някаква идея какво да купя за до ползвам на Мтехник пружините и да е прилично
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Алтернатива на м-тех окачване
Е нали колегите вече го описаха варианта ... вземаш Закса от партномерата горе и готово с твоите пружини.
Най-тънкия вариант за всичко ново като пари е комплекта на koni (4 амортисьора и пружини без реглаж), който е постнат на предната страница , който пак ще е с ефекта на M-tech.
Успех
Bavarcho написа:Мога да ти помогна с Eibach pro kit на 340лв. за 1 ден доставка
Също и за Sachs-а пак за 1 ден на 850лв. (предни с номер 82 4904 004 865 отговарящ на 1 096 859 ОЕМ и задни 81 4903 000 051 ОЕМ 1 093 647 )
Най-тънкия вариант за всичко ново като пари е комплекта на koni (4 амортисьора и пружини без реглаж), който е постнат на предната страница , който пак ще е с ефекта на M-tech.
In_Memoriam написа:https://www.ebay.de/itm/KONI-Sportfahrwerk-STR-T-Kit-1120-7421-fur-BMW-5er-E39-Tieferlegung/361826146169?epid=1704785540&hash=item543e84d779:g:xuYAAOSwLdBaF8~d
Ето и цял кит с пружини. Може би е една идея по-меко от Билщайна, затова ако комфортът е на първо място е по-добър вариант.
Успех
Re: Алтернатива на м-тех окачване
Колеги извинявам се че използвам темата но имам въпрос амортисьора на м-тех1 и 2 има ли разлика или разликата е само в пружините ? ( Ако е от значение за 6 цилиндровите бензинови мотори питам )
Re: Алтернатива на м-тех окачване
Bavarcho написа:В6 го дават за стандартно окачване, В8 го дават да отговаря на М тех. (и подобните еибах про кит и спортлайн)
Къси биалетки дават, защото горната част на биалетката се закрепя за макферсона, а има койли които имат и долен реглаж - т.е. регулира се колко надолу спрямо шенкела пада койла и така разстоянието между ухото на биалетката и стабилизиращата щанга се скъсява.
Колега, имаш ли вариант за 540 комби? И аз като колегата искам нещо което наподобява мтех2 и няма излишни реглажи.
Извинявам се, че пиша в тази тема, но мисля че е излишно да пускам нова.
Благодаря предварително!
BMW Sheer Driving Pleasure
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Алтернатива на м-тех окачване
trapo написа:Колега, имаш ли вариант за 540 комби? И аз като колегата искам нещо което наподобява мтех2 и няма излишни реглажи.
Извинявам се, че пиша в тази тема, но мисля че е излишно да пускам нова.
Благодаря предварително!
Комбито отзад нали е на възглавници?
Re: Алтернатива на м-тех окачване
Повечето са с възглавници. Хубавото им е, че могат да се махат.
Нивомат-а е готина екстра, но не съм сигурен какво ще стане ако се сложат айбах пружини с готини Амортисьори отпред. Най-вероятно миш маш ще стане. Колата ще се чуди кво да прави в завой. Виж в клипчета долу, тоя пич да слага coilover
https://youtu.be/2h8LWbAFqsE
В сайта на Eibach има китове за комби
Нивомат-а е готина екстра, но не съм сигурен какво ще стане ако се сложат айбах пружини с готини Амортисьори отпред. Най-вероятно миш маш ще стане. Колата ще се чуди кво да прави в завой. Виж в клипчета долу, тоя пич да слага coilover
https://youtu.be/2h8LWbAFqsE
В сайта на Eibach има китове за комби
BMW Sheer Driving Pleasure
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Алтернатива на м-тех окачване
Колеги, някой с м-тех 2 или Айбах про кит и съответните амортисьори от София, би ли ме повозил едно кръгче? Ще дойда до която точка на София трябва и ще почерпя! Благодаря!
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани