шпер за е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Dragon4e
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e39 3.0d 01г.
- Мечтае да кара: Вече го кара
шпер за е39
въпроса ми е някой слагал ли е шпер на е39 от тази реклама на инж. Пенев от Бургас и ако има такива да споделят сполучливи ли са
"Продавамe шпер диференциал за BMW Е39 530d
Тип на диференциала
E39
M57
1997-2003
Typ220K
– Вариант 4: подобен на Вариант 2. Монтаж на шпер касета typ210 в диференциал typ220K.
Предавателно число и процент на заключване по избор."
"Продавамe шпер диференциал за BMW Е39 530d
Тип на диференциала
E39
M57
1997-2003
Typ220K
– Вариант 4: подобен на Вариант 2. Монтаж на шпер касета typ210 в диференциал typ220K.
Предавателно число и процент на заключване по избор."
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: шпер за е39
Много хора са слагали, всички са доволни.
Re: шпер за е39
Мен единствено цената ме спря, иначе отдавна щях да съм сложил негов шпер. Просто към тогавашния момент реших, че 2100лв. са ми много, иначе със сигурност си струва и всички мнения, които съм чул досега, са само положителни.
- Dragon4e
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e39 3.0d 01г.
- Мечтае да кара: Вече го кара
Re: шпер за е39
лелеее оскъпих колата с още 1к.+левчета и после като дойде време за продажба върви че обеснявай колко си влагал и как си се грижил,а те те гледат "умно" и ти отговарят колко вървяли на пазаря и колко били в мобилето....абе няма кой да оценява!
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: шпер за е39
Dragon4e написа:лелеее оскъпих колата с още 1к.+левчета и после като дойде време за продажба върви че обеснявай колко си влагал и как си се грижил,а те те гледат "умно" и ти отговарят колко вървяли на пазаря и колко били в мобилето....абе няма кой да оценява!
Никакъв шанс да го оцени някой.
Правиш го единствено за себе си. Правиш ли ъпгрейди, колата не става "по-скъпа", а по-ценна за тебе и по-трудно продаваема.
Аз като слагах моя шпер ми беше ясно, че това са пари, които са си подарени изцяло за колата и за мене разбира се.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: шпер за е39
E, запазете оригиналния диф и като се стигне до продажба махаш шперца, слагаш оригиналния и така.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: шпер за е39
madafaka_donkele написа:E, запазете оригиналния диф и като се стигне до продажба махаш шперца, слагаш оригиналния и така.
Ако е "саден" в корубата на оригиналния няма как...
Re: шпер за е39
Добре, сериозно ли ще си говорим за толкова елементарни неща?
Естествено, че винаги можеш да си върнеш оригиналния.
А ако си му ползвал корубата, винаги можеш да си купиш един друг диференциал от същия модел и работата да заспи.
Я, имало как...
Естествено, че винаги можеш да си върнеш оригиналния.
А ако си му ползвал корубата, винаги можеш да си купиш един друг диференциал от същия модел и работата да заспи.
Я, имало как...
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: шпер за е39
Dragon4e написа:лелеее оскъпих колата с още 1к.+левчета и после като дойде време за продажба върви че обеснявай колко си влагал и как си се грижил,а те те гледат "умно" и ти отговарят колко вървяли на пазаря и колко били в мобилето....абе няма кой да оценява!
Това изобщо няма какво да го мислиш, ясно е. Правиш го за себе си и за собствено удоволствие
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: шпер за е39
Dragon4e написа:лелеее оскъпих колата с още 1к.+левчета и после като дойде време за продажба върви че обеснявай колко си влагал и как си се грижил,а те те гледат "умно" и ти отговарят колко вървяли на пазаря и колко били в мобилето....абе няма кой да оценява!
Те такива дето обясняват колко вървят колите в Мобилето, като се набутат с някоя евтина барака, после само хейт сипят по марката и обясняват как еди-кой си двигател на БМВ е най-скапаният. Та тях няма какво да ги мислим. Правим си колите както ни харесва, обслужваме ги, поддържаме ги и си ги караме с удоволствие.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 427
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: шпер за е39
PeReZ написа:Добре, сериозно ли ще си говорим за толкова елементарни неща?
Естествено, че винаги можеш да си върнеш оригиналния.
А ако си му ползвал корубата, винаги можеш да си купиш един друг диференциал от същия модел и работата да заспи.
Я, имало как...
как ли не се бях сетил
И за какво да се набутвам с още пари за друг диф в неясно какво състояние, като шперовия е ясно, че не може да се продаде на цената, която е плащан?
Re: шпер за е39
dir2cas написа:PeReZ написа:Добре, сериозно ли ще си говорим за толкова елементарни неща?
Естествено, че винаги можеш да си върнеш оригиналния.
А ако си му ползвал корубата, винаги можеш да си купиш един друг диференциал от същия модел и работата да заспи.
Я, имало как...
как ли не се бях сетил
И за какво да се набутвам с още пари за друг диф в неясно какво състояние, като шперовия е ясно, че не може да се продаде на цената, която е плащан?
Много просто на рацера дето ще ти зима колата и иска да му бутнеш 1000 леа щтото нали така правели батките му слагаш няква морга за 60 лева, а шпера си го пускаш в олкса.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: шпер за е39
stony1 написа:Dragon4e написа:лелеее оскъпих колата с още 1к.+левчета и после като дойде време за продажба върви че обеснявай колко си влагал и как си се грижил,а те те гледат "умно" и ти отговарят колко вървяли на пазаря и колко били в мобилето....абе няма кой да оценява!
Те такива дето обясняват колко вървят колите в Мобилето, като се набутат с някоя евтина барака, после само хейт сипят по марката и обясняват как еди-кой си двигател на БМВ е най-скапаният. Та тях няма какво да ги мислим. Правим си колите както ни харесва, обслужваме ги, поддържаме ги и си ги караме с удоволствие.
Амин.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Dragon4e
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 67
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: e39 3.0d 01г.
- Мечтае да кара: Вече го кара
Re: шпер за е39
добре! сега въпроса ми е към тези които са монтирали шпер на колата си при включено DSC на хлъзгав, мокър/снежен/път включва ли се системата когато "хлъзнеш" колата или след като въртят и двете гуми заедно не го отчита за занасяне или трябва да се изключва?
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: шпер за е39
1во шпера не е 100% заключване и има пробуксуване колкото и да е минимално
2ро системата не е толкова тъпа за каквато я имаш! Има датчици за ускорения, датчици за ъгъла на волана и датчици за скорост на всяко едно от колелата(реално системата ползва и работи с абс датчиците)...
Та няма как да не се включва при пробоксуване и няма как да не засича занасяне и да коригира спрямо ъгъла на волана. Може да и се повлияе негативно при промяна на спирачките, но това е друга тема.
2ро системата не е толкова тъпа за каквато я имаш! Има датчици за ускорения, датчици за ъгъла на волана и датчици за скорост на всяко едно от колелата(реално системата ползва и работи с абс датчиците)...
Та няма как да не се включва при пробоксуване и няма как да не засича занасяне и да коригира спрямо ъгъла на волана. Може да и се повлияе негативно при промяна на спирачките, но това е друга тема.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани