Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
Здравейте , колеги !
Тъй като ми предстой да закупя нови запалителни бобини и подгревни свещи искам да се допитам следните неща:
1. От къде мога да поръчам оригиналните си за колата "Бреми" с отстъпка и какви цени вървят. Ако не какво мислите за марката "Беру" защото ми дават 33% отстъпка от ТехКо ?
2. Каква марка запалителни свещи да си закупя за колата си ?
3. Искам да се допитам и до различно мнение от на газаджийте относно това което ми казаха в оторизирания сервиз на БиГаз и то е дали наистина ако имам проблем в 1 2 бобини , а другите си работят ако заменя само 2те неработещи с чисто нови може да се прецакат и останалите ? Защото те ме посъветваха от практиката им , че ако ще сменям бобини е по добрия вариянт всичките 6 да сменя , но ако нямам финансова възможност само неработещите. Какво мислите , моля за помощ и информация !
Благодаря ви!
Тъй като ми предстой да закупя нови запалителни бобини и подгревни свещи искам да се допитам следните неща:
1. От къде мога да поръчам оригиналните си за колата "Бреми" с отстъпка и какви цени вървят. Ако не какво мислите за марката "Беру" защото ми дават 33% отстъпка от ТехКо ?
2. Каква марка запалителни свещи да си закупя за колата си ?
3. Искам да се допитам и до различно мнение от на газаджийте относно това което ми казаха в оторизирания сервиз на БиГаз и то е дали наистина ако имам проблем в 1 2 бобини , а другите си работят ако заменя само 2те неработещи с чисто нови може да се прецакат и останалите ? Защото те ме посъветваха от практиката им , че ако ще сменям бобини е по добрия вариянт всичките 6 да сменя , но ако нямам финансова възможност само неработещите. Какво мислите , моля за помощ и информация !
Благодаря ви!
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
Бобините Беру са добри.Свещи НЖК(с такива съм карал и съм бил доволен всеки път) или Бриск за газ ( много колеги се хвалят от тях). Според мен си смени само проблемните бобини и ако резултата не ти хареса, тогава смени и останалите.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
Какво значи ако не си доволен ? Мисълта ми е ако са прави газаджийте не ми е проблем да сменя и 6те бобини , просто искам като ги сменя било 2 или 6 ефекта да е добър , а да не ми се налага наново да ходя заради проблем. Затова те и питам какво значи ако не си доволен , понеже искам да съм доволен и да не се разправям повече. (Естествено е , че предпочитам да икономисам някой лев но ако не е по добре то тогава и 6те да сменям)
Иначе за сега ми го прави само на газ (на бензин още не са се обадили и си карам на бензин) ама те ми казаха , че първо на газ се проявявало после и на бензин да съм пак ще е както и на газ. Закачиха ме на компютър и като покараха няма и 2 мин и им стана ясно какво и що е. Просто казаха че трябва да си оставя колата за да разберат коя бобина на кой цилиндър е проблемна и дали е от свещи само в добрия случай или има и бобина.
Иначе за сега ми го прави само на газ (на бензин още не са се обадили и си карам на бензин) ама те ми казаха , че първо на газ се проявявало после и на бензин да съм пак ще е както и на газ. Закачиха ме на компютър и като покараха няма и 2 мин и им стана ясно какво и що е. Просто казаха че трябва да си оставя колата за да разберат коя бобина на кой цилиндър е проблемна и дали е от свещи само в добрия случай или има и бобина.
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
За бобини не знам, но за свеши(ако не караш на газ) би ти препоръчал да си вземеш кой да е от моделите изписани в realoem, аз така направих и си взех 4-полюсни бош, който се водят long life и съм доволен.
NGК също са отличен избор, ако искаш BERU имам 6 бр. чисто нови(верния модел са, двуполюсни по спомен), неразопаковани мога да ти ги дам на 30-40% от цената в магазина - просто няма какво да ги правя.
NGК също са отличен избор, ако искаш BERU имам 6 бр. чисто нови(верния модел са, двуполюсни по спомен), неразопаковани мога да ти ги дам на 30-40% от цената в магазина - просто няма какво да ги правя.
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
Cyberloner написа:За бобини не знам, но за свеши(ако не караш на газ) би ти препоръчал да си вземеш кой да е от моделите изписани в realoem, аз така направих и си взех 4-полюсни бош, който се водят long life и съм доволен.
NGК също са отличен избор, ако искаш BERU имам 6 бр. чисто нови(верния модел са, двуполюсни по спомен), неразопаковани мога да ти ги дам на 30-40% от цената в магазина - просто няма какво да ги правя.
На газ предимно карам , мерси все пак
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
От двуполюсните на беру съм доволен и на м50 и на м62.
На м50 съм карал и с нжк и разлика с беруто няма, освен че с новото беру е по- добре от нжк на 30к км.
На м50 съм карал и с нжк и разлика с беруто няма, освен че с новото беру е по- добре от нжк на 30к км.
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
kikko написа:Бобините Беру са добри.Свещи НЖК(с такива съм карал и съм бил доволен всеки път) или Бриск за газ ( много колеги се хвалят от тях). Според мен си смени само проблемните бобини и ако резултата не ти хареса, тогава смени и останалите.
Здравей , мерси.
Но какво ще рече ако ти хареса резултата ? Има някаква разлика ако са различни бубини ли ? Иначе съм се спрел на НЖК със сигурност вече и за свещи и бубини.
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
Аз съм с еднополюсни иридиеви денсо на газ. Много добре върви колата по-добре от 4 полюсните ОЕМ. Цената им е смешна 16-17 лева на бройка.
Колкото до бобините, тия газаджии изобщо не ги случай смени си само проблемните бобини. Наверемето бях зел една бреми, ами кво да кажа живо китайче. Иначе работи де ама качеството на изработка е ужас. Нормално като се има впредвид, че оригиналните бобини на бмв в момента също са "Маде ин чайна". Аз бих препоръчал бош.
Колкото до бобините, тия газаджии изобщо не ги случай смени си само проблемните бобини. Наверемето бях зел една бреми, ами кво да кажа живо китайче. Иначе работи де ама качеството на изработка е ужас. Нормално като се има впредвид, че оригиналните бобини на бмв в момента също са "Маде ин чайна". Аз бих препоръчал бош.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
GjDivAkA написа:kikko написа:Бобините Беру са добри.Свещи НЖК(с такива съм карал и съм бил доволен всеки път) или Бриск за газ ( много колеги се хвалят от тях). Според мен си смени само проблемните бобини и ако резултата не ти хареса, тогава смени и останалите.
Здравей , мерси.
Но какво ще рече ако ти хареса резултата ? Има някаква разлика ако са различни бубини ли ? Иначе съм се спрел на НЖК със сигурност вече и за свещи и бубини.
Ами да ти хареса резултата означава - проблема, който имаш да изчезне. Аз лично не бих сменил здрави бобини заради две неща: първо - защо да харча излишно пари,защото някой "газаджия" така е казал; второ - тези,които ще купиш няма да изкарат и половината от времето,което са изкарали старите. Всички части вече са с ужасно качество, независимо какво пише на тях и от къде ги купуваш. Според мен няма да има проблем ако смениш само две бобини,а останалите са стари стига да за здрави. От друга страна ако си решил да ги дадеш тези пари-дай ги.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- dbanchev
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
Взимай 2ра ръка здрави бобини и си свиркай. С тия марки правени в незнам си кой джангатайска провинция вече както писа и колегата даваш едни пари не карат и на половина от старите, а и са цифра.....
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
Благодаря ви момчета за ценната информация. Радвам се от прочетеното и мисля да ви послушам. Благодаря отново и живи и здрави!
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
А, в крайна сметка какъв е проблема на колата? Това не видях да си описал. Много често газаджиите казват да се сменят някви части по колата, а проблема по газовото си остава и според тях няма проблем колата на газ. Казвам го от патило. Караха ме да сменям чисто нов оригинален термостат, защото изпарителя не загряваше и колата не обръщаше на газ. Накрая се оказа, че не взимат от където трябва водата, та... Сподели проблема с колата, ако искаш
Поздрави и весели празници!
Поздрави и весели празници!
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
И да си знаеш колега, на бензин подгревни свещи няма, горивни са .
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
Elesar74 написа:И да си знаеш колега, на бензин подгревни свещи няма, горивни са .
Хаха да колега , знам явно като съм го писъл съм се объркал просто
Re: Нови бобини и свещи за БМВ е39 528и 2000г
Ivo.Ganchew написа:А, в крайна сметка какъв е проблема на колата? Това не видях да си описал. Много често газаджиите казват да се сменят някви части по колата, а проблема по газовото си остава и според тях няма проблем колата на газ. Казвам го от патило. Караха ме да сменям чисто нов оригинален термостат, защото изпарителя не загряваше и колата не обръщаше на газ. Накрая се оказа, че не взимат от където трябва водата, та... Сподели проблема с колата, ако искаш
Поздрави и весели празници!
Здравей!
Значи 1во аз карам колата си предимно на газ да се знае. Един ден паля си аз колата естествено , чакам я да позагрее тръгвам си на бензин нямам проблеми и понеже ми е настроен газовия инжекцион на еди колко си градуса и прехвърля на газ.. така до тук всичко си върви като всеки ден без проблеми и след прехвърлянето като карам вече нали на газ колата при натискане на педала започва да прави вибрации , да става много тромава и при повемко подаване на газ говоря за след 3хил оборота ви светва чека на двигателя. Когато спра гася колата паля я и чека се маха (пак съм на бензин при палене и след 2.5 оборота си се прехвърля на газ) и започва същото хаха. Сега от 1 месец си я карам на бензин и нямам никакви проблеми (но обърта ли на газ веднага става проблем) Отидох при въпросните газаджии включиха я на компютър направиха 1 кръгче (аз бях в колата с тях) и като почтаха вибрациите и светна чека казаха "цилиндри" попитах ги кво ще рече това и тя казаха трябва да я оставиш да проверим бубините , а свещите задължително са за смяна , а за бубините да проверили коя работи и коя не и да ми кажат и аз да си преценя дали ще сменям всички бубини или само неработещите и те ме съветват от практиката им , ме ако ще сменям то по добре всички. Казаха същото , че по газта няма проблем нали от компютъра (аз попринцип съм от 4 месеца с нов изпарител и по широки маркучи , че стария изпарител даде фира и тези газаджии ми смениха изпаритела и казаха че маркучите предните са били много тънки за тази кола и сложиха дебели , филтри си сменям на 8хил 10хил км) Също така казаха , че този проблем със свещи и бубини се проявявало първо на газ (тоест по се забелязвало като е на газ) и ме като покарам 1000км на бензин и при бензин както сега си карам ще започнела така да прави.
Това е всичко обеснявам като идиот за да се знае всичко от А до Я
Весели празници !
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани