И пак проблем със сервото

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: И пак проблем със сервото

Мнение от FaceOff » 25 Май 2018, 18:23

Днес свалихме клапана, не беше мръсен или с нагар, все пак го доизчистихме със спрей обезмаслител. При подаване на 12в без задната капачка иглата се мести може би само милиметър, не знам така ли трябва да е, но ако е с капачката тя би я ограничила на горе-долу толкова. Продухахме и маркучите и серпентината, сипахме ново масло. Развихме и болта за натягане, но може би само с 15-20 градуса. Преди процедурата на "нулевия" кабел даваше 0.08в, а след това 0.01, май е имало някаква утечка, дали от клапана.. не знам.
Кодирах и модула по този начин -

Ilko Ivanov написа:Ето това трябва да промените :

BAUREIHE_SERVOTRONIK
e39
QUELLE_SERVOTRONIK_KENNF
eeprom
SERVO_KENNL_GESCHW
kennlinie_06
SERVO_KENNL_STROM
kennlinie_06


Докато бях в сервиза уж имаше подобрение, но може би там настилката е доста гладка, минах 5км и вече не бях толкова сигурен..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: И пак проблем със сервото

Мнение от Dirty M5 driveR » 26 Май 2018, 17:14

И аз по спомен при отворено казанче и работещ двигател не съм забелязвал кой знае каква циркулация, но като сменях течността с едно припалване почти изпразва казанчето. ;) При мен наблюдавам понякога осезаемо намаляне на силата на хидравликата при следните условия - горещо време и продължително каране на климатик. Явно загрява прекомерно серпентината между двата радиатора и не успява да охлади маслото достатъчно. Знам ли. Иначе си работи ок.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: И пак проблем със сервото

Мнение от FaceOff » 29 Май 2018, 14:02

Понеже попаднах на доста мнения, че от тампон/опората на макферсона може да затяга волана (а знаех, че поне единия ми беше за смяна), взех че ги смених (към тях и двата амортисьора, ама това е друг въпрос), но разлика няма никаква. Вече със сигурност установих три проблема - скърцане на волана (скърцането се чува и отдолу, откъм рейката), някакви вибрации при много леко завъртане на волана, и в двете посоки, и доста тежък волан, като и трите се проявяват след като поне малко позагрее колата. Сутрин паля, правя няколко маневри за да излезна, и до втория-третия светофар не чувам никакво скърцане, не усещам и вибрации, и волана е доста лек. След това се появяват сякаш и трите проблема заедно.. Говорих вече с човека, който ми прави рейката и помпата, за съжаление излиза отпуска, и след десетина дни ще я прави..

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook