Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.12.2018
Местоположение: Гр. Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530 Д
Мечтае да кара: М 5

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Красимир17 » 21 Дек 2018, 18:58

Здравейте колеги, нов съм във форума и незнам дали тук да попитам. Та въпросът ми е:
Къде се намира бушон 76, който отговаря за вентилатора на купето? Става въпрос за БМВ Е 39 530 Д 2000 г. 184 к.с.
Всичко работеше нормално, но след като измих колата, качвам се и паля и не духа въобще нищо, но светят всички светлинки на климатроника. Какво може за е? Благодаря на всички. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от madafaka_donkele » 22 Дек 2018, 21:15

1. Имам ли часовник някъде и ако да как да го изкарам? С бордкомпютъра ги въртя среден разход, средна скорост и другите, но часовник не намирам.

2. Много, ама много лесно тръгва задницата без значение дали е заледено или само мокро. На сухо няма такива аномалии. Е, не тръгва брутално настрани, но все пак поднася колкото и да е леко при най-малкото неволно подаване на малко повечко газ или ако вляза в завой с една идея по-висока скорост. ASC-то е включено, не съм го изключвал, но не мига, като поднесе, единствено като превъртя като съм направо, тогава мига. Нормално поведение ли е това или нещо не е наред, че се шашкам от няколко дена тука :mhihi:

3. Понякога, не винаги, оборотите на празен ход се менят леко. Спадат до 400-500 и се вдигат до 900-1000. Понякога се оправя след 2-3 хода нагоре-надолу по оборотомера, понякога се оправя като изфорсирам до 1500 оборота например. И винаги на вече загрял двигател го прави.

Колата е 523, ръчка.

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от uricatoli » 16 Яну 2019, 20:23

Бърз въпрос за печката.. Даваше ми грешка в допълнителната водна помпа и не се пускаше.. Смених я днес и вече ми дава опция да я включа принудително ( с голямата нави съм) Но пусна ли я от там и само ми се пускат вентилаторите вътре в купето.. Печката не се чува.. Грешки на диагностиката няма.. Идеи? Тази която ми хрумна е, че не ми работи датчика за външна температура ( този на подкалника) И на таблото показва -40, но пък този на навито си ми показва точни градуси.. :dunno:
Изображение

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от uricatoli » 16 Яну 2019, 20:27

madafaka_donkele написа:1. Имам ли часовник някъде и ако да как да го изкарам? С бордкомпютъра ги въртя среден разход, средна скорост и другите, но часовник не намирам.

Часовника е на средната конзола (мид или каквото си имал, на таблото само на голям борд)


2. Много, ама много лесно тръгва задницата без значение дали е заледено или само мокро. На сухо няма такива аномалии. Е, не тръгва брутално настрани, но все пак поднася колкото и да е леко при най-малкото неволно подаване на малко повечко газ или ако вляза в завой с една идея по-висока скорост. ASC-то е включено, не съм го изключвал, но не мига, като поднесе, единствено като превъртя като съм направо, тогава мига. Нормално поведение ли е това или нещо не е наред, че се шашкам от няколко дена тука :mhihi:

Прегледай за луфтове задницата, най често носачите се разбиват или още по-често шарнирните втулки в долната част ( от тях стои и леко разкрачена) В краен случай си сложи отзад хубави гуми

3. Понякога, не винаги, оборотите на празен ход се менят леко. Спадат до 400-500 и се вдигат до 900-1000. Понякога се оправя след 2-3 хода нагоре-надолу по оборотомера, понякога се оправя като изфорсирам до 1500 оборота например. И винаги на вече загрял двигател го прави.

Тук вече ти трябва диагностика.. Провери също и да не смуче отнякъде на моменти въздих.. Съмнения за дебитомер, но диагностиката ще покаже точно

Колата е 523, ръчка.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tsureto » 21 Яну 2019, 9:49

Пичове, преди няколко месеца взех 39-ка от човек. Колата е с м пакет, фейсови стопове, фарове, фейс огледала. Вътре има почти всички ектсри за модела, дори стъклопакет.
Седан 9-ти месец 99-година. 3.0д стептроник.
Понеже с пича от където я взех, нямам контакт, а реално освен годината, не знам дали колата е истински фейс? Как мога да проверя дали е фейс ?
Гледах по VIN и колата на едно място излиза 184 коня, на друго 193? Демек им нямам вяра...
Може ли видимо по двигател или нещо друго да се види, че колата е истински, а не правен фейс?
Дори АБС модула ми е 001 (който май е фейсов)...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Z3Ro* » 21 Яну 2019, 11:06

Оптичният фейс започва от 09.2000г. Преди това има коли с фейсов мотор, но оптиката започва оттогава... Твоята оптика е добавяна вероятно. За мотора може да познаеш по горивния филтър - ако е със сензора за налягане отгоре, моторът ти е 142 киловата/193 конски сили.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 20.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dyakov » 21 Яну 2019, 11:50

За фейслифта колегата ти е отговорил, а след като е септември 1999 г. колата е 184 кс (135 kW).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tsureto » 21 Яну 2019, 12:59

Изображение
Ако става дума за този датчик на филтъра, черното, имам го да, значи мотора е 193 коня, така ли? Нищо, че колегата Dyakov казва 184 ?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Z3Ro* » 21 Яну 2019, 13:50

Cvetun написа:Изображение
Ако става дума за този датчик на филтъра, черното, имам го да, значи мотора е 193 коня, така ли? Нищо, че колегата Dyakov казва 184 ?


Не, на 193 датчикът е различен от твоя - ако си с този като на снимката, колата ти е 184 конски сили...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tsureto » 21 Яну 2019, 13:55

Ясно. Еми с този съм, да. Значи колата е с фейслифт оптика. Интересно защо ABS модула 001, който уж само на фейслифт го слагали, го имам и аз. А не е сменяван, отварян и т.н...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tsureto » 21 Яну 2019, 15:23

Интересното е, че тук https://www.mdecoder.com/, по VIN излиза, че е 193 коня. Поне 20 човека казаха ,че на 100 процента, може да се вярва на този сайт... :banghead: :banghead: :banghead:
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Z3Ro* » 21 Яну 2019, 18:44

Cvetun написа:Интересното е, че тук https://www.mdecoder.com/, по VIN излиза, че е 193 коня. Поне 20 човека казаха ,че на 100 процента, може да се вярва на този сайт... :banghead: :banghead: :banghead:


Лично аз не съм попадал на случай, декодер да изкара дадена кола с тоя мотор 135 киловата...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tsureto » 22 Яну 2019, 7:54

Добре, заключаваме, че колата е 184 коня (то май е по-здравия мотор) и просто е фейс оптика. Мерси колеги. :smoke:
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 26.01.2014
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от windmaster » 01 Фев 2019, 20:48

Добър ден. Ще започна с какво съм сменил: сменени тампони на заден мост. Сменени въздушни възглавници с пружини. Сменени задни полуоски. Предни амортисьори. Рецеклирана рейка. Сменен десен накрайник (полуоска след рейка)( не съм наясно как се казва точно)нямам криви и счупени носачи. Тампоните са ок. Отремонтиран кардан и балансиран. Сменени предни дискове с главини. 8 лети джанти с гуми(изправени и по размер за колата).Въпреки всички тези смени/ремонти колата си тресе при над 115км/ч. Клапан изгорели газове също е сменян вече два пъти. Колата е е39 комби 528i. Има газова. Тресе и на газ и на бензин. Има в много редки случаи тресене на волана при спиране но е 1 път на 100.
Тресенето аз го усещам че идва от предната част, а някои колеги от задната част.
Ако някой има идея, какво друго може да бъде, моля да споделите. Като допълнение ще добавя, че съм с автоматична скоростна кутия, която не рита и на стръмно тръгва без да дава назад. Нея съм я обслужил.т.е. е ок. Въпреки че на комп показва, че един соленоид закъснява с работата си.
Ами това е. Благодаря предварително.

Sent from my AGS-L09 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Tsureto » 04 Фев 2019, 14:02

Мисля, че мож еда е от рейката, това е голяма болест на е39-ките.

И аз имам питане. 3.0d, ако сложа спортни пружини отпред, проблем ли е ? Някъде бях чул, че зависи какъв е двигателя, зависи какви са и пружините, един вид да не им тежи, да не се скъсат и т.н. ?
Пружините са били от 2.5 бензин и е нямало проблем.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook