Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 04 Май 2018, 0:56

drifty написа:Аз имам и двете букси и прочитам само мотора, значи явно трябва да потърся начин за диагностика, не че ми трябва, но в някакъв етап ще се наложи да я ползвам.. Благодаря за инфото :)

39 -ките с 2 букси - вътре в джоба отляво на волана и оптред до АБС блока кръглата букса цялостно се четат от кръглата 20 пинова букса. От вътрешната можеш да прочиташ само двигателя с диагностиката. Нищо не ти е сбъркано или преправяно, междинките са с 2 букси ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 13.05.2016

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от GeorgiMG » 21 Май 2018, 13:08

Здравейте,
Въпроса ми е за традиционния проблем на Е39 с еърбега на пасажерската седалка. Взех си такова нещо- https://www.ebay.de/itm/AIRBAG-BMW-E46- ... 2749.l2649 Изчистих грешката, но на следващия ден се появи отново, при положение, че долу седалката е разкачена. Някакви идеи как да изгася тази лампичка за еърбега? Взех си и бмв скенер 1.4, но ми дава грешка при стартирането и не разпознава данните на колата. Идеята ми беше да изключа опцията, но и това не става...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drifty » 22 Май 2018, 23:42

И при мен даде грешка със скенера, виж по-задните коментари от мен и колегите относно диагностиката, може да ти помогне да я подкараш :) При Е39 има пиниз явно, не става просто да ръгнеш буксата и да прочетеш колата :)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 8.06.2018
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Bisu » 08 Юни 2018, 9:48

Здравейте! Все още нямам BMW и между Е46 Тouring и Е39 Touring за сега клоня към Е39, та въпроса ми е как седят нещата със въздушните възглавници на задното окачване, проблемни ли са ? Търсих информация из форума но сякаш никой не е писал по този въпрос за това пиша тук.
Като цена ги видях горе-долу как вървят, сложна ли е смяната им?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 8.03.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 523i » 17 Юни 2018, 10:47

Здравейте
някой да знае къде или ако някой ремонтира лентов кабел на волан?
Дава ми грешка на еърбега и след изчистване е достатъчно само да потегля и отново лампата светва.

Има ли някой тук във форума който извършва такива ремонти ?

Благодаря предварително !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Elesar74 » 21 Юни 2018, 16:25

Лентовия кабел се сменя, не се ремонтира. Един приятел, навътре с жиците и тоците, се опита, но дотам. Не е толкова скъп и се намира.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 31.07.2016
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 530

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Kostadin Temnilov » 25 Юни 2018, 22:20

Дайте мнение колеги. Мисля от 530Д е39 да премина на бензин и газ тъй като доста се вдигна дизела. Кажете заслужава ли си и ще има ли икономия разбира се спрямо моя. Колата е комби 193 коня. Към кой мотор евентуално да се насоча за газ и икономия спрямо дизела? Мерси предварително.

Изпратено от моят Lenovo S1La40 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Z3Ro* » 27 Юни 2018, 22:49

Kostadin Temnilov написа:Дайте мнение колеги. Мисля от 530Д е39 да премина на бензин и газ тъй като доста се вдигна дизела. Кажете заслужава ли си и ще има ли икономия разбира се спрямо моя. Колата е комби 193 коня. Към кой мотор евентуално да се насоча за газ и икономия спрямо дизела? Мерси предварително.

Изпратено от моят Lenovo S1La40 с помощта на Tapatalk

Ако минеш на 530и с ръчна кутия и на газ, ще ти е по-евтино горивото, защото градско гори 13-15. Но ако трябва да слагаш уредбата ти, ще я избиваш доста време. Отделно и разход на масло очаквай с този мотор. Ако искаш по-безпролемен мотор, търси си 528, но читави рядко изпадат.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 1.04.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bobby321 » 23 Юли 2018, 9:55

Здравейте колеги някой да знае защо ми изключва темпомата като влаза в дупка?

Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 30.06.2009
Кара: 4

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от mejdupraznika » 26 Юли 2018, 18:02

Bisu написа:Здравейте! Все още нямам BMW и между Е46 Тouring и Е39 Touring за сега клоня към Е39, та въпроса ми е как седят нещата със въздушните възглавници на задното окачване, проблемни ли са ? Търсих информация из форума но сякаш никой не е писал по този въпрос за това пиша тук.
Като цена ги видях горе-долу как вървят, сложна ли е смяната им?

Колега само ще ти кажа че карам вече една година, нито веднъж не съм пукал възглавница. Нито са изпускали, живея в регион в който пътната обстановка е лунен пейзаж. Втора употреба има възглавници колкото си искаш. Не ги мисли

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.05.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39
Детайли за колата: 530i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vasya » 30 Юли 2018, 19:23

Здравейте,

Спешно имам нужда от майстор/сервиз за гр. София в района на Редута/Слатина. Автомобилът е със спукан маркуч и изтекъл антифриз.

Благодаря предварително.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Grozdanoff » 31 Юли 2018, 19:40

vasya написа:Здравейте,

Спешно имам нужда от майстор/сервиз за гр. София в района на Редута/Слатина. Автомобилът е със спукан маркуч и изтекъл антифриз.

Благодаря предварително.


Това е рутинна операция, за това всеки сервиз ще ти свърши работа.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 8.08.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Hip-hopotam » 08 Авг 2018, 8:11

Имам предни пружини Eibach черни мисля че са най-малко свалящи на -30мм .Искам да ги сложа с нови амортисьори,но се чудя дали да са стандартни или Мтех.Колата е 523.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 8.08.2018

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от n1x0n » 08 Авг 2018, 8:41

Здравейте колеги,

Преди няколко дни имах проблем с алармата (допълнително слагана), не се изключваше и при всяко влизане в колата започваше да пищи. Звъннах на човека, който ми я инсталира преди около 2 години и той ме посъветва да изключа всичките букси и да карам така докато се върне от почивка. Така и направих, но при опита ми да я запаля отново - изиска ПИН. Въведох 0000, който винаги съм ползвал при искане на кода, но този път не го прие и ми направи впечатление, че под мястото за въвеждане на ПИН има брояч (който е замръзнал на 09:59) и съобщение, че след 10 мин трябва да въведа кода, изчаквам по часовник 10 мин, но кода упорито не се приема. Почнах да ровя в нета и в тубата и се оказва, че при 3 въведени грешни кода ИЛИ при 3 опита за палене БЕЗ код се блокира системата. Решението е да се изключи акумулатора от 2 до 5 мин, да се изкачат въпросните 10-15 мин и ДИРЕКТНО да се завърти ключа за палене, като при цялата процедура от чакане той е на позиция 1 т.е. преди паленето. Та и това не помогна и затова се обръщам с последна надежда към вас, ако може да съдействате с решаването на този проблем.

Благодаря предварително и хубав ден на всички

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 8.08.2017
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Hip-hopotam » 11 Авг 2018, 17:55

M52b25 откачам датчика за налягане на маслото.Паля и лампата на таблото не реагира форсирах до 4-5000 оборота почаках после минута на празен ход ,червената лампа на Аладин не свети.Когато подам контакт свети,запалвам и огасва малко след тази на акумулатора което е почти веднага,по това съдя че не е вързана към някоя друга с цел измама.Прави ми впечатление че и чек енджин е така,има я ,работи но бях с грешка за датчик колянов вал тя не ме извести,после изгоря дебитомер и пак не ме извести,по едно време имах проблем с бедна/богата смес отчетени от сондите и пак не ме известява.
Иначе таблото е с голям борд всичко изглежда наред няма дори един изгорял пиксел.Най ме притеснява лампата за маслото важно ми е да знам дали там е нормално това.Интервенции по таблото има само спряни с БМВ скенер индикация за еърбег и индикация за ниво на антифриз а.Благодаря предварително на отзовалите се.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook