Бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Бързи въпроси и отговори
drifty написа:Аз имам и двете букси и прочитам само мотора, значи явно трябва да потърся начин за диагностика, не че ми трябва, но в някакъв етап ще се наложи да я ползвам.. Благодаря за инфото
39 -ките с 2 букси - вътре в джоба отляво на волана и оптред до АБС блока кръглата букса цялостно се четат от кръглата 20 пинова букса. От вътрешната можеш да прочиташ само двигателя с диагностиката. Нищо не ти е сбъркано или преправяно, междинките са с 2 букси
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Въпроса ми е за традиционния проблем на Е39 с еърбега на пасажерската седалка. Взех си такова нещо- https://www.ebay.de/itm/AIRBAG-BMW-E46- ... 2749.l2649 Изчистих грешката, но на следващия ден се появи отново, при положение, че долу седалката е разкачена. Някакви идеи как да изгася тази лампичка за еърбега? Взех си и бмв скенер 1.4, но ми дава грешка при стартирането и не разпознава данните на колата. Идеята ми беше да изключа опцията, но и това не става...
Въпроса ми е за традиционния проблем на Е39 с еърбега на пасажерската седалка. Взех си такова нещо- https://www.ebay.de/itm/AIRBAG-BMW-E46- ... 2749.l2649 Изчистих грешката, но на следващия ден се появи отново, при положение, че долу седалката е разкачена. Някакви идеи как да изгася тази лампичка за еърбега? Взех си и бмв скенер 1.4, но ми дава грешка при стартирането и не разпознава данните на колата. Идеята ми беше да изключа опцията, но и това не става...
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Бързи въпроси и отговори
И при мен даде грешка със скенера, виж по-задните коментари от мен и колегите относно диагностиката, може да ти помогне да я подкараш При Е39 има пиниз явно, не става просто да ръгнеш буксата и да прочетеш колата
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте! Все още нямам BMW и между Е46 Тouring и Е39 Touring за сега клоня към Е39, та въпроса ми е как седят нещата със въздушните възглавници на задното окачване, проблемни ли са ? Търсих информация из форума но сякаш никой не е писал по този въпрос за това пиша тук.
Като цена ги видях горе-долу как вървят, сложна ли е смяната им?
Като цена ги видях горе-долу как вървят, сложна ли е смяната им?
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте
някой да знае къде или ако някой ремонтира лентов кабел на волан?
Дава ми грешка на еърбега и след изчистване е достатъчно само да потегля и отново лампата светва.
Има ли някой тук във форума който извършва такива ремонти ?
Благодаря предварително !
някой да знае къде или ако някой ремонтира лентов кабел на волан?
Дава ми грешка на еърбега и след изчистване е достатъчно само да потегля и отново лампата светва.
Има ли някой тук във форума който извършва такива ремонти ?
Благодаря предварително !
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Бързи въпроси и отговори
Лентовия кабел се сменя, не се ремонтира. Един приятел, навътре с жиците и тоците, се опита, но дотам. Не е толкова скъп и се намира.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Kostadin Temnilov
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 31.07.2016
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 530
Re: Бързи въпроси и отговори
Дайте мнение колеги. Мисля от 530Д е39 да премина на бензин и газ тъй като доста се вдигна дизела. Кажете заслужава ли си и ще има ли икономия разбира се спрямо моя. Колата е комби 193 коня. Към кой мотор евентуално да се насоча за газ и икономия спрямо дизела? Мерси предварително.
Изпратено от моят Lenovo S1La40 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Lenovo S1La40 с помощта на Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Бързи въпроси и отговори
Kostadin Temnilov написа:Дайте мнение колеги. Мисля от 530Д е39 да премина на бензин и газ тъй като доста се вдигна дизела. Кажете заслужава ли си и ще има ли икономия разбира се спрямо моя. Колата е комби 193 коня. Към кой мотор евентуално да се насоча за газ и икономия спрямо дизела? Мерси предварително.
Изпратено от моят Lenovo S1La40 с помощта на Tapatalk
Ако минеш на 530и с ръчна кутия и на газ, ще ти е по-евтино горивото, защото градско гори 13-15. Но ако трябва да слагаш уредбата ти, ще я избиваш доста време. Отделно и разход на масло очаквай с този мотор. Ако искаш по-безпролемен мотор, търси си 528, но читави рядко изпадат.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги някой да знае защо ми изключва темпомата като влаза в дупка?
Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk
- mejdupraznika
- Потребител
- Мнения: 37
- Регистриран на: 30.06.2009
- Кара: 4
Re: Бързи въпроси и отговори
Bisu написа:Здравейте! Все още нямам BMW и между Е46 Тouring и Е39 Touring за сега клоня към Е39, та въпроса ми е как седят нещата със въздушните възглавници на задното окачване, проблемни ли са ? Търсих информация из форума но сякаш никой не е писал по този въпрос за това пиша тук.
Като цена ги видях горе-долу как вървят, сложна ли е смяната им?
Колега само ще ти кажа че карам вече една година, нито веднъж не съм пукал възглавница. Нито са изпускали, живея в регион в който пътната обстановка е лунен пейзаж. Втора употреба има възглавници колкото си искаш. Не ги мисли
- vasya
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.05.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Детайли за колата: 530i
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Спешно имам нужда от майстор/сервиз за гр. София в района на Редута/Слатина. Автомобилът е със спукан маркуч и изтекъл антифриз.
Благодаря предварително.
Спешно имам нужда от майстор/сервиз за гр. София в района на Редута/Слатина. Автомобилът е със спукан маркуч и изтекъл антифриз.
Благодаря предварително.
- Grozdanoff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 186
- Регистриран на: 7.12.2016
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: E39 ALPINA B10
Re: Бързи въпроси и отговори
vasya написа:Здравейте,
Спешно имам нужда от майстор/сервиз за гр. София в района на Редута/Слатина. Автомобилът е със спукан маркуч и изтекъл антифриз.
Благодаря предварително.
Това е рутинна операция, за това всеки сервиз ще ти свърши работа.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Имам предни пружини Eibach черни мисля че са най-малко свалящи на -30мм .Искам да ги сложа с нови амортисьори,но се чудя дали да са стандартни или Мтех.Колата е 523.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
Преди няколко дни имах проблем с алармата (допълнително слагана), не се изключваше и при всяко влизане в колата започваше да пищи. Звъннах на човека, който ми я инсталира преди около 2 години и той ме посъветва да изключа всичките букси и да карам така докато се върне от почивка. Така и направих, но при опита ми да я запаля отново - изиска ПИН. Въведох 0000, който винаги съм ползвал при искане на кода, но този път не го прие и ми направи впечатление, че под мястото за въвеждане на ПИН има брояч (който е замръзнал на 09:59) и съобщение, че след 10 мин трябва да въведа кода, изчаквам по часовник 10 мин, но кода упорито не се приема. Почнах да ровя в нета и в тубата и се оказва, че при 3 въведени грешни кода ИЛИ при 3 опита за палене БЕЗ код се блокира системата. Решението е да се изключи акумулатора от 2 до 5 мин, да се изкачат въпросните 10-15 мин и ДИРЕКТНО да се завърти ключа за палене, като при цялата процедура от чакане той е на позиция 1 т.е. преди паленето. Та и това не помогна и затова се обръщам с последна надежда към вас, ако може да съдействате с решаването на този проблем.
Благодаря предварително и хубав ден на всички
Преди няколко дни имах проблем с алармата (допълнително слагана), не се изключваше и при всяко влизане в колата започваше да пищи. Звъннах на човека, който ми я инсталира преди около 2 години и той ме посъветва да изключа всичките букси и да карам така докато се върне от почивка. Така и направих, но при опита ми да я запаля отново - изиска ПИН. Въведох 0000, който винаги съм ползвал при искане на кода, но този път не го прие и ми направи впечатление, че под мястото за въвеждане на ПИН има брояч (който е замръзнал на 09:59) и съобщение, че след 10 мин трябва да въведа кода, изчаквам по часовник 10 мин, но кода упорито не се приема. Почнах да ровя в нета и в тубата и се оказва, че при 3 въведени грешни кода ИЛИ при 3 опита за палене БЕЗ код се блокира системата. Решението е да се изключи акумулатора от 2 до 5 мин, да се изкачат въпросните 10-15 мин и ДИРЕКТНО да се завърти ключа за палене, като при цялата процедура от чакане той е на позиция 1 т.е. преди паленето. Та и това не помогна и затова се обръщам с последна надежда към вас, ако може да съдействате с решаването на този проблем.
Благодаря предварително и хубав ден на всички
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
M52b25 откачам датчика за налягане на маслото.Паля и лампата на таблото не реагира форсирах до 4-5000 оборота почаках после минута на празен ход ,червената лампа на Аладин не свети.Когато подам контакт свети,запалвам и огасва малко след тази на акумулатора което е почти веднага,по това съдя че не е вързана към някоя друга с цел измама.Прави ми впечатление че и чек енджин е така,има я ,работи но бях с грешка за датчик колянов вал тя не ме извести,после изгоря дебитомер и пак не ме извести,по едно време имах проблем с бедна/богата смес отчетени от сондите и пак не ме известява.
Иначе таблото е с голям борд всичко изглежда наред няма дори един изгорял пиксел.Най ме притеснява лампата за маслото важно ми е да знам дали там е нормално това.Интервенции по таблото има само спряни с БМВ скенер индикация за еърбег и индикация за ниво на антифриз а.Благодаря предварително на отзовалите се.
Иначе таблото е с голям борд всичко изглежда наред няма дори един изгорял пиксел.Най ме притеснява лампата за маслото важно ми е да знам дали там е нормално това.Интервенции по таблото има само спряни с БМВ скенер индикация за еърбег и индикация за ниво на антифриз а.Благодаря предварително на отзовалите се.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани