Бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Много бърз въпрос - Има ли разлика при реглажа (сходимостта), на стандартно и м-тех-1 окачване, при Е39 седан?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 723
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Бързи въпроси и отговори
Вуйчо написа:Кажете какво масло е подходящо за 1997 520 бензин с м52 с един ванос? Motul X cess 5w40 става ли?
Моята е същата и я карам само с това масло.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Бързи въпроси и отговори
Вуйчо написа:Нови ДВА въпроса
На първия въпрос, трябва да се кодира според мен с нцс за да стане на английски
На втория въпрос, не, не е нормално да е там стрелката, трябва да е изправена вертикално, нито милиметър в ляво и дясно. Първо пускаш скритото меню номер 2 за тест на таблото и гледаш стрелката как се движи до край. Това е с цел да не би да има механичен проблем и да блокира до положението до което е при теб(над синия сектор). Второ пак от скритото меню номер 7 гледаш колко градуса показва в действителност таблото. И трето да си напълно сигурен за температурата, закачаш с inpa или друга диагностика и гледаш на компютъра в менюто за двигателя каква е температурата. Това е с цел защото показанието за температура се взима от един датчик но с две термо двойки една за таблото и една за компютъра на двигателя
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Бързи въпроси и отговори
За изтриване
- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,имам проблем с фаровете,които са фейс Н7,но съм сложил ксенон с оригинални запалки и крушки.Та ония ден ходих до София и 3 пъти на борда ми изписа да проверя фаровете,тъй като карах по магистралата и нямаше как ги изключих и пуснах и тая грешка не се появи до следващия път.Чак днес сутринта като запалих и тръгнах на 10 метър пак ми сигнализира,този път слязох да видя коя крушка прави проблем,обаче като видях и двата фара не светеха.Изключих/включих и тръгнаха.Дали лайт модула прави проблеми и къде се намира?Може да има нужда от съветване или почистване
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Бързи въпроси и отговори
Не е точно plug and play. Трябва да се сменят ВИН и километрите в таблото за да съвпаднат с твоята кола и да се кодира за да работи коректно. В много случаи това значи, че трбва да се свали един чип и да се сложи на програматор, което не е толкова просто. За това ти препоръчвам да си ремонтираш твоето, доста хора има вече, които се занимават с това и почти няма нещо, което да не подлежи на ремонт.
PS: Твоето табло е с външно IKE (правоъгълна кутия отзад на таблото, която може да се сваля), такива се слагат до август 1997 г. Ако можеш да си намериш такова табло здраво, вече няма да има значение, сваляш твоето IKE слагаш го на новото и всичко заспива.
PS: Твоето табло е с външно IKE (правоъгълна кутия отзад на таблото, която може да се сваля), такива се слагат до август 1997 г. Ако можеш да си намериш такова табло здраво, вече няма да има значение, сваляш твоето IKE слагаш го на новото и всичко заспива.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Бързи въпроси и отговори
Да точно така, намираш такова здраво (до 08/97) и разменяш кутиите отзад, имат едно чопче за контра пластмасово и се изтегля настрани.
Последна промяна Dyakov на 10 Юни 2019, 15:29, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани