Бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Красимир17
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 21.12.2018
- Местоположение: Гр. Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530 Д
- Мечтае да кара: М 5
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, нов съм във форума и незнам дали тук да попитам. Та въпросът ми е:
Къде се намира бушон 76, който отговаря за вентилатора на купето? Става въпрос за БМВ Е 39 530 Д 2000 г. 184 к.с.
Всичко работеше нормално, но след като измих колата, качвам се и паля и не духа въобще нищо, но светят всички светлинки на климатроника. Какво може за е? Благодаря на всички.
Къде се намира бушон 76, който отговаря за вентилатора на купето? Става въпрос за БМВ Е 39 530 Д 2000 г. 184 к.с.
Всичко работеше нормално, но след като измих колата, качвам се и паля и не духа въобще нищо, но светят всички светлинки на климатроника. Какво може за е? Благодаря на всички.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Бързи въпроси и отговори
1. Имам ли часовник някъде и ако да как да го изкарам? С бордкомпютъра ги въртя среден разход, средна скорост и другите, но часовник не намирам.
2. Много, ама много лесно тръгва задницата без значение дали е заледено или само мокро. На сухо няма такива аномалии. Е, не тръгва брутално настрани, но все пак поднася колкото и да е леко при най-малкото неволно подаване на малко повечко газ или ако вляза в завой с една идея по-висока скорост. ASC-то е включено, не съм го изключвал, но не мига, като поднесе, единствено като превъртя като съм направо, тогава мига. Нормално поведение ли е това или нещо не е наред, че се шашкам от няколко дена тука
3. Понякога, не винаги, оборотите на празен ход се менят леко. Спадат до 400-500 и се вдигат до 900-1000. Понякога се оправя след 2-3 хода нагоре-надолу по оборотомера, понякога се оправя като изфорсирам до 1500 оборота например. И винаги на вече загрял двигател го прави.
Колата е 523, ръчка.
2. Много, ама много лесно тръгва задницата без значение дали е заледено или само мокро. На сухо няма такива аномалии. Е, не тръгва брутално настрани, но все пак поднася колкото и да е леко при най-малкото неволно подаване на малко повечко газ или ако вляза в завой с една идея по-висока скорост. ASC-то е включено, не съм го изключвал, но не мига, като поднесе, единствено като превъртя като съм направо, тогава мига. Нормално поведение ли е това или нещо не е наред, че се шашкам от няколко дена тука
3. Понякога, не винаги, оборотите на празен ход се менят леко. Спадат до 400-500 и се вдигат до 900-1000. Понякога се оправя след 2-3 хода нагоре-надолу по оборотомера, понякога се оправя като изфорсирам до 1500 оборота например. И винаги на вече загрял двигател го прави.
Колата е 523, ръчка.
- uricatoli
- Зайо-Байо
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Бързи въпроси и отговори
Бърз въпрос за печката.. Даваше ми грешка в допълнителната водна помпа и не се пускаше.. Смених я днес и вече ми дава опция да я включа принудително ( с голямата нави съм) Но пусна ли я от там и само ми се пускат вентилаторите вътре в купето.. Печката не се чува.. Грешки на диагностиката няма.. Идеи? Тази която ми хрумна е, че не ми работи датчика за външна температура ( този на подкалника) И на таблото показва -40, но пък този на навито си ми показва точни градуси..
- uricatoli
- Зайо-Байо
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Бързи въпроси и отговори
madafaka_donkele написа:1. Имам ли часовник някъде и ако да как да го изкарам? С бордкомпютъра ги въртя среден разход, средна скорост и другите, но часовник не намирам.
Часовника е на средната конзола (мид или каквото си имал, на таблото само на голям борд)
2. Много, ама много лесно тръгва задницата без значение дали е заледено или само мокро. На сухо няма такива аномалии. Е, не тръгва брутално настрани, но все пак поднася колкото и да е леко при най-малкото неволно подаване на малко повечко газ или ако вляза в завой с една идея по-висока скорост. ASC-то е включено, не съм го изключвал, но не мига, като поднесе, единствено като превъртя като съм направо, тогава мига. Нормално поведение ли е това или нещо не е наред, че се шашкам от няколко дена тука
Прегледай за луфтове задницата, най често носачите се разбиват или още по-често шарнирните втулки в долната част ( от тях стои и леко разкрачена) В краен случай си сложи отзад хубави гуми
3. Понякога, не винаги, оборотите на празен ход се менят леко. Спадат до 400-500 и се вдигат до 900-1000. Понякога се оправя след 2-3 хода нагоре-надолу по оборотомера, понякога се оправя като изфорсирам до 1500 оборота например. И винаги на вече загрял двигател го прави.
Тук вече ти трябва диагностика.. Провери също и да не смуче отнякъде на моменти въздих.. Съмнения за дебитомер, но диагностиката ще покаже точно
Колата е 523, ръчка.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Бързи въпроси и отговори
Пичове, преди няколко месеца взех 39-ка от човек. Колата е с м пакет, фейсови стопове, фарове, фейс огледала. Вътре има почти всички ектсри за модела, дори стъклопакет.
Седан 9-ти месец 99-година. 3.0д стептроник.
Понеже с пича от където я взех, нямам контакт, а реално освен годината, не знам дали колата е истински фейс? Как мога да проверя дали е фейс ?
Гледах по VIN и колата на едно място излиза 184 коня, на друго 193? Демек им нямам вяра...
Може ли видимо по двигател или нещо друго да се види, че колата е истински, а не правен фейс?
Дори АБС модула ми е 001 (който май е фейсов)...
Седан 9-ти месец 99-година. 3.0д стептроник.
Понеже с пича от където я взех, нямам контакт, а реално освен годината, не знам дали колата е истински фейс? Как мога да проверя дали е фейс ?
Гледах по VIN и колата на едно място излиза 184 коня, на друго 193? Демек им нямам вяра...
Може ли видимо по двигател или нещо друго да се види, че колата е истински, а не правен фейс?
Дори АБС модула ми е 001 (който май е фейсов)...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Бързи въпроси и отговори
Оптичният фейс започва от 09.2000г. Преди това има коли с фейсов мотор, но оптиката започва оттогава... Твоята оптика е добавяна вероятно. За мотора може да познаеш по горивния филтър - ако е със сензора за налягане отгоре, моторът ти е 142 киловата/193 конски сили.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Бързи въпроси и отговори
За фейслифта колегата ти е отговорил, а след като е септември 1999 г. колата е 184 кс (135 kW).
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Бързи въпроси и отговори
Ако става дума за този датчик на филтъра, черното, имам го да, значи мотора е 193 коня, така ли? Нищо, че колегата Dyakov казва 184 ?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Бързи въпроси и отговори
Cvetun написа:
Ако става дума за този датчик на филтъра, черното, имам го да, значи мотора е 193 коня, така ли? Нищо, че колегата Dyakov казва 184 ?
Не, на 193 датчикът е различен от твоя - ако си с този като на снимката, колата ти е 184 конски сили...
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Бързи въпроси и отговори
Ясно. Еми с този съм, да. Значи колата е с фейслифт оптика. Интересно защо ABS модула 001, който уж само на фейслифт го слагали, го имам и аз. А не е сменяван, отварян и т.н...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Бързи въпроси и отговори
Интересното е, че тук https://www.mdecoder.com/, по VIN излиза, че е 193 коня. Поне 20 човека казаха ,че на 100 процента, може да се вярва на този сайт...
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Бързи въпроси и отговори
Cvetun написа:Интересното е, че тук https://www.mdecoder.com/, по VIN излиза, че е 193 коня. Поне 20 човека казаха ,че на 100 процента, може да се вярва на този сайт...
Лично аз не съм попадал на случай, декодер да изкара дадена кола с тоя мотор 135 киловата...
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Бързи въпроси и отговори
Добре, заключаваме, че колата е 184 коня (то май е по-здравия мотор) и просто е фейс оптика. Мерси колеги.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- windmaster
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 26.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Добър ден. Ще започна с какво съм сменил: сменени тампони на заден мост. Сменени въздушни възглавници с пружини. Сменени задни полуоски. Предни амортисьори. Рецеклирана рейка. Сменен десен накрайник (полуоска след рейка)( не съм наясно как се казва точно)нямам криви и счупени носачи. Тампоните са ок. Отремонтиран кардан и балансиран. Сменени предни дискове с главини. 8 лети джанти с гуми(изправени и по размер за колата).Въпреки всички тези смени/ремонти колата си тресе при над 115км/ч. Клапан изгорели газове също е сменян вече два пъти. Колата е е39 комби 528i. Има газова. Тресе и на газ и на бензин. Има в много редки случаи тресене на волана при спиране но е 1 път на 100.
Тресенето аз го усещам че идва от предната част, а някои колеги от задната част.
Ако някой има идея, какво друго може да бъде, моля да споделите. Като допълнение ще добавя, че съм с автоматична скоростна кутия, която не рита и на стръмно тръгва без да дава назад. Нея съм я обслужил.т.е. е ок. Въпреки че на комп показва, че един соленоид закъснява с работата си.
Ами това е. Благодаря предварително.
Sent from my AGS-L09 using Tapatalk
Тресенето аз го усещам че идва от предната част, а някои колеги от задната част.
Ако някой има идея, какво друго може да бъде, моля да споделите. Като допълнение ще добавя, че съм с автоматична скоростна кутия, която не рита и на стръмно тръгва без да дава назад. Нея съм я обслужил.т.е. е ок. Въпреки че на комп показва, че един соленоид закъснява с работата си.
Ами това е. Благодаря предварително.
Sent from my AGS-L09 using Tapatalk
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Бързи въпроси и отговори
Мисля, че мож еда е от рейката, това е голяма болест на е39-ките.
И аз имам питане. 3.0d, ако сложа спортни пружини отпред, проблем ли е ? Някъде бях чул, че зависи какъв е двигателя, зависи какви са и пружините, един вид да не им тежи, да не се скъсат и т.н. ?
Пружините са били от 2.5 бензин и е нямало проблем.
И аз имам питане. 3.0d, ако сложа спортни пружини отпред, проблем ли е ? Някъде бях чул, че зависи какъв е двигателя, зависи какви са и пружините, един вид да не им тежи, да не се скъсат и т.н. ?
Пружините са били от 2.5 бензин и е нямало проблем.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани