Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
Колеги смених двигателя (колата) и пак същата идиотщина.. паля сутрин и всичко заработя както трябва. Пипна ли газта мотора започва вече да тресе, бяга един цилиндър и докато на мине 38-40 градуса работи ужасно.
С това се борех на М52 години при студените сутрини и сега на М62 е същото ставам суеверен.
На диагностиката ми имаше няколко грешки за мисфаяр на 5 и 7 ми но после не ги записа никога и пак си работи като трактор.
Насочил съм се към дюзи и дебитомера
колата е с газ и мине ли на газ след 45 градуса всичко заспива. на бензин загряла също работи като часовник
ясно е че е по системата за подготовка на горивна смес, но кое точно
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
А инжекторите дали не са за чистене ?
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
и аз съм с М62 и при мен е същата история. С разликата, че сутрин когато е по-студено на първото палене дори гасне.
Прочитайки тази тема:
viewtopic.php?f=112&t=424795
и предвид почти същите симптоми, сложих добавка за почистване на инжектори. И понеже ми се наложи да пообиколя градско минах около 20 км. На другата сутрин запалих все едно, че не е имало проблем. След това покарах още на бензин. На следващия ден вече започнах да карам на газ и проблемът се завърна, но е по-слабо изразено прекъсването.
Та наистина е много вероятно да са инжекторите.
Другото, което си мисля и ще опитам е да ресетна адаптациите на мотора някоя сутрин преди да запаля. Мисля си, че газта обърква адаптациите на бензиновия комп. и мисля, че може и от там да се получават тези аномалии в работата.
Прочитайки тази тема:
viewtopic.php?f=112&t=424795
и предвид почти същите симптоми, сложих добавка за почистване на инжектори. И понеже ми се наложи да пообиколя градско минах около 20 км. На другата сутрин запалих все едно, че не е имало проблем. След това покарах още на бензин. На следващия ден вече започнах да карам на газ и проблемът се завърна, но е по-слабо изразено прекъсването.
Та наистина е много вероятно да са инжекторите.
Другото, което си мисля и ще опитам е да ресетна адаптациите на мотора някоя сутрин преди да запаля. Мисля си, че газта обърква адаптациите на бензиновия комп. и мисля, че може и от там да се получават тези аномалии в работата.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
Дюзи на 100%
Винаги става така като караш на газ.
Пробвай ги на ултразвук, с демонтаж, но едва ли е издържат много.
Винаги става така като караш на газ.
Пробвай ги на ултразвук, с демонтаж, но едва ли е издържат много.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
Зависи от колко време се кара на газ. Няма как инжекторите да се запушат за година. Проблема може да от вануса.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
ares2 написа::smoke:
Колеги смених двигателя (колата) и пак същата идиотщина.. паля сутрин и всичко заработя както трябва. Пипна ли газта мотора започва вече да тресе, бяга един цилиндър и докато на мине 38-40 градуса работи ужасно.
С това се борех на М52 години при студените сутрини и сега на М62 е същото ставам суеверен.
На диагностиката ми имаше няколко грешки за мисфаяр на 5 и 7 ми но после не ги записа никога и пак си работи като трактор.
Насочил съм се към дюзи и дебитомера
колата е с газ и мине ли на газ след 45 градуса всичко заспива. на бензин загряла също работи като часовник
ясно е че е по системата за подготовка на горивна смес, но кое точно
Продавай колата, да ти е мирна главата
Свали си дюзите и ги почисти, после се занимавай с другите неща.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
Според мен смуче въздух отнякъде.
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
Я пробвайте да не карата колата на газ един ден или преди да я загасите вечерта да поработи десетина минути на бензин.Мисля,че ще има промяна при паленето сутрин.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
georgi_1986 написа:Според мен смуче въздух отнякъде.
А като загрее какво става?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
моето скромно мнение
инжекторите ти са за рециклаж ... защо?
сутрин студена колата на бензин пуска богати смеси ... колата тресе
колата загрявам, смесите са по-бедни ... колата не тресе
аз така ги виждам нещата , успех
инжекторите ти са за рециклаж ... защо?
сутрин студена колата на бензин пуска богати смеси ... колата тресе
колата загрявам, смесите са по-бедни ... колата не тресе
аз така ги виждам нещата , успех
- anttonev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
Аз пък да кажа при мен на М62В44 с газ, виновно беше газовото и неговата настройка. Грешната работа на газ обозва адаптациите на бензин и после като палите на бензин сутрин и кОр - тресе, сеца и тн. При мен като с магическа пръчка се оправяше като прехвърли на газ. И после газ, бензин все добре до следващото палене.
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
anttonev написа:Аз пък да кажа при мен на М62В44 с газ, виновно беше газовото и неговата настройка. Грешната работа на газ обозва адаптациите на бензин и после като палите на бензин сутрин и кОр - тресе, сеца и тн. При мен като с магическа пръчка се оправяше като прехвърли на газ. И после газ, бензин все добре до следващото палене.
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Това беше последният довод, които ме кара да не поглеждам газово и кола с такова нещо
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- anttonev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
Е, след известно време за настройка, беше ок... за известно време.
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
anttonev написа:Аз пък да кажа при мен на М62В44 с газ, виновно беше газовото и неговата настройка. Грешната работа на газ обозва адаптациите на бензин и после като палите на бензин сутрин и кОр - тресе, сеца и тн. При мен като с магическа пръчка се оправяше като прехвърли на газ. И после газ, бензин все добре до следващото палене.
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Може да ги обозва но от температурният диапазон, от който работи на газ.
За колегата- може да са дюзи, компресия, паразитен въздух- колегите са ги изброили, започваш едно по едно да проверяваш и изключваш. Ако не се получи- има и по-екзотични причини, но трябва да започнеш от някъде.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проклятието на тресящ мотор М52 - М62
ще ги почистя тези дни и да видим.
благодаря за мненията направо се изненадах колко инфо има.
това с адаптациите е възможно защото и на газ малко подскачат оборотите като пусна на празен ход за секунди
но мине ли 40 градуса колата е ок и на газ и на бензин и подкопава пътя
ваноси няма, но според мен е нещо при подготовката на бензина за студен мотор..
за деботомер? някой дава ли идея
благодаря за мненията направо се изненадах колко инфо има.
това с адаптациите е възможно защото и на газ малко подскачат оборотите като пусна на празен ход за секунди
но мине ли 40 градуса колата е ок и на газ и на бензин и подкопава пътя
ваноси няма, но според мен е нещо при подготовката на бензина за студен мотор..
за деботомер? някой дава ли идея
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани