M62 забавен старт?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
M62 забавен старт?
Колеги не намирам темата. Всички ли М62 имат това заложено със завъртането на ключа и забавения старт? Кодира ли се някак?
Re: M62 забавен старт?
М62 автоматиците са първите БМВ-та с фунцкията за автоматично стартиране с едно чукване. Така че, ако имаш предвид тази фукция, то само автоматиците я имат.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M62 забавен старт?
да, но съм с ръчка.. жалко за функцията.
все пак заложена ли е в ДМЕ и ЕВС? Има ли как да се направи? Само ЕВС ли изиграва ролята или може би идват сигнали от автомата в него? Едно време имаше цяла тема тук но.. не я намирам
все пак заложена ли е в ДМЕ и ЕВС? Има ли как да се направи? Само ЕВС ли изиграва ролята или може би идват сигнали от автомата в него? Едно време имаше цяла тема тук но.. не я намирам
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: M62 забавен старт?
ares2 написа:да, но съм с ръчка.. жалко за функцията.
все пак заложена ли е в ДМЕ и ЕВС? Има ли как да се направи? Само ЕВС ли изиграва ролята или може би идват сигнали от автомата в него? Едно време имаше цяла тема тук но.. не я намирам
Ще те кръстя Тома Неверни!!!
Това за DME и EWS го изтрий, че ме забоя корема от смях
Управлението за паленето с едно чукване е електронно, защити са по-скоро механични.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: M62 забавен старт?
http://www.meeknet.co.uk/e38/M62%20Engine%20Details.pdf
Последна страница що годе обяснява нещата.
Аз почти гарантирам, че мога да го направя, както съм сигурен, че Stony1 може да го направи, но това си е проект, и поне аз нямам намерение да се захващам в скоро време, въпреки че и аз съм с М62 ръчка.
Последна страница що годе обяснява нещата.
Аз почти гарантирам, че мога да го направя, както съм сигурен, че Stony1 може да го направи, но това си е проект, и поне аз нямам намерение да се захващам в скоро време, въпреки че и аз съм с М62 ръчка.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: M62 забавен старт?
Да си призная, аз съм с автомат и това е последното нещо, което ще се захвана да правя.
На този етап не представлява никакъв интерес за мен, но се чудя ако се хванем и разработим такова нещо, което да може да се монтира на Е39 независимо от типа на скоростната кутия дали ще има интерес към продукта. В тази връзка PeReZ може да каже какъв е интереса към неговия модул за светлините, това д али си струва усилията и отделеното време за разработката на такова нещо не го коментирам.
На този етап не представлява никакъв интерес за мен, но се чудя ако се хванем и разработим такова нещо, което да може да се монтира на Е39 независимо от типа на скоростната кутия дали ще има интерес към продукта. В тази връзка PeReZ може да каже какъв е интереса към неговия модул за светлините, това д али си струва усилията и отделеното време за разработката на такова нещо не го коментирам.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: M62 забавен старт?
От както карам 39ката с тая екстра и като се кача на друга кола почти винаги се опитвам и нея да я запаля така (а всеки ден паля по две три други)
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: M62 забавен старт?
Ето я темата, която е до никъде, общо взето. Мисля че имаше и друга подобна но нещо не я намирам.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M62 забавен старт?
stony1 написа:ares2 написа:да, но съм с ръчка.. жалко за функцията.
все пак заложена ли е в ДМЕ и ЕВС? Има ли как да се направи? Само ЕВС ли изиграва ролята или може би идват сигнали от автомата в него? Едно време имаше цяла тема тук но.. не я намирам
Ще те кръстя Тома Неверни!!!
Това за DME и EWS го изтрий, че ме забоя корема от смях
Управлението за паленето с едно чукване е електронно, защити са по-скоро механични.
Стоянов, все ми се струва, че ДМЕ казва на стартера това кога да завърти.
Аз донор си имам лежащ, но е автомат. Като поприключа с другите операции ще опитам това.
Не съм пускал тема за тотализирането на старата ми кола.. голяма загуба. стотици часове работа.. още не мога да събера сили да постна снимки от катастрофата и кацането ми по таван в някаква нива..
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: M62 забавен старт?
ares2 написа:stony1 написа:ares2 написа:да, но съм с ръчка.. жалко за функцията.
все пак заложена ли е в ДМЕ и ЕВС? Има ли как да се направи? Само ЕВС ли изиграва ролята или може би идват сигнали от автомата в него? Едно време имаше цяла тема тук но.. не я намирам
Ще те кръстя Тома Неверни!!!
Това за DME и EWS го изтрий, че ме забоя корема от смях
Управлението за паленето с едно чукване е електронно, защити са по-скоро механични.
Стоянов, все ми се струва, че ДМЕ казва на стартера това кога да завърти.
Аз донор си имам лежащ, но е автомат. Като поприключа с другите операции ще опитам това.
Не съм пускал тема за тотализирането на старата ми кола.. голяма загуба. стотици часове работа.. още не мога да събера сили да постна снимки от катастрофата и кацането ми по таван в някаква нива..
Бъркаш системите за предпазване от кражбва със стартера.
DME комуникара с EWS, защото производителят е заложил този тип проверка, която е елемент на проверката за истиност на ключа, с който се стартира двигателе. Това обаче няма нищо общо с чисто аналоговата верига на управление на стартера. Това, че тази верига се прекъсва от реле, заложено в EWS също няма нищо общо с физическото завъртане на ключа и задържането му в крайно положение докато двигателя стартира. Лесно може да е ориентира по моделите на БМВ без EWS. При тях няма паразитнпо звено, което за възпрепятства запалването.
Казано иначе контактният ключ казва на стартера кога да завърти.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M62 забавен старт?
в крайна сметка само контактен ключ? и кодиране на ДМЕ да не пита кутията дали си на П или Н ?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: M62 забавен старт?
ares2 написа:в крайна сметка само контактен ключ? и кодиране на ДМЕ да не пита кутията дали си на П или Н ?
Обяснявам за последен път!!!
ДМЕ го изключи от изреченията си и не го мисли. То не е свързано по никакъв начин със системта, която отчита подаването на импулс с ключа, които при по-новите автомобили е заменен със старт/стоп бутон!
ДМЕ не пита за нищо кутията, защото блокировката за палени при автоматите е МЕХАНИЧНА!!!
Това, което ти се върти в главата и реализирано при автомобилите със старт/стоп, но не и при Е39.
Any other questions?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: M62 забавен старт?
В евс-а ходи инфо дали кутията е на р или нещо друго. Случи ми се една е53 с проблем в тоците да не показва положението на лоста на таблото, няма палене, в евс-а пише че кутията не е на р / а тя беше, само че на таблото не беше/ и стартера е блокиран.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: M62 забавен старт?
При това положение, което обясняваш, контактният ключ можеше ли да се завърти до крайно положение като за нормално палене?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: M62 забавен старт?
Не обърнах внимание. Просто не въртеше стартера, беше забранен в евс-а, а дали се завътраше в патрона не мога да кажа.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани