Проблем с подгрева на шофьорска седалка

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от PeReZ » 28 Ное 2017, 13:00

През БМВ скенер могат да се регулират температурите за 3-те степени.
http://www.zhpmafia.com/forums/showthre ... ated-seats

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от ares2 » 28 Ное 2017, 13:47

и моите греят така и после става прекалено топло. бих ги коригирал но се чудя какво точно да направя. първата и втората по скоро бих пипнал
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от Elesar74 » 28 Ное 2017, 14:46

stony1 написа:
Elesar74 написа:Шегаджия, но преди 5 дни ме спряха и проверка на документи. Взеха ги и след 10 мин. чакане ги върнаха и това беше. Зачудих се и споделих с един приятел, той каза, че ме проверявали за неплатени глоби. И ако съм имал такива, щели да ми вземат книжката там, на място. Преди време се возих в една А8-ца, подгрева ми стопли Д-то доста бързо. Та направих неволното сравнение и се разочаровах. И затова попитах, въобразявам ли си или така е нормално.


Да ти кажа 10 км при корост 50 км/ч се изминават за 12 минути. Не съм засичал, за колко време реално ми загрява задника, но се сещам, че ти прави нещо със салона. Кажи с кой подгрев си 80W или 120W и с кое управление за подгрева - отделните бутони или конзолата?

Тук ме хвана, за мощността. Не знам, как да разбера? С конзолата съм иначе. Говорех за извънградски каране преди. Имам село, на 9-10 км от града. Тръгвам, вкл. подгрева и го усещам на входа на селото, където вече трябва да го спра, щото след малко слизам.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от stony1 » 28 Ное 2017, 15:53

Elesar74 написа:
stony1 написа:
Elesar74 написа:Шегаджия, но преди 5 дни ме спряха и проверка на документи. Взеха ги и след 10 мин. чакане ги върнаха и това беше. Зачудих се и споделих с един приятел, той каза, че ме проверявали за неплатени глоби. И ако съм имал такива, щели да ми вземат книжката там, на място. Преди време се возих в една А8-ца, подгрева ми стопли Д-то доста бързо. Та направих неволното сравнение и се разочаровах. И затова попитах, въобразявам ли си или така е нормално.


Да ти кажа 10 км при корост 50 км/ч се изминават за 12 минути. Не съм засичал, за колко време реално ми загрява задника, но се сещам, че ти прави нещо със салона. Кажи с кой подгрев си 80W или 120W и с кое управление за подгрева - отделните бутони или конзолата?

Тук ме хвана, за мощността. Не знам, как да разбера? С конзолата съм иначе. Говорех за извънградски каране преди. Имам село, на 9-10 км от града. Тръгвам, вкл. подгрева и го усещам на входа на селото, където вече трябва да го спра, щото след малко слизам.


Понеже термина "фейсови" се използва неправилно из БМВ средите, ще обясня нешата така:
Ако седалките, с които си са с жълтите букси (те са по-скоро жълто с черно) и с плоски пинове - подгревът ти е 120W.
Ако седалките са със старите черни букски с кръгли пинове - подгревът ти е 80W
Конзолата нормално управлява и двата подгрева но при мощност от 80W, съпроривлението на "Реотана" е по-голямо и е нормално да загрвя по-бавно. При подгрев с мощност 120W нещата са ясни, конзолата е проектирана за него. Ако беше с копчетата с врътките, нещата са малко по-различни. Те са проектирани да управляват подгрев с мощност 80W и ако се замени с друг, който е с мощност 120W би трабвало седалката да се затопля по-бързо, но и натоварването на бутоните ще е по-голямо, което не е добре.
Щом си с конзола и ако допуснем, че си със старите черни букси на седалките, което означава подгрев с мощност от 80W, то поведените на системата е напълно нормално, да не говорим, че при извънградско каране разстоянието от 10 км ще го изминеш да 7-8 минути.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от PeReZ » 28 Ное 2017, 16:18

Аз съм с конзола + 80W подгрев и загрява точно толкова бързо, колкото и на другата ми кошница, която си е фабрично с конзола + 120W.
И в никакъв случай не е 10 минути.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от Elesar74 » 28 Ное 2017, 17:04

Салона е с жълтите букси, плоски пинове и конзолата, значи е 120W. Явно очакванията ми се разминават с реалността.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 809
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от hummer » 28 Ное 2017, 17:51

Моя го върза колегата Иво Борисов, сега в тоя студ около 2-3 мин. вече се усеща топлината.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от Elesar74 » 28 Ное 2017, 20:16

Утре ще го засека за времето от включването, до усещането.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от ares2 » 29 Ное 2017, 8:44

при мен много напича от ляво на страницата на седлото.. не знам дали не е показател че там ще изгори скоро :paranoid:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от Elesar74 » 29 Ное 2017, 10:30

Тъй. На 2 мин, усещам че кожата се затопля, ама може и от мен да е, нали съм седнал все пак. На 5-та минута усещам, че вече е приятно топла седалката. Това в положение 3 зелени на конзолата. Продължавам да се возя с 3-те зелени около 30-35 км., не чувствам нужда да ги намаля на 2 или 1, защото ми става прекалено горещо, просто си карам така. Според вас, нормално ли е това положение или не?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от stony1 » 29 Ное 2017, 10:56

Elesar74 написа:Тъй. На 2 мин, усещам че кожата се затопля, ама може и от мен да е, нали съм седнал все пак. На 5-та минута усещам, че вече е приятно топла седалката. Това в положение 3 зелени на конзолата. Продължавам да се возя с 3-те зелени около 30-35 км., не чувствам нужда да ги намаля на 2 или 1, защото ми става прекалено горещо, просто си карам така. Според вас, нормално ли е това положение или не?

Добре де, настой си температурата на степените.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от Elesar74 » 29 Ное 2017, 11:38

Това, от линка на Perez ще го направя, но нямам кабел за BMW Scanner в момента, та издирвам.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от Elesar74 » 04 Дек 2017, 9:29

Тъй, намерих кабел и с един приятел скапахме централната конзола, докато се опитваме да коригираме стойностите. Ха ха ха,честито :D Пак добре, че само тази беля стана.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от stony1 » 04 Дек 2017, 12:23

Elesar74 написа:Тъй, намерих кабел и с един приятел скапахме централната конзола, докато се опитваме да коригираме стойностите. Ха ха ха,честито :D Пак добре, че само тази беля стана.

И как точно я скапахте :dunno:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка

Мнение от Elesar74 » 04 Дек 2017, 13:45

Ами влязохме в SZM модула, демек централната конзола и от линка, който PeRez даде, пробвахме да сменим стойностите. Обаче скенера прочете по-малко данни, отколкото имаше на снимката в линка, много по-малко. И реда : 0х030 , го недовидяхме, че на снимката е 0х030 и сменихме стойностите на погрешно място 0х30. Пуснахме Write, изкара грешки. Върнахме предишните стойности на този ред, пак Write и пак грешки. Влизахме, излизахме, накрая модула просто умря. Вече не се опознаваше, а пък преди изкарваше инфо при идентификация, от Е38 :shock: .И накрая спря въобще да комуникира със скенера, бутоните на подгрева не работят и тъй.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook