Проблем с подгрева на шофьорска седалка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- PeReZ
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
През БМВ скенер могат да се регулират температурите за 3-те степени.
http://www.zhpmafia.com/forums/showthre ... ated-seats
http://www.zhpmafia.com/forums/showthre ... ated-seats
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6141
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
и моите греят така и после става прекалено топло. бих ги коригирал но се чудя какво точно да направя. първата и втората по скоро бих пипнал
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
stony1 написа:Elesar74 написа:Шегаджия, но преди 5 дни ме спряха и проверка на документи. Взеха ги и след 10 мин. чакане ги върнаха и това беше. Зачудих се и споделих с един приятел, той каза, че ме проверявали за неплатени глоби. И ако съм имал такива, щели да ми вземат книжката там, на място. Преди време се возих в една А8-ца, подгрева ми стопли Д-то доста бързо. Та направих неволното сравнение и се разочаровах. И затова попитах, въобразявам ли си или така е нормално.
Да ти кажа 10 км при корост 50 км/ч се изминават за 12 минути. Не съм засичал, за колко време реално ми загрява задника, но се сещам, че ти прави нещо със салона. Кажи с кой подгрев си 80W или 120W и с кое управление за подгрева - отделните бутони или конзолата?
Тук ме хвана, за мощността. Не знам, как да разбера? С конзолата съм иначе. Говорех за извънградски каране преди. Имам село, на 9-10 км от града. Тръгвам, вкл. подгрева и го усещам на входа на селото, където вече трябва да го спра, щото след малко слизам.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
Elesar74 написа:stony1 написа:Elesar74 написа:Шегаджия, но преди 5 дни ме спряха и проверка на документи. Взеха ги и след 10 мин. чакане ги върнаха и това беше. Зачудих се и споделих с един приятел, той каза, че ме проверявали за неплатени глоби. И ако съм имал такива, щели да ми вземат книжката там, на място. Преди време се возих в една А8-ца, подгрева ми стопли Д-то доста бързо. Та направих неволното сравнение и се разочаровах. И затова попитах, въобразявам ли си или така е нормално.
Да ти кажа 10 км при корост 50 км/ч се изминават за 12 минути. Не съм засичал, за колко време реално ми загрява задника, но се сещам, че ти прави нещо със салона. Кажи с кой подгрев си 80W или 120W и с кое управление за подгрева - отделните бутони или конзолата?
Тук ме хвана, за мощността. Не знам, как да разбера? С конзолата съм иначе. Говорех за извънградски каране преди. Имам село, на 9-10 км от града. Тръгвам, вкл. подгрева и го усещам на входа на селото, където вече трябва да го спра, щото след малко слизам.
Понеже термина "фейсови" се използва неправилно из БМВ средите, ще обясня нешата така:
Ако седалките, с които си са с жълтите букси (те са по-скоро жълто с черно) и с плоски пинове - подгревът ти е 120W.
Ако седалките са със старите черни букски с кръгли пинове - подгревът ти е 80W
Конзолата нормално управлява и двата подгрева но при мощност от 80W, съпроривлението на "Реотана" е по-голямо и е нормално да загрвя по-бавно. При подгрев с мощност 120W нещата са ясни, конзолата е проектирана за него. Ако беше с копчетата с врътките, нещата са малко по-различни. Те са проектирани да управляват подгрев с мощност 80W и ако се замени с друг, който е с мощност 120W би трабвало седалката да се затопля по-бързо, но и натоварването на бутоните ще е по-голямо, което не е добре.
Щом си с конзола и ако допуснем, че си със старите черни букси на седалките, което означава подгрев с мощност от 80W, то поведените на системата е напълно нормално, да не говорим, че при извънградско каране разстоянието от 10 км ще го изминеш да 7-8 минути.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- PeReZ
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
Аз съм с конзола + 80W подгрев и загрява точно толкова бързо, колкото и на другата ми кошница, която си е фабрично с конзола + 120W.
И в никакъв случай не е 10 минути.
И в никакъв случай не е 10 минути.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
Салона е с жълтите букси, плоски пинове и конзолата, значи е 120W. Явно очакванията ми се разминават с реалността.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
Моя го върза колегата Иво Борисов, сега в тоя студ около 2-3 мин. вече се усеща топлината.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
Утре ще го засека за времето от включването, до усещането.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6141
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
при мен много напича от ляво на страницата на седлото.. не знам дали не е показател че там ще изгори скоро
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
Тъй. На 2 мин, усещам че кожата се затопля, ама може и от мен да е, нали съм седнал все пак. На 5-та минута усещам, че вече е приятно топла седалката. Това в положение 3 зелени на конзолата. Продължавам да се возя с 3-те зелени около 30-35 км., не чувствам нужда да ги намаля на 2 или 1, защото ми става прекалено горещо, просто си карам така. Според вас, нормално ли е това положение или не?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
Elesar74 написа:Тъй. На 2 мин, усещам че кожата се затопля, ама може и от мен да е, нали съм седнал все пак. На 5-та минута усещам, че вече е приятно топла седалката. Това в положение 3 зелени на конзолата. Продължавам да се возя с 3-те зелени около 30-35 км., не чувствам нужда да ги намаля на 2 или 1, защото ми става прекалено горещо, просто си карам така. Според вас, нормално ли е това положение или не?
Добре де, настой си температурата на степените.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
Това, от линка на Perez ще го направя, но нямам кабел за BMW Scanner в момента, та издирвам.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
Тъй, намерих кабел и с един приятел скапахме централната конзола, докато се опитваме да коригираме стойностите. Ха ха ха,честито Пак добре, че само тази беля стана.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
Elesar74 написа:Тъй, намерих кабел и с един приятел скапахме централната конзола, докато се опитваме да коригираме стойностите. Ха ха ха,честито Пак добре, че само тази беля стана.
И как точно я скапахте
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Проблем с подгрева на шофьорска седалка
Ами влязохме в SZM модула, демек централната конзола и от линка, който PeRez даде, пробвахме да сменим стойностите. Обаче скенера прочете по-малко данни, отколкото имаше на снимката в линка, много по-малко. И реда : 0х030 , го недовидяхме, че на снимката е 0х030 и сменихме стойностите на погрешно място 0х30. Пуснахме Write, изкара грешки. Върнахме предишните стойности на този ред, пак Write и пак грешки. Влизахме, излизахме, накрая модула просто умря. Вече не се опознаваше, а пък преди изкарваше инфо при идентификация, от Е38 .И накрая спря въобще да комуникира със скенера, бутоните на подгрева не работят и тъй.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
74 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани