530д съединител, притискател, маховик за 280-300кс ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

530д съединител, притискател, маховик за 280-300кс ?

Мнение от Хрuсто » 22 Ное 2017, 17:06

Колеги май съединителя започва да си заминава, маховика трака леко. Та ако изкара зимата ще съм много доволен, а междувременно ще се купят нови и ще чакат момента. Обаче тая кола даже с чип не ме задоволява и ще се мисли нещо за още +40-50 коня, иначе казано хибридно турбо или такова от е60. Обаче ми е малко мътно положението със съединителя, притискателя и маховика. От какво може да се ползва карантия, която ще държи на тея нютоно и пиления?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: 530д съединител, притискател, маховик за 280-300кс ?

Мнение от Хрuсто » 06 Фев 2018, 19:55

Отказах се да слагам по-голяма турбина, но стоковия съединител започна да буксува. Колата е само с чип. Дайте съвет какъв съединител и притискател да взема за да нямам ядове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D
Мечтае да кара: Тесличка

Re: 530д съединител, притискател, маховик за 280-300кс ?

Мнение от deathwingbg » 07 Фев 2018, 16:40

И на мен ми е интересно има ли варианти за подсилен вариант.

Аз съм със Sachs съединител+маховик стандартните за колата от 3 години ~ 50 000 км и нямам ядове при 236 коня / 525нм.

Старите сдадоха багажа 1000км след чипа :mhihi:, но това май си личеше още от графиката на диното.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: 530д съединител, притискател, маховик за 280-300кс ?

Мнение от Хрuсто » 07 Фев 2018, 17:51

Рук във форума никой нищо не казва. От познати разбирам, че или слагаш обикновен съединител или даваш една торба пари за “перформанс” и се надяваш да държи.
На мен ми е интересно как стойовия вариант заминава с едни 500 нютона при все, че е само на задно...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: 530д съединител, притискател, маховик за 280-300кс ?

Мнение от Хрuсто » 08 Фев 2018, 20:55

Според човек правещ дрифтаджийки закс държи спокойно на дизелак само с чип. Вече ако се прави нещо по-сериозно със 600-700 нютона се отива на цифра. Познат в София е носил притискател за подсилване на някакъв човек и каза, че всичко било ок(ако се наложи ще го тествам).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: 530д съединител, притискател, маховик за 280-300кс ?

Мнение от racing_team_vidin » 09 Фев 2018, 15:27

Аз карах с нормален" демферен но нов маховик, обикновен притискател и с кована 5лъчева керамика на миба.
м57д1 с 2260 и много гориво
и си държеше, за протокола с този сетъп теглих 50км камионче спринтер с фургон 515 без ядове

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: 530д съединител, притискател, маховик за 280-300кс ?

Мнение от Хрuсто » 09 Фев 2018, 17:06

Ще слагам закс и няма да се занимавам. Иначе за 300 кинта могат да ми направят керамика, но не мисля, че ще ми е комфортно с нея...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: 530д съединител, притискател, маховик за 280-300кс ?

Мнение от racing_team_vidin » 09 Фев 2018, 17:09

Хрuсто написа:Ще слагам закс и няма да се занимавам. Иначе за 300 кинта могат да ми направят керамика, но не мисля, че ще ми е комфортно с нея...

едно е да мислиш, друго да опиташ...

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook