Garrett 2556/2260 в 2.5 Tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.11.2017
Кара: Е39 Tds
Мечтае да кара: Е46 328
Детайли за колата: Кола която винаги ти оправя настроението

Re: Garrett 2556/2260 в 2.5 Tds

Мнение от ToshkoSt24 » 31 Май 2018, 2:57

Да събудим темата.Вече 4 месеца колата се движи без проблем обаче силата и идва на 2500-2600 оборота което не е много добре..В последствие разбрах,че това турбо и по принцип си е лагаво дори и на 3.0д.Обмислям да го сменям с garret gt2052v /gt2056v / gt2256v.Някой може ли да ми даде мнение кое ще е най-добре смисъл да тръгва по-рано ? Обмислям gt2052/2056 защото те са си от 2.5д 163/177 коня

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Garrett 2556/2260 в 2.5 Tds

Мнение от vladobate » 31 Май 2018, 12:08

С 2052 ще тръгва по-рано заради топлата част ( по-малка е ) , но студената е същата като твойта ( с мноого малка разлика) . С 56 студена перка ще имаш повечко въздух , но пък там вече и топлата част е големичка ...абе иска си гориво. Чип сложи ли че не разбрах така или иначе ? Ако нямаш нищо не правиш . Та ако искаш нещо прилично с 2052 хибрид компресорна перка 56-ца ама ако е billet най-добре за по-ранно тръгване и въздух. На Е34тдс даже автомат с турбо от 530Д бая се ряпкаше в ниските и тези твоите обороти на развъртане ми се виждат странни .

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.11.2017
Кара: Е39 Tds
Мечтае да кара: Е46 328
Детайли за колата: Кола която винаги ти оправя настроението

Re: Garrett 2556/2260 в 2.5 Tds

Мнение от ToshkoSt24 » 31 Май 2018, 19:44

Да,едно момче си игра 3-4 пъти докато направи чипа като хората (според него) има разлика и то голяма,но все пак турбото си е лагаво и не ми харесва.Може би някога когато са го рециклирали не са го направили като хората или нещо не е наред не знам.Карам я градско и до 2300 оборота все едно караш чисти дизел.
Предлагат ми 2056 от 2.5д и 2260.Дай идея коя да взема,но мисля 2056 защото 2260 тката ще тръгва и тя към 2500

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.11.2017
Кара: Е39 Tds
Мечтае да кара: Е46 328
Детайли за колата: Кола която винаги ти оправя настроението

Re: Garrett 2556/2260 в 2.5 Tds

Мнение от ToshkoSt24 » 13 Сеп 2018, 18:12

Здравейте,малко ъп по темата.Лапата която беше преправена и ужким подсилена се счупи 2 пъти,резултата е мотора пада,картера опира на рейката и се държи на левия тампон.Едната лапа се счупи на 200км от вкъщи (прибрах се на ход,без проблем само дето имаше страшни вибрации,но нямах избор).Направихме желязна лапа от 0,7см желязо,два нови тампона на двигателя и проблемите свършиха с лапата.Турбо взех 2056 от 2.5д 177кс е60 - НЕ СТАВА,Върви даже по спънато от стоковата турбина.Истината е 2260 от 218кс. е60.Избрах да е от 218кс защото пасва,а тази от 231 коня е с кръглите фланци и си е занимавка.За 2260 е нужно да се направи фланец на студената част,за да може да се нахлузи маркуча или се взима тръба от е60 (която е 100лева и няма смисъл според мен) всичко друго си пасва без проблем.Клапана си остава от алфа ромео 2.4 жтд 136 коня.За сега сме със стоковия (малкия) кулер,стокови маркучи,стокова помпа всичко сток дори и генерацията си е с крайното гърне.Само дето има чип правен според турбото,изключен дебитомер,сток мап сензор.
Резултат - 1.8 бар на 2300 оборота,пълна сила до 5300 оборота (не е препоръчително да се държи толкова все пак дизел е)
Пробвал съм я със мерцедес Е-класа 3.2 197 к.с,по-новата 204к.с бмв е39 184 и 193кс - с мерцедесите съм половин кола пред тях,а 530 ките си остават назад (стокови).
Разход на гориво със 18 ки - 5.5-6.0 извънградско скорост 100-120 - градско 11-14 според зависи.
Мисля да слагам - ел перка,по-голям интеркулер с тръби и генерация на ф70-ф76.Всякакви препоръки и съвети приемам.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Garrett 2556/2260 в 2.5 Tds

Мнение от vladobate » 15 Сеп 2018, 20:46

Генерацията по-голяма защо ти е ?

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.04.2012
Местоположение: габрово
Пол: Мъж
Кара: бмв е34 525tds

Re: Garrett 2556/2260 в 2.5 Tds

Мнение от rachnata » 10 Дек 2018, 19:12

колега какво става с колата всичко здраво ли е още, че и аз ще тръгвам по твоя път.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 15.11.2017
Кара: Е39 Tds
Мечтае да кара: Е46 328
Детайли за колата: Кола която винаги ти оправя настроението

Re: Garrett 2556/2260 в 2.5 Tds

Мнение от ToshkoSt24 » 12 Дек 2018, 1:23

Колега се кара всеки ден на 1.9 - 2.0 бара налягане без никакъв проблем,все още е с оригиналния интеркулер,оригиналните маркучи и оригиналната стокова генерация.Лапата само си я направи от желязо по оригиналната.Моята основа за блока е от 1 см желязо,а шината от блока до тампона е 0.8мм.
Алуминиевата лапа в НИКАКЪВ СЛУЧАЙ не я режи и подсилвай,чупи се след точно 2 месеца.
Мисля само да слагам един интеркулер от ивеко съм си харесал,права генерация с резонаторни гърнета и край.
Мислех да правя гнп то с 11 или 12мм елемент,но ме е страх за мотора.Все пак искам да си го карам.
210 коня за тдс са си добре според мен,иначе срещу още някой лев става 280-90кс

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж

Re: Garrett 2556/2260 в 2.5 Tds

Мнение от avradjiev » 30 Яну 2019, 21:13

Интересна тема, имам един тдс от 98 запазен от 2006 на сам, държа си го в дъното на гаража и искам да си я реставрирам и тунинговам, но преди време мои познати монтьори ме уверяваха че ще го счупя, ако сложа друга турбина. Доколкото знам стоковата е малка, а тази вече омаслява здраво и е за рециклиране . Че от 2 години не я карам. С интерес ще следя темата... И все пак смятам да си купя още една глава за резерва, че не се знае какво може да гръмне :mhihi:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook