Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
Установих че селд престой от 10-12часа педала на спирачката е твърд. Сигурен съм че не трябва да е така и на тройката ми е мек поне две натискания и една седмица да не е карана.
Иначе при запалване веднага омеква, не потъва при продължително натискане и има страшни спирачки, мин. седмица минавах валяци на ГТП и спирачките са екстра!
Съмних се в регулатора на сервото или някоя връзка.
От тройката на регулатора маркуча към сервото беше по-хлабав-имаше леко движение около оста на щуцера, въпреки че скобата беше доста сплескала маркуча-вижда се на едната снимка. Набедих него, защото е към сервото преди регулатора и има логика от там да губи налягане.
Само той е с този кривия модел скоби/доста зор я свалих/ но забелязах, че и отпред на вакуумите пак са такива скоби/третата снимка/. Да не би тези да ги слагат където има по-голямо налягане и да са по-надеждни и здрави?
Мисля да сложа качествена скоба с болт като другите от снимката с регулатора, дали ще има ядове така.
Където влиза този маркуч в сервото е пак такава скоба, но там няма мърдане. От друго място може ли да става това, освен тези две връзки, сервото и регулатора?
Иначе при запалване веднага омеква, не потъва при продължително натискане и има страшни спирачки, мин. седмица минавах валяци на ГТП и спирачките са екстра!
Съмних се в регулатора на сервото или някоя връзка.
От тройката на регулатора маркуча към сервото беше по-хлабав-имаше леко движение около оста на щуцера, въпреки че скобата беше доста сплескала маркуча-вижда се на едната снимка. Набедих него, защото е към сервото преди регулатора и има логика от там да губи налягане.
Само той е с този кривия модел скоби/доста зор я свалих/ но забелязах, че и отпред на вакуумите пак са такива скоби/третата снимка/. Да не би тези да ги слагат където има по-голямо налягане и да са по-надеждни и здрави?
Мисля да сложа качествена скоба с болт като другите от снимката с регулатора, дали ще има ядове така.
Където влиза този маркуч в сервото е пак такава скоба, но там няма мърдане. От друго място може ли да става това, освен тези две връзки, сервото и регулатора?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
Твърде вероятно да е от самото серво, не държи вакуум.
EDIT: Може също да провериш тая клапа дали не изпуска и в 2те посоки и от там да губиш вакуум https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 331161300/
EDIT: Може също да провериш тая клапа дали не изпуска и в 2те посоки и от там да губиш вакуум https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 331161300/
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
И при мен беше така, даже накрая след 2-3 часа престой педала беше камък. Смених клапанчето дето е постнал колегата преди мен и сега педала е мек и след два дена престой. Първо смени него, преди да сменяш каквото и да било.
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
Сега смених само хлабавата скоба и притегнах и другите. След десетина часа ще си покаже.
И на моите снимки е клапана но при мен е троен. Хлабавия маркуч беше между клапана и сервото. Но дали е бил достатъчно хлабав за да губи херметичност...
Сервото не мисля че ще е проблем- не потъва педала и при две три минути на място на спирачка. Отсека е чист. Поливах обилно и се оттича добре. Не мисля че е давено
Клапан втора ръка ли взе, колега? Че само оригинален ми излиза на неприятна цена.
Поне е на удобно място за направи си сам
И на моите снимки е клапана но при мен е троен. Хлабавия маркуч беше между клапана и сервото. Но дали е бил достатъчно хлабав за да губи херметичност...
Сервото не мисля че ще е проблем- не потъва педала и при две три минути на място на спирачка. Отсека е чист. Поливах обилно и се оттича добре. Не мисля че е давено
Клапан втора ръка ли взе, колега? Че само оригинален ми излиза на неприятна цена.
Поне е на удобно място за направи си сам
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
нов взех, при мен е №8 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=34_1128
двайсет и няколко лева го взех, заедно с гуменото уплътнение на сервото(№7).
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=34_1128
двайсет и няколко лева го взех, заедно с гуменото уплътнение на сервото(№7).
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
Сега погледнах че моя е доста ограничен по модели
дей*а тия осмаци
E39
+535i M62
+540i M62
+540iP M62
Номенклатурен номер : 34331163915
Описание : спирателен вентил
Ед.цена (с ДДС) : 195.35 BGN
Няма наличност
дей*а тия осмаци
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
шанс...
или както се казва: кеф цена няма.
Не може ли да сложиш едно клапанче като моето някъде на маркуча след твоя оригиналния(маркуча дето е между твоя клапан и сервото). То е просто един еднопосочен клапан...
или както се казва: кеф цена няма.
Не може ли да сложиш едно клапанче като моето някъде на маркуча след твоя оригиналния(маркуча дето е между твоя клапан и сервото). То е просто един еднопосочен клапан...
Re: Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
Hristo написа:Номенклатурен номер : 34331163915
Описание : спирателен вентил
Ед.цена (с ДДС) : 195.35 BGN
Няма наличност
дей*а тия осмаци
Щото на 6-ците е голяма евтиния
Номенклатурен номер : 34301163634
Описание : WINKEL
Ед.цена (с ДДС) : 164.74 BGN
Не каза след стягането на скобата дали се е оправило, че заради тебе смених ей сега всички скоби по всички вакууми, че и моя педал става твърд след един ден непалене
П.П. Описанието на клапана в дару кърти направо -WINKEL
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
Еее, ето едно предимство на М54 Сигурно единственото
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
Сега тествах след 7-8часа престой и не мога да преценя точно, но май е по-добре-педала има ход, по-корав е от на запален двг. и хода е по-къс, това е нормално, но което ме озадачава е че го помпах над 10пъти и не се промени да става на кокъл или да дига по-нагоре
И понеже е на равно не мога да разбера дали този ход прилага добро усилие. Аз този проблем го хванах на наклон, когато паля с натиснат педал. Дотолкова се одървяше и недържеше, че и на малък наклон не успяваха спирачките да държат колата.
Тестовете продължават....
Много добра идея само не знам края откъм сервото дали позволява да му се надене маркуч и да се стегне, а още по-добре е ако може да се направи същия монтаж=>директно на сервото/при мен там е само г-образен щуцер/. Гледах в каталозите че сервотата ги дава еднакви и би трябвало да може. Но защо тогава са направили тази сложнотия
И понеже е на равно не мога да разбера дали този ход прилага добро усилие. Аз този проблем го хванах на наклон, когато паля с натиснат педал. Дотолкова се одървяше и недържеше, че и на малък наклон не успяваха спирачките да държат колата.
Тестовете продължават....
izzzo написа:шанс...
или както се казва: кеф цена няма.
Не може ли да сложиш едно клапанче като моето някъде на маркуча след твоя оригиналния(маркуча дето е между твоя клапан и сервото). То е просто един еднопосочен клапан...
Много добра идея само не знам края откъм сервото дали позволява да му се надене маркуч и да се стегне, а още по-добре е ако може да се направи същия монтаж=>директно на сервото/при мен там е само г-образен щуцер/. Гледах в каталозите че сервотата ги дава еднакви и би трябвало да може. Но защо тогава са направили тази сложнотия
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
Hristo написа:Много добра идея само не знам края откъм сервото дали позволява да му се надене маркуч и да се стегне, а още по-добре е ако може да се направи същия монтаж=>директно на сервото/при мен там е само г-образен щуцер/.
Става да се сложи маркуч. Понеже губех вакуум от някъде, като го сменявах го сложих наобратно за да изключа пробито серво. Малко по-широк е диаметъра от тази страна, но става. Иначе най-добре ще е направо на сервото, ако позволява.
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
При мен май си е същото положението Не бях палил тройката от 5 дена и е къде къде по-добре, чак на четвъртото натискане се одърви, а петака и тъкмо да е огасен две натискания. Не можах на наклон да я тествам.
Разрових малко инфо за тия клапани:
клапана на шестаците 34331161300 се оказа че се слага и на осмаците след септември 98, явно са преосмислили нещата
аз съм с г конектор 34331113652
Изглеждат еднакви местата за прикачване.
Гарнитурата на конектора и на клапана я дава една и съща, а и сервотата ги дава еднакви след септ. 97г. въпреки, че моето е с различен парт номер от показания в реал ОЕМ, май се е някакъв номер на Lukas. Сигурен съм че отвора ще пасне.
А и щом го има като заводско изпълнение не мисля че е някакъв проблем да оставя тройника както си е/явно клапана там е нефункциониращ/ и да бодна клапанче оригинал за 20лв директно на сервото
izzzo можеш ли да кажеш как се вади клапана/конектора от сервото, на какъв принцип е захвата, че да не строша нещо!
Разрових малко инфо за тия клапани:
клапана на шестаците 34331161300 се оказа че се слага и на осмаците след септември 98, явно са преосмислили нещата
аз съм с г конектор 34331113652
Изглеждат еднакви местата за прикачване.
Гарнитурата на конектора и на клапана я дава една и съща, а и сервотата ги дава еднакви след септ. 97г. въпреки, че моето е с различен парт номер от показания в реал ОЕМ, май се е някакъв номер на Lukas. Сигурен съм че отвора ще пасне.
А и щом го има като заводско изпълнение не мисля че е някакъв проблем да оставя тройника както си е/явно клапана там е нефункциониращ/ и да бодна клапанче оригинал за 20лв директно на сервото
izzzo можеш ли да кажеш как се вади клапана/конектора от сервото, на какъв принцип е захвата, че да не строша нещо!
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: Серво, твърд педал, регулатор, маркучи и скоби
Вади се с дърпане, на сервото има гумено уплътнение(най-добре вземи и него, 2-3 лева беше) а клапана влиза в него. Ваденето е по-лесната част, слагането е голям х*й. Мястото е тясно и можеш само с пръсти да буташ и не влиза. След половин час мъки и псувни взех една счупена дръжка от 2-килограмов чук, използвах я като лост и влезе за секунди. Иначе като гледам снимките, не виждам причина да не стане.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани