Духа студено под волана
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Духа студено под волана
Колеги странен проблем имам. Когато карам извънградско се усеща, че духа студен въздух някъде под волана. Струята се увеличава със скоростта. Най-странното е, че това се случва при изключено парно когато всички шлюзове трябва да са затворени и в момента в който го включа студения възух спира, все едно се затваря някаква клапа.
Карам колата без кора под двигателя от известно време и в началото си мислех, че духа пред дупката за кормилния прът ама май не е от там. Как смятате от къде е проблема?
Карам колата без кора под двигателя от известно време и в началото си мислех, че духа пред дупката за кормилния прът ама май не е от там. Как смятате от къде е проблема?
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Духа студено под волана
Провери маншона на вала на волана..
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Духа студено под волана
Здравейте, и при мен го има този момент. Следя темата с интерес.
Къде е позициониран въпросния маншон?
Поздрави
Къде е позициониран въпросния маншон?
Поздрави
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Духа студено под волана
g_dobreff написа:Къде е позициониран въпросния маншон?
№4:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=32_0724
Re: Духа студено под волана
В началото си мислех, че е нещо подобно, обаче после се убедих, че не е от него защотото в момента в който пусна парното спира да духа от въпросното място. Следователно има някаква клапа която се затваря.
Re: Духа студено под волана
Колеги давайте идеи, че ша го засиля тоя кашон в реката вече. Вчера разглобих кората под педалите да видя от къде духа. Възухът не идва от духалката за краката, а някъде отзад таблото. Мислех, че имам дупка в купето, но и това не е защото когато си пусна парното въздухът спира и почва да си духа от където трябва.
Споделете при вас как е?
Споделете при вас как е?
Re: Духа студено под волана
PeReZ написа:А провери ли въпросния маншон на кормилния прът?
Проверих го, невъзможно е от там да влиза възух.
Re: Духа студено под волана
Темата може да се затоври. Проблема се оказа "екстра" на IHKA, деактивирах я със нцс експерта и всичко е точно
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Духа студено под волана
Можеш ли да дадеш повече подробности за тази "екстра". Как точно е формулирана? Дали със скенер ще мога да я деактивирам?
Поздрави
Поздрави
Re: Духа студено под волана
GEBL_OFF_MODE или казано на разбираем език Keep Blower Running At minimum speed when climate control off.
Не ползвам скенер, но ако могат да се кодират модули би трябвало да стане.
ПП: майсторите дето четат форума, а не пишат да почерпят
Не ползвам скенер, но ако могат да се кодират модули би трябвало да стане.
ПП: майсторите дето четат форума, а не пишат да почерпят
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
- BeTaTesTeR
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 21.04.2017
- Пол: Мъж
Re: Духа студено под волана
bioz написа:GEBL_OFF_MODE или казано на разбираем език Keep Blower Running At minimum speed when climate control off.
Не ползвам скенер, но ако могат да се кодират модули би трябвало да стане.
ПП: майсторите дето четат форума, а не пишат да почерпят
Toва е направено за да може все пак да ти постъпва пресен въздух в купето дори като си изключил вентилацията. Което e с цел безопасност, защото при продължително шофиране, когато в купето не постъпва нов въздух се натрупва въглероден диоксид, което води до умора, сънливост и може да има неприятни последици. Направено е точно за хората, които си изключват вентилацията. Аз лично не разбирам защо го правят, аз винаги си карам на включен вентилатор и никога не го изключвам. Като ми се затопли колата намалявам вентилатора и не го усещам.
Re: Духа студено под волана
BeTaTesTeR написа:bioz написа:GEBL_OFF_MODE или казано на разбираем език Keep Blower Running At minimum speed when climate control off.
Не ползвам скенер, но ако могат да се кодират модули би трябвало да стане.
ПП: майсторите дето четат форума, а не пишат да почерпят
Toва е направено за да може все пак да ти постъпва пресен въздух в купето дори като си изключил вентилацията. Което e с цел безопасност, защото при продължително шофиране, когато в купето не постъпва нов въздух се натрупва въглероден диоксид, което води до умора, сънливост и може да има неприятни последици. Направено е точно за хората, които си изключват вентилацията. Аз лично не разбирам защо го правят, аз винаги си карам на включен вентилатор и никога не го изключвам. Като ми се затопли колата намалявам вентилатора и не го усещам.
Изключвам го по няколко причини, когато карам градско и не ми се струдено и не ща да дишам прахоляци от рециркуляцията или газове от колите, изключвам го също и когато тръгвам сутрин и колата още не е загряла. За мен крайно безмислена опция дето може би във слънчева флорида има смисъл, но до там. Радвам се, че го открих и се отървах от тоя проблем.
Re: Духа студено под волана
Нещо не се връзва в цялата история. Откъде накъде ще се усеща как духа, когато вентилаторът е спрян (но поради кодираната опция не е спрян), а ще спира да се усеща, когато саморъчно пуснеш вентилатора да духа. И откъде накъде ще се усеща извънградско (ще зависи от скоростта) и ще изчезва след прекодиране.
Нещо се губи при превода.
Нещо се губи при превода.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани