Духа студено под волана

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.04.2017
Пол: Мъж

Re: Духа студено под волана

Мнение от BeTaTesTeR » 03 Фев 2018, 16:20

PeReZ написа:Нещо не се връзва в цялата история. Откъде накъде ще се усеща как духа, когато вентилаторът е спрян (но поради кодираната опция не е спрян), а ще спира да се усеща, когато саморъчно пуснеш вентилатора да духа. И откъде накъде ще се усеща извънградско (ще зависи от скоростта) и ще изчезва след прекодиране.
Нещо се губи при превода.


Koгато изключиш целия модул за вентилацията и климатизацията (дисплея му угасне) освен, че спира вентилатора затваря и електромагнитните вентили, които регулират потока на антифриза към вътрешните радиатори. При Е39 антифриза не циркулира постоянно през радиаторчетата в купето както при повечето коли, ами има вентили които регулират колко антифриз да преминава през тях. Така като си усилиш парното, компютъра отваря повече вентилите и постъпва повече горещ антифриз във вътрешните радиатори, като го намалиш съответно затваря вентилите. Така, че той като изключи напълно модула, вентилите се затварят и радиаторите в купето остават студени и когато влиза външен въздух нищо не го затопля и той усеща, че му духа студено. Като пусне вентилатора и модула се включи, той освен вентилатора си отваря и вентилите и пуска антифриз през радиаторчетата според избраната температура и започва да духа топло и той не усеща студ.
Когато клапите във въздуховодите са отворени дори изобщо да не работи вентилатора при движение с висока скорост въздушния поток е силен и си преминава през филтрите и си постъпва в купето, затова го усеща повече като кара по-бързо. Предполагам, че като е изключил опцията, модула вече не оставя отворени клапите, а си ги затваря при изключването.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Духа студено под волана

Мнение от bioz » 04 Фев 2018, 0:40

PeReZ написа:Нещо не се връзва в цялата история. Откъде накъде ще се усеща как духа, когато вентилаторът е спрян (но поради кодираната опция не е спрян), а ще спира да се усеща, когато саморъчно пуснеш вентилатора да духа. И откъде накъде ще се усеща извънградско (ще зависи от скоростта) и ще изчезва след прекодиране.
Нещо се губи при превода.


По-скоро превода от немски на енг е неточен(не трябва да има блоуер), според мен просто държи отворена някаква клапа и като пусна климата я затваря.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook