Проблем+безисходица...Моля за помощ колеги

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 20.05.2005

Проблем+безисходица...Моля за помощ колеги

Мнение от тедтеди » 12 Ное 2017, 13:17

Проблема е следния:От известно време колата почна сутрин да не пали добре,имам предвид че като запали и трябват 2-3секунди да хване ритъма...После цял ден си работи перфектно,но излезе и друг проблем...Ката я насръпя по рязко ми изписва fiul inject.sustem i kolata губи мощност.Като я изгася и запаля 2-3 пъти се оправя и върви,като това нещо не го прави всеки път,само от време на време.Отидох на майстор закачихме я и даде лоши показатели на 4 и мн лоши на 5цилиндър,взех рециклирани дюзи и ги смених...След смяната нещата станаха още по зле,мотора почна да преде и да пуши,и показателите не се промениха,разменихме дюзите,донесоха трети комплект работещи дюзи...без промяна.Проверихме компресията на цилиндрите като на всички беше 24-25,на петия 22-23...МОЛЯ ЗА ПОМОЩ,защото останах без нерви,а и колата ми трябва много защото работя с нея.Колата е Е-39 2,5D 2003г.Предварително мерси!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем+безисходица...Моля за помощ колеги

Мнение от stony1 » 12 Ное 2017, 13:34

С какво правихте диагностика на колата?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 20.05.2005

Re: Проблем+безисходица...Моля за помощ колеги

Мнение от тедтеди » 12 Ное 2017, 14:57

Не съм запознат точно,но правиха диагностика с две различни програми...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: Проблем+безисходица...Моля за помощ колеги

Мнение от jorfii » 12 Ное 2017, 17:02

Има ли датчик на горивния филтър тая грешка за която си писал май от този датчик излизаше.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем+безисходица...Моля за помощ колеги

Мнение от stony1 » 12 Ное 2017, 17:12

тедтеди написа:Не съм запознат точно,но правиха диагностика с две различни програми...

Колега, започваме да гадаем и да споделяме, кой с каво се е сблъскал и какво е направил, за да отсрени проблема. Така ще прочетеш много и различни мнения.
Няколко неща са важни когато човек търси помощ:
1. От къде е - може да е тъпо , но трабва да се знае. Може колега да се притече на помощ или да те насочим къде да отидеш.
2. Къде е правена диагностиката, защото в 90% от случаите програмата показва какви са проблемите и алгоритъм за отстраняването им.
3. Защо не си върнал първоначалната конфигура, при която колата само трудно е стартирала?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e-36 вече и е39
Мечтае да кара: х6 ама има време

Re: Проблем+безисходица...Моля за помощ колеги

Мнение от jorfii » 12 Ное 2017, 17:14

Ето една тема която изрових може да ти е от полза. viewtopic.php?f=35&t=222637&start=15
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем+безисходица...Моля за помощ колеги

Мнение от Пресиян Василев » 12 Ное 2017, 18:25

Аз залагам на подкачваща помпа,НО колегата малко по отгоре ти е казал с диагностика излиза ярко проблема.Ама зад тестера ако стои муле е все тая.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 17.09.2013
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: е39 525д

Re: Проблем+безисходица...Моля за помощ колеги

Мнение от Dimitar_VN » 12 Ное 2017, 20:24

Колега ,здравей не съм спец , но и моята е 525д и дава същата грешка с налягането на горивната система.Смених помпа под седалката и сега от време на време пак дава тази грешка.Планирал съм да сменя и помпата в резервоара тя също е фактор за този проблем.Също така с колко нафта в резервоара си караш колата?Важно е тъй като тази помпа в резервоара ,ако не е в час изисква да имаш повече гориво от 20литра,падне ли под тези литири се почва филма с "айнщпритцлангеее" и висене по пътищата докато не запали.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook