Видове капаци на М халогените
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Видове капаци на М халогените
Предстои ми смяна на левия капак на халогена на м бронята. Сега и двата са от затворения тип. Но съм виждал на някои брони в ляво(пред водача) отворени капаци за охлаждане на алтернатора явно.
Има ли нужда от такава вентилация 535и. Няма ли опасност от намокряне. При е36 е горе на бъбреците заборника. И ако може да пуснете снимка на оригинален такъв капак.
Има ли нужда от такава вентилация 535и. Няма ли опасност от намокряне. При е36 е горе на бъбреците заборника. И ако може да пуснете снимка на оригинален такъв капак.
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Видове капаци на М халогените
Ако М62-то е ТУ тая дупка едва ли ще помогне за охлаждането на алтернатора . В интерес на истината и аз преди време си поръчвах въпросните капаци от Варна карс (тогава така се казваше сегашното М-кар) и по VIN ми пристигнаха точно един голям и един малък капак. Все още не ми е ясно каква му е функцията на този отвор на левия халоген, а и не съм търсил задълбочено. Но така или иначе се оборудвах в последствие с два големи капака, защото някакси ми бъркаше в очите тази дупка там
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Видове капаци на М халогените
gentata написа:Ако М62-то е ТУ тая дупка едва ли ще помогне за охлаждането на алтернатора . В интерес на истината и аз преди време си поръчвах въпросните капаци от Варна карс (тогава така се казваше сегашното М-кар) и по VIN ми пристигнаха точно един голям и един малък капак. Все още не ми е ясно каква му е функцията на този отвор на левия халоген, а и не съм търсил задълбочено. Но така или иначе се оборудвах в последствие с два големи капака, защото някакси ми бъркаше в очите тази дупка там
За м62 ТУ са плътните, а орязания според БМВПартс е за всички 6естаци и осмаците без ваноси/алтернатори с въздушно охлаждане/.
При мен седи със затворен капак половин година и не е претоплил още. Като гледам как му завършва охлаждането на генератора то си остава доста място. Този тромбон не е долепен до халогена,а е бая назад и там минава въздух и от големия грил на бронята(номер 6) http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... arts_140a/
Може би трябва още някакъв въздуховод, за да долепи до халогена.
Гледах по чуждите форуми масово се оплакват пък от затлачени тромбони с листа и боклуци, затова се чудя кое е по-малкото зло.
Обмислям да трясна десетина дупки с дрелката фи 4мм на плътния капак, хем няма да влизат боклуци, хем ще минава някакъв въздух, хем няма да е холям трап там като с орязания капак.
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Видове капаци на М халогените
Може и за това да е този отвор.
Споменах поръчката по VIN защото колата ми е с M62ТУ44 (пропуснал съм да спомена горе) и странното е че пристигнаха различните капаци, но да речем че в моя случай е станала някаква грешка.
Алтернатора на М62ТУ мотора е с водно охлаждане, т.е. алтернатора се охлажда от антифриза.
Споменах поръчката по VIN защото колата ми е с M62ТУ44 (пропуснал съм да спомена горе) и странното е че пристигнаха различните капаци, но да речем че в моя случай е станала някаква грешка.
Алтернатора на М62ТУ мотора е с водно охлаждане, т.е. алтернатора се охлажда от антифриза.
Re: Видове капаци на М халогените
На дизеловите пак е орязан.Там влиза въздуховода за охлаждане на радиатора на нафтата.
ПП.Тия тромби на е39 са страхотна цикня,аз си сложих от е36,но са малко по големи и ги завъртях на горе,та да се пълнят по лесно с вода
ПП.Тия тромби на е39 са страхотна цикня,аз си сложих от е36,но са малко по големи и ги завъртях на горе,та да се пълнят по лесно с вода
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани