М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на газ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- kener
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
Само да няма запушване по водните пътища някъде. Тук в Пловдив имаше една 520 дето я мъчиха няколко месеца. От водната систама излизаха едни люспи та е чудо(от варовик ли са незнам). С кво ли не я наливаха, накрая квас(от мляко) щеше да сипва да се прочисти и не става. Няколко дена върви и хоп запушва и няма циркулация. Разкачат маркучите надуват с водоструйка и изплюва няколко люспи. Незнам с кво е карана тая кола та да излизат такива люспи.
П.П Капачката наистина е на 2бара, незнам защо съм се заблудил, че е на 1,5, но схванахте идеята за намалянето.
П.П Капачката наистина е на 2бара, незнам защо съм се заблудил, че е на 1,5, но схванахте идеята за намалянето.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
Dirty M5 driveR написа:Отваряй на студен мотор капачката и пробката и наливай вода, докато спре да изкарва мехурчета от отвора за обезвъздушаване. Изтегли излишната вода до чертата и върви карай. Няма нищо сложно. А и не знам как досега не се хвана един майстор да я прегледа от-до, да смъкне ако трябва водната помпа и термостата, да сглоби наново, да обезвъздуши и да си каже тежката дума.
96% от великите ни сервизи нямат и идея как се обезвъдушава този мотор.. отварят капачка на загряло.. сипват правят глупости
- Tyrboto
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 16.06.2013
- Местоположение: СО
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: без пари
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
Най най на края намерих майстор който си разбира от работата оставих му колата след 2 часа ми се обади и каза ,че е готова .Обезвъздушил сложил старата капачка и стрелката от средата не мърда .Каза ми да я покарам няколко дни и да видиме дали ще има проблеми е дните се минаха (за това и не писах какво се случва от суеверие )Днес му я закарах да смени масло и филтри и да си свърже изпарителя с него обаче до изпарителя е топло всичко ,след него всичко студено.Човека си каза ,че не е газаджия изолира я отново и сега си карам само на бензин е скъпичко е ама карам ..Интересното е ,че изпарителя е нов и се чудя проблема да не е някъде другаде но от газ понятие си нямам .Ако имате идеи споделяйте и благодаря на всички които писаха и най вече на майстора е явно още има добри хора които си разбират от работата
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: М52Б20 Дига темепература ,надува маркучи и не работи на
По принцип,за да се изпари газта,се отнема от топлината! Виждал си обледенен изпарител,нали? Въпроса е колко е студено след него! Не би трябвало да има голяма разлика... Да не е запушен нещо...? Колата ще стане,то беше ясно!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани