528i e39 или 530d e39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: 528i e39 или 530d e39
Той, колегата периодично си пита.. и то във всевъзможни теми.. колко ще върви.. колко ще харчи.. и тн
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: 528i e39 или 530d e39
В момента ако избирах между бензина и дизела бих взел 525д/530д само,че 184к.с версията.А ако избирах бензин бих избрал 535и все пак е39 е голям кораб и за да се мести си иска сила,не че я няма при 523/528 но друго си е като има повечко сила.
- Oblivion
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 20.05.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Yamaha R1
- Мечтае да кара: E38 740IL
Re: 528i e39 или 530d e39
528i с газ в Софлето 12,5-16,5 разход. Извън : 9,5-12,5. Това са границите на моите стойности в зависимост от стила на шофиране и маршрута.
Газ задължително се слага или се купува готово, също така бензиновия екземпляр е с по-голям шанс за наличност на повече екстри и да е на по-малко километри.
Е39 са с средна възраст около 15г. Аз лично не бих взел толкова стар дизел нито бих се примирил с тракането камоли да сипвам нафта на черно
М52 е достатъчно здрав двигател да изкара 400-500К без отваряне ако е поддържан като хората, ако не основния ремонт е на стойността на едно читаво турбо.
Покарай и двата екземпляра и си прецени за мен избора е ясен - бенз/газ = звук, равномерен 6-так,икономичност и вървеж без дупки с липса на голям евентуален проблем - турбо,дюзи.
Газ задължително се слага или се купува готово, също така бензиновия екземпляр е с по-голям шанс за наличност на повече екстри и да е на по-малко километри.
Е39 са с средна възраст около 15г. Аз лично не бих взел толкова стар дизел нито бих се примирил с тракането камоли да сипвам нафта на черно
М52 е достатъчно здрав двигател да изкара 400-500К без отваряне ако е поддържан като хората, ако не основния ремонт е на стойността на едно читаво турбо.
Покарай и двата екземпляра и си прецени за мен избора е ясен - бенз/газ = звук, равномерен 6-так,икономичност и вървеж без дупки с липса на голям евентуален проблем - турбо,дюзи.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: 528i e39 или 530d e39
Айде още веднъж да напиша
Какви вибрации,пушеци и тракане при м57 При читава кола тези неща ги няма
Какви вибрации,пушеци и тракане при м57 При читава кола тези неща ги няма
Re: 528i e39 или 530d e39
Аз съм сигурен,че 99 процента от хората тук няма да различат,ако зад тях спре 3.0д 99г. и 3.0д 2017г. коя коя е ма си говорят
- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: 528i e39 или 530d e39
Още повече, дали е 2.5 или 3.0 дизел.И аз съм с дизел 2.5д работи супер тихо.Един приятел има 2.8 и като му даде газ ме залепя за седалката, а той като се качи при мене и вика еххх е....и звука ,като я настъпя .И двете коли са хубави .И на неговия двигател е правен ремонт на главата,и на моята също е отварян двигателя няма как да не са.Колегата каквато и да вземе бензин дизел все ще има някакъв ремонт важното е да е качествен!До сега съм сменил една помпа под седалката китайче за 90лв вече цяло лято я карам без отказ.Между другото 2.8ка имаше газ ,която на по късен етап я махна щото му правеше бъркотий, сега я кара само на бензин.
Последна промяна Dimitar_VN на 23 Окт 2017, 21:08, променена общо 1 път
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 528i e39 или 530d e39
Има хора, на които шума от дизеловия двигател им идва в повече и колегата явно е от тях. Мен лично ме кефи много работата на М57 и колко хубаво звучи без намеси по генерацията. Сложете един М47 до него... еми трагедия. Фактът, че всички големи и мощни лимузини са бензинови е показателен за комфорта. И пак - всичко е въпрос на вкус и аз не обичам да заклеймявам едното или другото като еди какво си. Мнението ми за безпроблемността при автомобили на тази възраст и километри си остава. Всичко що е дизел от този клас обикновено е обиколило земята 100 пъти и нормално - те за това са създадени, съответно купувани. Двама познати около мен пострадаха от един и същ проблем - спукване на бутало. Едната кола се гледа само в Русе Кар, съответно неизправности по нея не се търпят. Просто умората си казва думата. Като добавим и още един познат с М47, и после като се зачетох видях още доста случаи на точно такъв... еми поотказва се човек от дизели с такъв пробег.
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 528i e39 или 530d e39
По вероятно е да намериш читава 530д от колкото 528ца Дизела ако е читав нито ще ти трака нито ще ти вибрира Ако колата ще се кара на къси разстояния зимата все ще си на бензин ! Но аз по принцип смятам че за такъв дърт кош бензина ще е по малкото зло !
Re: 528i e39 или 530d e39
(bubsa) написа:Айде още веднъж да напиша
Какви вибрации,пушеци и тракане при м57 При читава кола тези неща ги няма
Съмнява ме да ги няма по-скоро кой колко им е свикнал и не им обръща внимание.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 528i e39 или 530d e39
Е няма ги. М57 и следващите версии на 6-цил. дизели са супер в това отношение - и звук си вадят, и комфорт. Просто наистина трябва всичко да им е ок. За това колко е вероятно да се намери читаво 530д или 528и зависи от състоянието на пазара. 530д обикновено е на много километри, съответно и произтичащите от това износвания по автомобила като цяло. 528и обикновено влезе ли в БГ му се разказва играта от раздаване на газ, щото е нещо като бюджетното М5 за българина. И затова масово за изтормозени кошници. Все пак коментираме коли с диапазона 15-20 годишна възраст и няма нищо ненормално. Ключовото може би наистина е планирания пробег. Защото както Иво Борисов сподели могат да се икономисат доста парички от по-ниския разход. А аз лично от идеята за бензинова кола на газ се отказах, защото първо трябва хубава (съответно скъпа уредба), за да няма ядове, после кадърен сервиз за монтаж и настройка, и накрая заради умрялата газ в БГ (която едва ли минава някакъв контрол) се случва да заредиш и да минеш Х километра по-малко, да не ти върви колата добре и прочие. И като сложим зимата карането на бензин, докато вдигне някой градус, и периодичното обслужване на уредбата, и намаляване мястото в багажника заради бутилката... и... и...
- Oblivion
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 20.05.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Yamaha R1
- Мечтае да кара: E38 740IL
Re: 528i e39 или 530d e39
Dirty M5 driveR написа:Е няма ги. М57 и следващите версии на 6-цил. дизели са супер в това отношение - и звук си вадят, и комфорт. Просто наистина трябва всичко да им е ок. За това колко е вероятно да се намери читаво 530д или 528и зависи от състоянието на пазара. 530д обикновено е на много километри, съответно и произтичащите от това износвания по автомобила като цяло. 528и обикновено влезе ли в БГ му се разказва играта от раздаване на газ, щото е нещо като бюджетното М5 за българина. И затова масово за изтормозени кошници. Все пак коментираме коли с диапазона 15-20 годишна възраст и няма нищо ненормално. Ключовото може би наистина е планирания пробег. Защото както Иво Борисов сподели могат да се икономисат доста парички от по-ниския разход. А аз лично от идеята за бензинова кола на газ се отказах, защото първо трябва хубава (съответно скъпа уредба), за да няма ядове, после кадърен сервиз за монтаж и настройка, и накрая заради умрялата газ в БГ (която едва ли минава някакъв контрол) се случва да заредиш и да минеш Х километра по-малко, да не ти върви колата добре и прочие. И като сложим зимата карането на бензин, докато вдигне някой градус, и периодичното обслужване на уредбата, и намаляване мястото в багажника заради бутилката... и... и...
1600 лв романо 5 год гаранция или 150,000км. При пробег около 15К на година се избива за 1 година точно тази газова и следващите 4 си на "аванта". За 60-70,000 километра спестяваш около 5000-6000 лева = една кола. Разходите ти по газовата за тези 5 год. са едни филтри общо 150-200лева и едно гърне евентуално.
Бутилката на мястото на резервната гума и имаш багажник. Факт е, че някой път минаваш х друг път у километри при равни условия ама поне няма сяра като в нафтата и не правиш затова турбо или дюзи през година. Всички сезони без зимата буквално с 20 лв бензин на месец се оправяш а зимата 2х.
С добра настройка колата върви на 90% като на бензин и сметката е на половина. Като искаш да се ръчкаш или да правиш изпълнения си на един бутон разстояние.
За късите разстояния не мога да коментирам защото маршрута ми е 13 км в посока и проблем с загряването нямам.
Моята е 99 набор на 270К реални успех да намериш D с подобен пробег на нормална цена.. А и факта, че бензиновите екземпляри държат по-висока цена е показателно нищо, че съотношението по улицата на i vs d е 30/70%.
Дизел бих карал като си го купя лично от шоурума Като няма пари и се купува старо се гледа в перспектива а не в дребните сметки кой колко км е минал с пълен резервоар ама като дойде време за смяна на турбо щото колата е нов внос в уникално състояние на 177,000 км всеки си мълчи.
13,80лв ( при 0,92 и 15/100) = 100 км градско чакам контра цифрите как дизел 200 коня на 15-20г ще е по-икономичен
http://www.zeperfs.com/en/duel452-100.htm 528i vs 530d (193к.) Без конкуренция 0,8 на 400м в полза на бензина и 4,1 сек от 0-180
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: 528i e39 или 530d e39
Бензина няма шанс срещу дизела, ако не е газифициран, по отношение на икономия и разход. Искаш да сравняваш цена, два пъти и половина по-ниска от тази на нафтата? Самото сравнение е безумно. Намират се и добри D-та, но не са за 5000-6000 лв. и всички обикновено ги плюят, именно заради цената. Също на едни други пазари, не българския, пак има хубави коли, ама и там струват пари. Така че, всяко хубаво нещо, струва пари. Аз не бих се хвалил с кола на малко километри, а на много, която обаче върви и изглежда добре. Колата не се плаши от километри, а от калпава поддръжка.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: 528i e39 или 530d e39
Твърд глас за 528i - по-истинското, по-безпроблемно и по-лесно за поддръжка BMW.
Газова уредба е кощунство да се слага на тази кола, пък кой колкото иска да спестява - това не е кола, която да ти излиза евтино или от която да пестиш, точно обратното - наливаш 98 колкото трябва и се кефиш, мое мнение.
Газова уредба е кощунство да се слага на тази кола, пък кой колкото иска да спестява - това не е кола, която да ти излиза евтино или от която да пестиш, точно обратното - наливаш 98 колкото трябва и се кефиш, мое мнение.
make bitches make me sandwiches!!!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 528i e39 или 530d e39
Ето, среден разход за среден пробег е 13.92 лв на 100. Това е за 40 хил км. За три години и половина откакто съм взел колата и към 60 хил км, съм сменил една дюза колкото ти струват филтрите за 1 г. Ама така спора става безкраен, всеки си хвали неговото.Oblivion написа:Dirty M5 driveR написа:Е няма ги. М57 и следващите версии на 6-цил. дизели са супер в това отношение - и звук си вадят, и комфорт. Просто наистина трябва всичко да им е ок. За това колко е вероятно да се намери читаво 530д или 528и зависи от състоянието на пазара. 530д обикновено е на много километри, съответно и произтичащите от това износвания по автомобила като цяло. 528и обикновено влезе ли в БГ му се разказва играта от раздаване на газ, щото е нещо като бюджетното М5 за българина. И затова масово за изтормозени кошници. Все пак коментираме коли с диапазона 15-20 годишна възраст и няма нищо ненормално. Ключовото може би наистина е планирания пробег. Защото както Иво Борисов сподели могат да се икономисат доста парички от по-ниския разход. А аз лично от идеята за бензинова кола на газ се отказах, защото първо трябва хубава (съответно скъпа уредба), за да няма ядове, после кадърен сервиз за монтаж и настройка, и накрая заради умрялата газ в БГ (която едва ли минава някакъв контрол) се случва да заредиш и да минеш Х километра по-малко, да не ти върви колата добре и прочие. И като сложим зимата карането на бензин, докато вдигне някой градус, и периодичното обслужване на уредбата, и намаляване мястото в багажника заради бутилката... и... и...
1600 лв романо 5 год гаранция или 150,000км. При пробег около 15К на година се избива за 1 година точно тази газова и следващите 4 си на "аванта". За 60-70,000 километра спестяваш около 5000-6000 лева = една кола. Разходите ти по газовата за тези 5 год. са едни филтри общо 150-200лева и едно гърне евентуално.
Бутилката на мястото на резервната гума и имаш багажник. Факт е, че някой път минаваш х друг път у километри при равни условия ама поне няма сяра като в нафтата и не правиш затова турбо или дюзи през година. Всички сезони без зимата буквално с 20 лв бензин на месец се оправяш а зимата 2х.
С добра настройка колата върви на 90% като на бензин и сметката е на половина. Като искаш да се ръчкаш или да правиш изпълнения си на един бутон разстояние.
За късите разстояния не мога да коментирам защото маршрута ми е 13 км в посока и проблем с загряването нямам.
Моята е 99 набор на 270К реални успех да намериш D с подобен пробег на нормална цена.. А и факта, че бензиновите екземпляри държат по-висока цена е показателно нищо, че съотношението по улицата на i vs d е 30/70%.
Дизел бих карал като си го купя лично от шоурума Като няма пари и се купува старо се гледа в перспектива а не в дребните сметки кой колко км е минал с пълен резервоар ама като дойде време за смяна на турбо щото колата е нов внос в уникално състояние на 177,000 км всеки си мълчи.
13,80лв ( при 0,92 и 15/100) = 100 км градско чакам контра цифрите как дизел 200 коня на 15-20г ще е по-икономичен
http://www.zeperfs.com/en/duel452-100.htm 528i vs 530d (193к.) Без конкуренция 0,8 на 400м в полза на бензина и 4,1 сек от 0-180
Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани