530D гасне в движение- РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
530D гасне в движение- РЕШЕН
Здравейте колеги! Миналата година декември имах едно пътуване и забелязах, че парното бачка примерно 15-20 минути с започва да духа студено. Нагласил съм го на 24 гладуса и двете зони. Когато се прибрах му долях 150-200 грама антифриз и стана баня. Цяла зима бачка перфектно. Сега като позастудя пак същата история- до 30 градуса няма никой. като го дам на мах и започва да духа горещо. Намаля ли на 31 и духа хладно и после студено. Антифриза е в нормални граници. Някой има ли идея къде е проблема? Приемам всякакви съвети. Имам печка, която не работи. Дали може нещо да е запушена и да не циркулира системата както трябва. Термостата е перфектен- по борд дава 87-88 градуса.
Другия проблем е, че колата касне понякога в движение. Както си карам примерно с 60 на пета и подам газ до долу повнякога мотора изгасва. Връщам ключа до 0 и после давам на втори контакт и колата поема. Няма някаква закономерност кога гасне. Понякога я юркам до 5500 оборота и не гасне. Понякога гасне. Гасне и на 1700-1800 оборота при подаване на пълна газ. Сменил съм помпата под шофьорската седалка. Колата при под 15 литра в резервоара не иска да запали, затова я държа на минимум 30 литра (в най лошия случай). Помпата в резервоара не работи, но дали това е причината и да гасне в движение. Имам BMW Scenner, но не зная какво да гледам и дали може да се разбере с тази програма.
Благодаря Ви!
Колата е 530D 184 к.с. юли 1999г. ръчни скорости.
Другия проблем е, че колата касне понякога в движение. Както си карам примерно с 60 на пета и подам газ до долу повнякога мотора изгасва. Връщам ключа до 0 и после давам на втори контакт и колата поема. Няма някаква закономерност кога гасне. Понякога я юркам до 5500 оборота и не гасне. Понякога гасне. Гасне и на 1700-1800 оборота при подаване на пълна газ. Сменил съм помпата под шофьорската седалка. Колата при под 15 литра в резервоара не иска да запали, затова я държа на минимум 30 литра (в най лошия случай). Помпата в резервоара не работи, но дали това е причината и да гасне в движение. Имам BMW Scenner, но не зная какво да гледам и дали може да се разбере с тази програма.
Благодаря Ви!
Колата е 530D 184 к.с. юли 1999г. ръчни скорости.
Последна промяна ivopicha на 16 Яну 2018, 21:48, променена общо 2 пъти
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Не й стига гориво според мен. Трябва да се прочете на диагностика. За парното, почни от клапите при мотора.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Днес направих един експиримент и ето какво с BMW Scanner, изчиствам грешките на DDE, паля и тръгвам. От 2-ра бутам на 4-та и подавам газ до долу. Колата започва да набира полека и по едно време изгасва. Връщам ключа и пак давам на контакт и запалва. Спирам, проверявам за грешки и ето какво излиза.
Ако спра без да паля, както е изгаснала излиза същото, но червено.
Ще взема един сензор за налягане втора ръка да пробвам. Ако някой колега има работещ, да свирка.
Ако спра без да паля, както е изгаснала излиза същото, но червено.
Ще взема един сензор за налягане втора ръка да пробвам. Ако някой колега има работещ, да свирка.
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Защо ти е датчик ? Грешката е че няма налягане в дизеловата рейка ! Търси проблема защо няма налягане ! Горивен филтър сменян лие някога ?
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Еее, сменям го с всяка смяна на маслото. Но и с чисто нов филтър пак така. Ще сменя помпата в резервоара, за проба.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Ти нея трябва да си я смениш не само за проба. От нея тръгват много проблеми.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Ще я сменя И дано се се оправи, че е кофти така като взема да изпреварвам и се изравня с колата- бам и изоставам. Добре, че съм бърз с ключа и наваксвам
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Грешката, която прочиташ този софт, е за регулатора на налягането, който е на помпата за високото налягане - rail pressure control. Най-добре прочети колата с друг софт, защото вероятно ще видиш и пояснение към тази грешка, което ще те насочи къде да търсиш проблема...
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Едно нещо не ми е ясно. как се прехввърля горивото от лявата половина в дясната половина в резервоара? Помпата е в дясната, и е свързана само с тръбата за към двигателя.Някой би ли ми обяснил! Благодаря!
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Проблема с прехвърлянето на гориво е решен. Смених преливника, който тръгва от лявата част на резервоара, минава през горната вътрешна част и слиза до кошницата на помпата. След 5- 6 до 10 минути горивото е прехвърлено- по паказанаия на скритото меню и при проверка с отваряне на левия капак на резервоара. Но след 4-5 часа при престой на колата горивото пак се връща в лявата част (не всичкото).След запалване започва да се прехвърля отново.
Остана проблема с гасненето в движение. Смених помпата в резервоара, няма никакъм ефект. Тези дни ще пробвам да вържа колата с INPA да видя живите данни.
Остана проблема с гасненето в движение. Смених помпата в резервоара, няма никакъм ефект. Тези дни ще пробвам да вържа колата с INPA да видя живите данни.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Z3Ro* написа:Грешката, която прочиташ този софт, е за регулатора на налягането, който е на помпата за високото налягане - rail pressure control. Най-добре прочети колата с друг софт, защото вероятно ще видиш и пояснение към тази грешка, което ще те насочи къде да търсиш проблема...
Колега, може ли да ми го покажеш на схема къде се намира и номера на тази джаджа, че нещо не се ориентирам. Благодаря!
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Колега,имах го този проблем с парното, провери върти ли вентилаторчето на управлевието на климатроника.Като се качиш в колата преди да си запалил заслушай се,то се чува.Защото ако не върти,след 10-15 мин в управлението става топло и датчика отчита че вътрешната температура е достигнала зададената.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP01-EUR-03-2001-E39-BMW-525d&diagId=13_0802ivopicha написа:Z3Ro* написа:Грешката, която прочиташ този софт, е за регулатора на налягането, който е на помпата за високото налягане - rail pressure control. Най-добре прочети колата с друг софт, защото вероятно ще видиш и пояснение към тази грешка, което ще те насочи къде да търсиш проблема...
Колега, може ли да ми го покажеш на схема къде се намира и номера на тази джаджа, че нещо не се ориентирам. Благодаря!
Номер 20
А за парното колегата е прав, и при мен беше същото. На автомивка подръж прахосмукачка на отвора на датчика, после може да го продухаш и с въздух. Ако събира прах по решетчиците, значи вентилаторчето работи.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Вие ако си чувате вентилатора, значи е време да го смажете. Този вентилатор не трябва да се чува, това не значи, че не работи. Когато започне да се чува, значи е налице някакъв проблем.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D не топли парното и гасне в движение.
Моето вентилаторче работи. Свалих управлението, почистих го и като го смързах вентилаторчето си въртеше. Може да се е оправило вече.
Обаче възникна друг проблем. Въртя по 3- 4 секунди докато запали. Преди като не ми работеше прехвърлянето на гориво, като понамалее нафтата и започваше да пали пак така с въртене по 3-4 секунди. Като му сипя 10 литра гориво и пак започваше да пали от четвърт. Сега реших да си направя експеримент като си оправих прехвърлянето на гориво. Исках да видя кога ще ми светне резервата. Е, светна и покарах така, но започва да пали трудно. Вечерта налях 30 литра нафта, но проблема с паленето остана. От какво стана така и какво да погледна?
Обаче възникна друг проблем. Въртя по 3- 4 секунди докато запали. Преди като не ми работеше прехвърлянето на гориво, като понамалее нафтата и започваше да пали пак така с въртене по 3-4 секунди. Като му сипя 10 литра гориво и пак започваше да пали от четвърт. Сега реших да си направя експеримент като си оправих прехвърлянето на гориво. Исках да видя кога ще ми светне резервата. Е, светна и покарах така, но започва да пали трудно. Вечерта налях 30 литра нафта, но проблема с паленето остана. От какво стана така и какво да погледна?
62 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани