530D гасне в движение- РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D гасне в движение.
Колата не е ремап- ната. Ще трябва да сваля дюзите за стенд, но в града ни няма читав майстор за това. Имало един в Севлиево и ще го посетя скоро. В неделя ще сваля колектора да го почистя, ще сваля и МАР сензора, който е на него. Ще почистя дебитомера и EGR клапана. Мисля да сменя и гумичките на клапана, който е на ГНП- то. Положителното от днес е, че вече имам работеща печка . Проблемите един по един се разрешават. Просто трябва време... и средства
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: 530D гасне в движение.
Колега ,пробвай с клапана на помпата(20),както някои колеги вече казаха!
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D гасне в движение.
Днес в какво приключение се вкарах...Викам ще видя как са гумичките на клапана на помпата. Едно, че начупих някои пишоци на снадките на обратната нафта, друго, че се заоблиха еврейските болтчета на клапана. С един секач ги развих, но клапана не излиза. Лекинко напънах с една отверка и стана. Гледам гумичките са ОК, не са скъсани. Тази малката има малко раздърпано, но може да е и от ваденето.
Какво толкова може да се развали на този клапан освен гумичките. Ще търся втора употреба от колега, да го сменя. Ще измия на пароструйка колектора, почистих EGR клапана. Как се изолирваше някой знае ли. Мой приятел ми каза да затапя маркучето на вакума. Ще има ли ефект да не се цапа колектора така? Днес преди да я разпилея колата малко я поюрках. То не може да се кара много, щото постоянно гасне, но забелязах, че като загрее става една идея по мудна и по трудно пали. Дори веднъж не можа да запали след 5 минутни опити за палене. Оставих я да поистине и след час си запали.
Откачах и дебитомера за тест...ами върви си както и с него. Може и да има някаква минимална разлика, но аз не съм я усетил.
Какво толкова може да се развали на този клапан освен гумичките. Ще търся втора употреба от колега, да го сменя. Ще измия на пароструйка колектора, почистих EGR клапана. Как се изолирваше някой знае ли. Мой приятел ми каза да затапя маркучето на вакума. Ще има ли ефект да не се цапа колектора така? Днес преди да я разпилея колата малко я поюрках. То не може да се кара много, щото постоянно гасне, но забелязах, че като загрее става една идея по мудна и по трудно пали. Дори веднъж не можа да запали след 5 минутни опити за палене. Оставих я да поистине и след час си запали.
Откачах и дебитомера за тест...ами върви си както и с него. Може и да има някаква минимална разлика, но аз не съм я усетил.
Последна промяна ivopicha на 10 Дек 2017, 21:05, променена общо 1 път
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 530D гасне в движение.
Гнп...
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D гасне в движение.
Колега, дали има разлика между помпите на 184 кс и 193 кс. Помпата може ли да се смени като се извади само тя или трябва да се отваря и веригата. На празен ход НИКОГА не е изгасвала, колкото и да я форсирам.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 530D гасне в движение.
ivopicha написа:Колега, дали има разлика между помпите на 184 кс и 193 кс. Помпата може ли да се смени като се извади само тя или трябва да се отваря и веригата. На празен ход НИКОГА не е изгасвала, колкото и да я форсирам.
няма разлика, има тапа на капака на веригата, ползва се една скоба специално за гнп на м47/57 и не пада веригата, сменя се помпата за 2 часа.
няма белези после, слагаш новата, както ти дойде оста.
Вземи си помпа заедно с регулатора от работеща кола.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D гасне в движение.
Гледах как се сваля помпата с тази скоба или втулка (както се казва). Ако дюзите са ОК ще сменя и помпата. Днес се заех да свалям дюзите и с петте дюзи нямах абсолютно никакви проблеми. ОБАЧЕ...тази 6-та дюза ми разказа играта. И още ми я разказва. Ни излиза и не излиза. Утре ще видя един познат за някаква скоба с обратен чук. От петте дюзи, които извадих само 5-та беше суха и чиста. Тя беше и с О пръстен горе, другите нямаха. И бяха в нещо като масло, на мен ми се струва бе е нафта и сажди. Особенно първата беше цапана по- вече от половина.
https://youtu.be/B6nMbtrbCE8
Не зная при други колеги как са били. Когато извадя и другата дюза, ще ги занеса в Севлиево за тест и евентуален ремонт. Възможно ли е да се окаже, ме този пролблем с гасненето да е бил само от дюзите?
https://youtu.be/B6nMbtrbCE8
Не зная при други колеги как са били. Когато извадя и другата дюза, ще ги занеса в Севлиево за тест и евентуален ремонт. Възможно ли е да се окаже, ме този пролблем с гасненето да е бил само от дюзите?
- vesoyanev2011
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 19.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525d ,2001г.
Re: 530D гасне в движение.
Някой се е правил на голям майстор!Тези о-ринги са сложени с основателна причина и не трябва да се махат,понеже изкарването на дюзите от леглата може да се окаже пълен кошмар.Дюзите трябва да са сухи,всякакви течности са показание за проблем.Носи ги на стенд и почистване с ултразвук.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D гасне в движение.
Тази с О пръстена е по различна от другите. Другите нямат място за О пръстен. Има едно движещо се тяло.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: 530D гасне в движение.
Интересно, все едно някой е изпилил леглата на о-ринговете.. Само че, тук проблема май не е от тяхната липса (защото те предпазват дюзите и леглата от външни фактори) а по-скоро от липсата на дифтунгите, или ако ги има, то дюзите са били много хлабави..
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D гасне в движение.
Колега, може би тези дюзи без О пръстени са сменяни. Дифтунгите може би са вътре в главата. Само тази чистата излезна с нея и като цяло само тя беше суха. Най- вероятно само тя е работила както трябва. Друго което ми направи впечатление е, че като развивах гайките, които държат дюзите на почти всички дюзи едната от двете гайки се развиваше на ръка. Другата беше стегната. Може би и това е довело до проблема.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: 530D гасне в движение.
Сменяни или не.. о-пръстените трябва да са там, айде, да предположим че някой не ги е сложил, ама на теб ти липсват дори леглата им!? Много странно. Виж все пак дали дифтунгите са останали долу, но щом гайките са се развивали на ръка, и с тях и без тях, това е резултата. Другото е , че е губила и компресия от там
Re: 530D гасне в движение.
Помпата ти е проблема.държи ти 226 бара.пру условие.че на място трябва да е на 348бара.Това е страшно ниско налягане в помпата.дифтунгите на дюзите са ти останали долу.запекли са просто.И аз съм вадил дюза и ми остана дифтунката долу.Гдни се вади.особено ако нямаш райбер.
Тоя дарчик на рейла измерва балягането на помпата а клапана на помпата го регулира.При свалянето на датчика има една дифтунка на върха на датчика,ако не си я сложил нищо не си направил.И може да му видиш кабелите на буксата.често се закъсват и колата почва да мени обороти и да лашка докато върви и тн.. ядове заради 3 кабелаПри стойности на дюзите от -2 до +2 съм сигурен.че колата ще ти къса врата.Не е там проблема чак така да не върви.Според мен залусо си ги свалял.
Тефлоновият семеринг на клапана на помпата ти е заминал.Поне колкото виждам е смазан.Там е трябвло да ги смениш тези о пръстени 5-6 лева са.
Изпратено от моят SM-G800F с помощта на Tapatalk
Тоя дарчик на рейла измерва балягането на помпата а клапана на помпата го регулира.При свалянето на датчика има една дифтунка на върха на датчика,ако не си я сложил нищо не си направил.И може да му видиш кабелите на буксата.често се закъсват и колата почва да мени обороти и да лашка докато върви и тн.. ядове заради 3 кабелаПри стойности на дюзите от -2 до +2 съм сигурен.че колата ще ти къса врата.Не е там проблема чак така да не върви.Според мен залусо си ги свалял.
Тефлоновият семеринг на клапана на помпата ти е заминал.Поне колкото виждам е смазан.Там е трябвло да ги смениш тези о пръстени 5-6 лева са.
Изпратено от моят SM-G800F с помощта на Tapatalk
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: 530D гасне в движение.
Благодаря ти за отговора, колега! Този зеления семеринг ли е заминал? След дълго мъчене най накрая дюзата излезе. В Четвъртък ще ходя до Севлиево за проверка на дюзите. Иначе за помпата, която е на двигателя ли иде реч- ГНП? Има ли други уплътнения по помпата от които може да пада налягането? А дюзите защо бях до половина в нещо черно (сажди, нафта )
Тази дифтунка на датчика съм я сложил и пак беше същото.В момента колата е разглобена. Използвах това, за да махна водния радиатор и да го изчистя. Искам да сваля и кулера, но той тръгва с климатимния радиатор. Може ли да се извади камо кулера, по солидно ли трябва да дърпам?
Тази дифтунка на датчика съм я сложил и пак беше същото.В момента колата е разглобена. Използвах това, за да махна водния радиатор и да го изчистя. Искам да сваля и кулера, но той тръгва с климатимния радиатор. Може ли да се извади камо кулера, по солидно ли трябва да дърпам?
Re: 530D гасне в движение.
Този белият-тефлоновият,но ако ги сменяш,смени и зеленият.Има и една по назад гарнитура.Дюзите на 100% ще кажат,че са за почистване най малко.Няма как да идеш в сервиз и да ти върнат парите.Има уплътнения по помпата,но се сваля цялата,за да се сменят,за да има такова ниско налягане може да е причината точно във тези два семеринга на клапан регулатора,ако не задържат,то и той няма как да регулира налягането в рейла.Помпата щом не тече не я пипай както и кулера .Гледчта по дюзите идва от сбор на масло и прах,с времето като почне да пропуска гарнитурата на капака на главата може да стане такава сгур.Често се случва и от уплътнението на филтъра на картерните газове.Ако са изпускали дюзите компресия си могъл да сипеш вода около тях и ако бълбука са изпускали,вече няма как да видиш.Обърни внимание на дифтунгите които са останали в гнездата на дюзите.Трябва да ги извадиш и подмениш като върнеш дюзите(1-2 лева е една).По някой път не стават да се извадят лесно и се ползва райбер,има си такъв набор за точно такива дифтунги.Бе влязал си във филма,ма не е болка за умиране.
ПП Разликата в дюзите с опръстен и без да не те притеснява,най вероятно е имало смяна преди теб на някоя дюза.
ПП Разликата в дюзите с опръстен и без да не те притеснява,най вероятно е имало смяна преди теб на някоя дюза.
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани