циркулация на антифриза
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
циркулация на антифриза
Знаете ли каква роля изпълнява маркуча Номер 5 от схемата
И каква е циркулацията през него, надявам се да няма такава.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... ter_hoses/
Това е тънкия маркуч в лявата част на радиатора и май отива в разширителя.
Нормално ли е при почти напълно затворил термостат/дебелия маркуч в ляво е хладък/ този тънкия да е горещ почти колкото дебелия отдясно
И каква е циркулацията през него, надявам се да няма такава.
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... ter_hoses/
Това е тънкия маркуч в лявата част на радиатора и май отива в разширителя.
Нормално ли е при почти напълно затворил термостат/дебелия маркуч в ляво е хладък/ този тънкия да е горещ почти колкото дебелия отдясно
- Conqueror
- младши ентусиаст
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: циркулация на антифриза
Гледайки къде влиза, да нормално да е загрял колкото другото водно съединение.
Само нз как го стигаш тоя маркуч
Само нз как го стигаш тоя маркуч
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1130
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: циркулация на антифриза
С малко чалъм успявам да ги докопам.
Въпроса ми е провокиран от това че дори при 55-65градуса по борд и затворил термостат левия дебел маркуч е леко топъл да речем 35гр.
А принципно той трябва да топли с големия кръг.
При това положение тоя тънкия е и той към 55гр. Мисля си че той предава топлина на дебелия за големия кръг посредством разширителя.
Термостата е нов. Оригинален и не вярвам да не затваря. Колата загрява до 65гр доста бързо(до права стрелка) 2-3км градско с два три светофара. После още толкова време за от 65 до 85.
На м50 разширителя и този маркуч са отдясно и отляво си е лед докато не отвори термостата. За това ми е странно при е39 м62 защо е така. Все едно термостата изпуска. За шестаците в е39 не знам дали е така.
Въпроса ми е провокиран от това че дори при 55-65градуса по борд и затворил термостат левия дебел маркуч е леко топъл да речем 35гр.
А принципно той трябва да топли с големия кръг.
При това положение тоя тънкия е и той към 55гр. Мисля си че той предава топлина на дебелия за големия кръг посредством разширителя.
Термостата е нов. Оригинален и не вярвам да не затваря. Колата загрява до 65гр доста бързо(до права стрелка) 2-3км градско с два три светофара. После още толкова време за от 65 до 85.
На м50 разширителя и този маркуч са отдясно и отляво си е лед докато не отвори термостата. За това ми е странно при е39 м62 защо е така. Все едно термостата изпуска. За шестаците в е39 не знам дали е така.
- Conqueror
- младши ентусиаст
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: циркулация на антифриза
Единичния ванос не е така, от скоро имам 8ак, и нямам наблюдения
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани