Проблем с m52b28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- husmen.i22
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 23.06.2017
Проблем с m52b28
Здравейте, извинете ако темата не си е на мястото. Имам проблем с m52b28 e39 гори масло вчера бяхме погледнали свещите всички бяха ОК само на 3 цилиндър беше омаслена и не ставаше. Преди този проблем надуваше маркучите, сменях водна помпа и термостат нямаше ефект и ми казаха, че духа гарнитура махнахме главата портнахме я сменихме гарнитурата, но резбите не държаха на блока. Решихме да направим втулки направиха ги, но блока се спукал както и да е. Взех оборудван блок същия от морга правеха струваха затворихме двигателя, сълзеше водния радиатор и него сменихме с нов. Всичко стана запалихме колата работи без да надува маркучите и без да загрява , но взе да пуши бял дим и да мирише на масло казаха ми, че ще се оправи, но не се оправи. Върнах колата в сервиза майстора я гледа и ми каза, че някой си сегмент залепнал. Моля някой ако може да помогне.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с m52b28
На първо време смени майстора .Уж ремонт правите на мотора,а не сте видяли сегментите
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Проблем с m52b28
turbonetic написа:На първо време смени майстора .Уж ремонт правите на мотора,а не сте видяли сегментите
Подкрепям!
Така и така сте отворили мотора, блок е сменян и т.н. и да не погледнете състояните на сегментите и цилиндрите е грехота.
Огледахте ли хубаво никасиловото покритие на цилиндрите в какво състояние е?
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Проблем с m52b28
Да наистина срамота ! И ако е сложил твоите сегменти на " новият " блок НИКОГА няма да спре да гори масло , защото са износени по различни начини имат различни елипси....и никога няма да "легнат" .При такъв ремонт задължително нови сегменти !!! А тоя филм със втулките м14 външно и м10 вътрешно , съм го играл и то доста успешно това е на другата ми седмица още я кара синът ми .Наложи се сам да си направя мотора на тротоара пред Тодор стругаря в Надежда 2 ,след като "големият" майстор Милен който , има сервиз в Суходол ми изскуба резбите и ми каза ,че съм за блок ДА ама НЕ !!!
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Проблем с m52b28
За резбите отдавна има Time Sert и подобни, не е драма
- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Проблем с m52b28
Как би залепнал сегмент след като буталата са сваляни и поставяни на друг блок.А филтъра на картерните газове?
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Проблем с m52b28
Dimitar_VN написа:Как би залепнал сегмент след като буталата са сваляни и поставяни на друг блок.А филтъра на картерните газове?
С бързо залепващо ! Е чак пък бяло да пуши от клапана .... то ако сипваш с канчето няма да пуши бяло.....
- zebo_
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 25.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39 98'
Re: Проблем с m52b28
RORO написа:Dimitar_VN написа:Как би залепнал сегмент след като буталата са сваляни и поставяни на друг блок.А филтъра на картерните газове?
С бързо залепващо ! Е чак пък бяло да пуши от клапана .... то ако сипваш с канчето няма да пуши бяло.....
Колега, на М52Б20 (доколкото знам, не е толкова съществена разликата освен ход и диаметър на цилиндър и бутало) от клапан картерни газове колата отзад е правила димна завеса, така че на огледалото едвам виждах задната кола, при това почти от веднъж започна да пуши. Според мен е напълно възможно да е от него и/или запушени маркуч и тръба свързани с него.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани