Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% решено!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Проблема при мен се реши. След като сложих здрав абс модул предърпването изчезна напълно.
Ако трябва да съм честен почнах да го усещам когато свалих абс модула за ремонт, може и преди защото той ту работеше ту не, но не вярвах, че може да е от него все пак какво общо има.
Ако всичко по трансмисията ви е здраво може да погледнете в тази посока.
Ако трябва да съм честен почнах да го усещам когато свалих абс модула за ремонт, може и преди защото той ту работеше ту не, но не вярвах, че може да е от него все пак какво общо има.
Ако всичко по трансмисията ви е здраво може да погледнете в тази посока.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
То изглежда здраво, но луфта е много ясно изразен точно там. Сутрин понякога като си на 2ра и пуснеш рязко газта прави "туп" в обратна посока. Имам един здрав Гетраг от е34 и ще търся има ли измислени варианти да я ползвам. Бях се навил и за тия "магически" добавки Хадо... с обещание за възстановяване на износени елементи с до 1.6мм... но съм скептично настроен, а и цената от 55лв ме спира.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
bioz написа:Проблема при мен се реши. След като сложих здрав абс модул предърпването изчезна напълно.
Ако трябва да съм честен почнах да го усещам когато свалих абс модула за ремонт, може и преди защото той ту работеше ту не, но не вярвах, че може да е от него все пак какво общо има.
Ако всичко по трансмисията ви е здраво може да погледнете в тази посока.
Какво точно е това придръпване при теб колега? Смисъл на скорост/свободна/ускорение - как точно се изразява.
Питам защото при мен от известно време има нещо много странно, при каране с лека газ, имам усещането, че 4те гуми не са на едно ниво, сякаш някоя е по-надолу, друга по-нагоре и се усеща съвсем леко в купето как се позаклаща. При ускорение няма никакви проблеми. Като спомена за абс-а ми стана интересно, че при мен пък един от датчиците се ебава нещо и се замислих, че може да прави чалъми по цялата кола.
Иначе при мен на студен мотор от скоро се появи съвсем глухо туп при вкарване на първа предавка. Като изляза от улицата и вкарвам втора винаги влиза странно, или може би оборотите падат много бързо и нещо не нацелвам като хората кога да пусна съединителя. Оттам нататък си е наред колата. Отдавам го на смяна на много ниски обороти, че винаги като е студена я коткам. Но това клатушкане ме дразни.
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
drifty написа:bioz написа:Проблема при мен се реши. След като сложих здрав абс модул предърпването изчезна напълно.
Ако трябва да съм честен почнах да го усещам когато свалих абс модула за ремонт, може и преди защото той ту работеше ту не, но не вярвах, че може да е от него все пак какво общо има.
Ако всичко по трансмисията ви е здраво може да погледнете в тази посока.
Какво точно е това придръпване при теб колега? Смисъл на скорост/свободна/ускорение - как точно се изразява.
Питам защото при мен от известно време има нещо много странно, при каране с лека газ, имам усещането, че 4те гуми не са на едно ниво, сякаш някоя е по-надолу, друга по-нагоре и се усеща съвсем леко в купето как се позаклаща. При ускорение няма никакви проблеми. Като спомена за абс-а ми стана интересно, че при мен пък един от датчиците се ебава нещо и се замислих, че може да прави чалъми по цялата кола.
Иначе при мен на студен мотор от скоро се появи съвсем глухо туп при вкарване на първа предавка. Като изляза от улицата и вкарвам втора винаги влиза странно, или може би оборотите падат много бързо и нещо не нацелвам като хората кога да пусна съединителя. Оттам нататък си е наред колата. Отдавам го на смяна на много ниски обороти, че винаги като е студена я коткам. Но това клатушкане ме дразни.
Еми аз описах по назад в темата, придъпва в момента в който отпусна педала на газта и влезе в ППХ. Това което ми направи впечатление като разлика е, че сега оборотите падат по бавно когато отпусна педала, има около секунда задържане на оборотите а не падат веднага и може би това се повлиява плания ход при отпускане на газта.
Ама аз бях свалил целия блок на абс-а, а той излежда отоговаря и за други неща освен за датчиците..
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Dirty M5 driveR написа:То изглежда здраво, но луфта е много ясно изразен точно там. Сутрин понякога като си на 2ра и пуснеш рязко газта прави "туп" в обратна посока. Имам един здрав Гетраг от е34 и ще търся има ли измислени варианти да я ползвам. Бях се навил и за тия "магически" добавки Хадо... с обещание за възстановяване на износени елементи с до 1.6мм... но съм скептично настроен, а и цената от 55лв ме спира.
Тия добавки сигурно и зъби лепят
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
При вас явно е слабо изразено. При мен усещането е сякаш отскубваш предавката, без да си пуснал газта още... Разтоварването се усеща в цялото купе, сякаш отеква в таблото чак.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
И при мен е така. Явно най–накрая ще трябва да прежаля оригиналните семеринги и масло на кутията, които ми струваха една несимпатична сума и да я разцепя, да проверя какво се случва.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Потърси друга кутия за проба? Аз подобно разтоварване имам единствено при спирането в края на улицата сутрин, докато съм на първа. Често, като натискам съединителя, нещата не се случват плавно. Не съм пробвал да я натиря студена и да видя какво се случва, ако натисна съединителя, но според мен не е изключено при вас да е маховик или нещо, свързано със съединителя.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Един майстор около мен потвърди подозрението ми - лагерите на кутията на 99% причиняват проблема. Засега се оглеждам за друга кутия, но в краен случай може и да отворим моята. Имам и един Гетраг от е34 М50. Още не съм сравнявал номера и прочие. Ако някой на прима виста може да каже нещо ще се радвам. Също и дали само от е39 да търся, или става от е36.
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Ако намериш друга кутия, отвори я тази да видим веднъж за винаги къде е проблема и да му намерим решението накрая.
55 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани