Няма никой в ниските обороти.. Помогнете!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Няма никой в ниските обороти.. Помогнете!
ivailo0 написа:Гледам на живи данни, дебитомера си отчита добре (отхвърляй го като вариант), само че турбото много късно започва да надува, сякаш има голям лаг и не може да държи налягане. Провери кулера да не е пукнат. Пробвай само за тест да дръпнеш вакума на EGR, като запушеш маркуча с нещо само за проба (т.е да остане затворен).
ПС: Провери турбо пътищата.
Колега, направих проверка на турбо пътищата както и всмукателния колектор и не открих нищо, нито пукнатини, нито омасляване.. Щом пипна маркуча който влиза от турбото към ЕГР на място при високи обороти, не се издува.. сякаш няма турбо, а би трябвало, понеже видях на други дизели, че надува.. Чува се много леко турбината.. Опитал съм няколко пъти със зарапен ЕГР и пак не става...
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Няма никой в ниските обороти.. Помогнете!
Колега МАП сензора също трябва да се провери, да не би да е запушена дупката му. Намира се отзад на колектора. viewtopic.php?f=35&t=368966&p=3906369&hilit=%D0%BC%D0%B0%D0%BF+%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%BE%D1%80#p3906369
ПС опс видях, че си я правил тая процедура...
ПС опс видях, че си я правил тая процедура...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Няма никой в ниските обороти.. Помогнете!
Колега, пробвах да ти пратя лично съобщение, но не знам защо не можах. От къде си? Ако си в София може да погледнем някои неща.
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
Няма никой в ниските обороти.. Помогнете!
Колега, прощавай, че пиша с въпрос в темата ти. При мен има разлика в искано/подавано charge pressure около 100 единици по-малко в движение и около 50 на място. Също сякаш колата се изстрелва след 2200-2500 оборота, а допреди това е по-вяла. Колата също пропушва при ряз.
Като откача дебитомера пушека почти изчезва, колата върви много добре. Сложих друг дебитомер за проба, стар, същата работа- на изключена букса не пуши и сякаш върви повече.
Питането: защо при откачен дебитомер се оправят nominal/actual стойностите на налягането на турбото- дори actual е повече от nominal...?
Защо колата не пропушва при окачен дебитомер?
Проблем ли е да се кара така?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Като откача дебитомера пушека почти изчезва, колата върви много добре. Сложих друг дебитомер за проба, стар, същата работа- на изключена букса не пуши и сякаш върви повече.
Питането: защо при откачен дебитомер се оправят nominal/actual стойностите на налягането на турбото- дори actual е повече от nominal...?
Защо колата не пропушва при окачен дебитомер?
Проблем ли е да се кара така?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Няма никой в ниските обороти.. Помогнете!
Налягането се оправя, защото няма кое да го бърка - в случая вероятно проблемен дебитомер. Същото важи и за пушеците отзад. Като му откачиш буксата на дебитомера, ЕКУ-то започва да ползва готова карта за входящия въздух, без да го мери реално - нали дебитомерът е изключен. Не е проблем да се кара така - ще има завишен разход с до 1.5 литра и колата няма да върви, както ако си има работещ дебитомер. Като сменяш дебитомерите гледай номерата им - в някои случаи е необходимо програмиране, за да тръгне друг дебитомер.
Re: Няма никой в ниските обороти.. Помогнете!
Благодаря. Номерата са еднакви, да. Явно и двата не работят...
Ок, ползва стандартната карта при изключена букса. Тогава не трябва ли стойностите да са еднакви, а не актуала да е по-голям?
П.П. Какво съм правил: смених АГР-а, чистих МАП-а, разглобих и чистих клапана на турбото, после сложих друг стар.
Преди малко видях, че маркуча между тампоните на мотора е със наранена оплетка. Ще го сменя като купя.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ок, ползва стандартната карта при изключена букса. Тогава не трябва ли стойностите да са еднакви, а не актуала да е по-голям?
П.П. Какво съм правил: смених АГР-а, чистих МАП-а, разглобих и чистих клапана на турбото, после сложих друг стар.
Преди малко видях, че маркуча между тампоните на мотора е със наранена оплетка. Ще го сменя като купя.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Няма никой в ниските обороти.. Помогнете!
А как така на втората снимка с откачен дебитомер, освен, че мап-а отчита по-голямна стойност, показанието на дебитомера също е по-голямо?
Re: Няма никой в ниските обороти.. Помогнете!
Нямам идея, който знае да каже...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Няма никой в ниските обороти.. Помогнете!
Колеги, благодаря,че се отзовахте! Така и не разбрах какъв е проблема, но си продадох колата.. Успех на останалите колеги!
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Няма никой в ниските обороти.. Помогнете!
това се казва кардинално решение
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани