Клапани парно, кой за къде е?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- dbanchev
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Клапани парно, кой за къде е?
Пружинките, които сложих идваха по твърди на ел магнита и не можеше да ги преодолее... Вода в намотките..... то ако там влезе вода няма ли да избие и навън....
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Клапани парно, кой за къде е?
Точно това умувахме с колегата. Има ли вода тока се разсейва по целия клапан и корпуса му и си чакай магнитните свойства, които трябва да се проявят за да регумира парното...
- dbanchev
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Клапани парно, кой за къде е?
Мисълга ми беше, горе при буталото и пружината влиза вода защото оплътнението долу при конуса отдавна сее разпаднало... Колкото клапани отворих все са така. Но чак вътре в самата намотка да мине водата там нали е като гарнитура на самия корпус с бубините....
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Клапани парно, кой за къде е?
Преди малко размотах едната намотка и си имаше капчици антифриз стабилно.. може и при определени случаи да избива само в клапна без да мокри намотката, но при мен и двете намотки са мокри...
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Клапани парно, кой за къде е?
Днес ми остана малко време да си поиграя с колата... Е пълен леш. Смених клапаните с нови, парното изчезна тотално, няма значение дали са със закачена букса или не. Обезвъздуших от пропката до егр-а, после обезвъздуших от пробката до казанчето за спирачната течност - парно УЙ! Прави ми впечатление, че като пусна да точа вода, то тя става много гореща, а като не точа маркуча си стои леко затоплен. Като ми остане време(не знам кога) ще разкача цялата система и ще промия радиаторчетата за всеки случай и дано да се появи пустото парно.
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Клапани парно, кой за къде е?
Щом си обезвъздушавал при сервото значи имаш допълнителна система за задържане на топлата вода в която има и помпа намира се долу зад лявата гума . Помпата дали работи ? Някъде имаше писано от къде взема ток ...
И не знам как попадате на не работещи клапани колкото съм свалил от моргата в Германия все работят ...
И не знам как попадате на не работещи клапани колкото съм свалил от моргата в Германия все работят ...
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Клапани парно, кой за къде е?
Да ъпна темата и да опиша развитието.
Днес най-накрая ми остана време да се заиграя с колата и да рушна парното. Разкачих маркучите от клапана, разкачих и маркуча след радиаторчетата излизащ от купето. Промих с маркуча на обратно(от този, който излиза от купето) и излезнаха боклуци от разпаднали се гумички, явно се е получило затапване някъде. След това по съвет на майстор накиснах казанчетата с оцет и сода. За целта се затапва изхода от който идва водата от радиаторчетата и наливах през маркучите от клапана.. Та след два часа киснене "издухах" пак с вода казанчетата. Междувременно изтествах китайския клапан от линка на първата страница и всичко беше наред. Клапана е читав, просто пластмасата, която служи за закрепяне към купето е малко по-тънка от на оригиналния. След всичко сглобих системата, обезвъздуших и вече имам и парно и климатроник Та на който му се налага подмяна на клапана... от Китай идва малко по-скъп отколкото клапан втора ръка от моргата.
Днес най-накрая ми остана време да се заиграя с колата и да рушна парното. Разкачих маркучите от клапана, разкачих и маркуча след радиаторчетата излизащ от купето. Промих с маркуча на обратно(от този, който излиза от купето) и излезнаха боклуци от разпаднали се гумички, явно се е получило затапване някъде. След това по съвет на майстор накиснах казанчетата с оцет и сода. За целта се затапва изхода от който идва водата от радиаторчетата и наливах през маркучите от клапана.. Та след два часа киснене "издухах" пак с вода казанчетата. Междувременно изтествах китайския клапан от линка на първата страница и всичко беше наред. Клапана е читав, просто пластмасата, която служи за закрепяне към купето е малко по-тънка от на оригиналния. След всичко сглобих системата, обезвъздуших и вече имам и парно и климатроник Та на който му се налага подмяна на клапана... от Китай идва малко по-скъп отколкото клапан втора ръка от моргата.
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани