530д 2 проблема

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.12.2013
Пол: Мъж
Кара: Mercedes CLK 200 kompressor
Мечтае да кара: e39

530д 2 проблема

Мнение от IvanPopov » 30 Авг 2017, 17:42

Здравейте!От скоро притежавам 530д 2002г, имам 2 проблема:
Проблем 1- Колата студена пали от раз проблема е когато е топла понякога не пали от първия път а от втория. Ходих на диагностика казаха ми датчик колянов вал до тук добре, само че смених 2 чисто нови пак същото сега взех от приятел работещ и пак така като е топла, и не го прави винаги ,а когато реши първия път въртиш и няма никои и от втория път чакмак някакви идей?
Проблем 2- Когато карам с ниска скорост хидравликата е супер но когато ускоря над 60-70 се втвърдява и остава така чак докато загася, и после като я запаля пак работи??
Дайте съвети или адрес на читав майстор в Стара загора или Казанлък?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: 530д 2 проблема

Мнение от LUCIFER'S » 30 Авг 2017, 20:43

С датчик разпределителни! валове вземи и пробвай, ако имаш тая възможност. Също трябва да се види налягане в рейла когато палиш и състояние на дюзите...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.12.2013
Пол: Мъж
Кара: Mercedes CLK 200 kompressor
Мечтае да кара: e39

Re: 530д 2 проблема

Мнение от IvanPopov » 31 Авг 2017, 4:39

Дюзите са рециклирани преди месец!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: 530д 2 проблема

Мнение от Elesar74 » 31 Авг 2017, 8:15

Датчика на разпределителния вал, както ти каза Lucifer's, за паленето. ЗА хидравликата, със сервотроник ли си или не?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.12.2013
Пол: Мъж
Кара: Mercedes CLK 200 kompressor
Мечтае да кара: e39

Re: 530д 2 проблема

Мнение от IvanPopov » 01 Сеп 2017, 5:03

Колата е със сервотроник!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.12.2013
Пол: Мъж
Кара: Mercedes CLK 200 kompressor
Мечтае да кара: e39

Re: 530д 2 проблема

Мнение от IvanPopov » 21 Сеп 2017, 6:21

Проблема с паленето се реши с оригинален датчик колянов вал 283лева! Не си купувайте заместители ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: 530д 2 проблема

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 24 Сеп 2017, 12:20

IvanPopov написа:Колата е със сервотроник!


Това с втърдяването е нормалната функция на сервотроника , би трябвало като намалиш скороста да олеква волана, ако не олеква значи има проблем с клапана на сервотроника. Другото нещо за да не втърдява толкова е самия сервотроник може да се настройва на степени до колко да става твърд волана ,но определено ако намалиш скороста не олеква означава ,че не е в това проблема.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.12.2013
Пол: Мъж
Кара: Mercedes CLK 200 kompressor
Мечтае да кара: e39

Re: 530д 2 проблема

Мнение от IvanPopov » 13 Яну 2018, 23:05

Здравейте колеги! Предишните проблеми ги реших! Сега ме мъчи сиво бял пушек който е постоянен! Дюзите са рециклирани масло и антифриз не пипа двигателя работи равномерно и върви добре някакви идеи от какво може да е? колата е само с крайно гърне но пак ми се вижда много пушак.предишния собственик ми каза, че ЕГР-а е затапен но мисля да го видя. очаквам мнения и съвети :) благодаря е39 530да

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: 530д 2 проблема

Мнение от Хрuсто » 14 Яну 2018, 21:20

Времето застудя и сега излиза доста пра от кюнците, да не се бъркаш, че излиза пушек?

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.12.2013
Пол: Мъж
Кара: Mercedes CLK 200 kompressor
Мечтае да кара: e39

Re: 530д 2 проблема

Мнение от IvanPopov » 15 Яну 2018, 23:24

не е пара :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: 530д 2 проблема

Мнение от FaceOff » 16 Яну 2018, 15:13

При мен излиза пара 1-2 минути като я запаля, после спира. Мисля, че при дизела е така..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: 530д 2 проблема

Мнение от Хрuсто » 16 Яну 2018, 18:18

Много е относително. Аз примерно я карам на отсечки от 1-2км, гася и след час два пак потеглям. Няма как да не се натрупа едно кило конденз и да си го изпарявам сума време...

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.12.2013
Пол: Мъж
Кара: Mercedes CLK 200 kompressor
Мечтае да кара: e39

Re: 530д 2 проблема

Мнение от IvanPopov » 16 Яну 2018, 21:24

не съм сигурен дали е от сега или от преди просто сега като е студено се вижда повече, но и преди си миришеше както сега отзад неприятно! възможно ли е понеже съм само с крайно гърне? ама пък нали дизелите черно пушат а при мен е сиво.. замислям се да си купя цяла генерация ако съм сигурен че ще спре, ама пък страшен звук вади сега нз вече. за егр-а не казахте може ли да е от него уш бил затапен ,майстора ми каза да си го оправя по добре било :/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: 530д 2 проблема

Мнение от Хрuсто » 18 Яну 2018, 1:08

Следи си маслото, така ще познаеш дали е от масло тоя уж син пушек. Дали е топло или студено колата ако гори масло ще си пуши еднакво, сега просто излиза повече пара.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 15.12.2013
Пол: Мъж
Кара: Mercedes CLK 200 kompressor
Мечтае да кара: e39

Re: 530д 2 проблема

Мнение от IvanPopov » 18 Яну 2018, 10:37

за 9хиляди км съм долял 100 грама кастрол 5/30

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook