Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Добре де, ще й закача довечера ИНПА-та, и ще видя при изфорсиране на място какво отчита МАП-а.
В момента е с оригинален софт. последна версия за колата.
В момента е с оригинален софт. последна версия за колата.
Re: Турбото не надува
На празен ход не можеш да усещаш надув , нормално да са меки маркучите. На място с форсиране рязко поне до 4000 оборота спокойно може да надуе на 1 бар , естествено е да усещаш разликата в маркуча. Тази турбина има доооста по-голяма топла част от стоковата ти , затова както си писал по-нагоре без ремап ще имаш лаг. Тъй че логично да си отново недоволен .
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Турбото не надува
vladobate написа:На празен ход не можеш да усещаш надув , нормално да са меки маркучите. На място с форсиране рязко поне до 4000 оборота спокойно може да надуе на 1 бар , естествено е да усещаш разликата в маркуча. Тази турбина има доооста по-голяма топла част от стоковата ти , затова както си писал по-нагоре без ремап ще имаш лаг. Тъй че логично да си отново недоволен .
Кой в темата е казал, че трябва да има надув на маркуча на празен ход? Написано е, че със старата турбина, на маркуча пред егр при форсиране се усеща вакуум - маркуча мога да му допра страните с минимално усилие с два пръста само, когато колегата форсира. Това със сигурност не е нормално...
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Турбото не надува
Z3Ro* написа:vladobate написа:На празен ход не можеш да усещаш надув , нормално да са меки маркучите. На място с форсиране рязко поне до 4000 оборота спокойно може да надуе на 1 бар , естествено е да усещаш разликата в маркуча. Тази турбина има доооста по-голяма топла част от стоковата ти , затова както си писал по-нагоре без ремап ще имаш лаг. Тъй че логично да си отново недоволен .
Кой в темата е казал, че трябва да има надув на маркуча на празен ход? Написано е, че със старата турбина, на маркуча пред егр при форсиране се усеща вакуум - маркуча мога да му допра страните с минимално усилие с два пръста само, когато колегата форсира. Това със сигурност не е нормално...
Колега , до колкото разбрах турбото е сменено и вече не се свива маркуча което е напредък , аз останах с убеждението че автора иска да има яко налягане на празен ход и за това му написах да не чака такова . Иначе не лошо да се види през ИНПА как се държи в движение под товар !
Re: Турбото не надува
Z3Ro* написа:vladobate написа:На празен ход не можеш да усещаш надув , нормално да са меки маркучите. На място с форсиране рязко поне до 4000 оборота спокойно може да надуе на 1 бар , естествено е да усещаш разликата в маркуча. Тази турбина има доооста по-голяма топла част от стоковата ти , затова както си писал по-нагоре без ремап ще имаш лаг. Тъй че логично да си отново недоволен .
Кой в темата е казал, че трябва да има надув на маркуча на празен ход? Написано е, че със старата турбина, на маркуча пред егр при форсиране се усеща вакуум - маркуча мога да му допра страните с минимално усилие с два пръста само, когато колегата форсира. Това със сигурност не е нормално...
Колега защо ме цитираш като нито теб съм имал нещо предвид нито нещо лошо съм казал. Колегата пуснал темата пише , че на празен ход няма надув в маркуча и аз съм писал защо няма , нищо повече. Ясно че не е нормално да има вакуум но нито съм го оспорвал нито коментирал . Предлагат се големи турбини все едно че ще литне колата , а какво ще ги развърти не се обяснява ....ако няма геометрия ще е смешка с това залитане към по-по-най . Сега колегата описва , че при форсиране се усеща надув , което е обратното на вакуум и естествено е нормално , но както правилно е предположил иска си повече гориво да развърти доста по-голямата турбинна перка. И само с въздух не се случват нещата . Отдавна предложих да се елиминира фактора геометрия и да се види в движение как върви колата , поне на практика ще се изясни нещо по-конкретно. ПС: А още по-реално е да се забоде по един манометър на турбо и на колектори и да се види в движение какъв надув прави турбината .
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Турбото не надува
Аз не съм казал също, че някой е казал нещо лошо. Но не разбирам защо се коментира надув на празен ход, след като мисля, че за всички е ясно дали трябва да има такъв... При него проблемът е, че нямаше надув и при форсиране, а точно обратното... Като смени софта, ще се види дали е решен проблемът...
Дано стане, че много дълга тема стана, а да остане пак нерешена...
П.С. - срга видях откъде за меките маркучи... Та този, който не чете, май ще съм аз...
Дано стане, че много дълга тема стана, а да остане пак нерешена...
П.С. - срга видях откъде за меките маркучи... Та този, който не чете, май ще съм аз...
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Z3Ro* написа:Дано стане, че много дълга тема стана, а да остане пак нерешена...
Ще стане, брат, как няма да стане
Само малко ме е яд, че има други, не по-малко дълги теми, и накрая автора смени я някое вакумче, я клапана на турбото, и колата тръгва.. но и тази ще тръгне!
След малко ще й закача ИНПА-та (че някои работим до късно), че откакто смених турбината я закачих само веднъж, и само на място.. но имаше нещо, което не ми хареса - отчетеното налягане от МАП-а пак беше по-ниско - на празен ход - soll charge air pressure - 1015, а пък actual air pressure - 960?? Сега ще го видя пак какво се случва..
dak написа:Казах ти нещо ... И друго: на място колкото и да напъваш мотора , налягане от турбото няма да видиш ако ще и на 0 км. да е колата от магазина !
dak написа:Z3Ro* написа:vladobate написа:На празен ход не можеш да усещаш надув , нормално да са меки маркучите. На място с форсиране рязко поне до 4000 оборота спокойно може да надуе на 1 бар , естествено е да усещаш разликата в маркуча. Тази турбина има доооста по-голяма топла част от стоковата ти , затова както си писал по-нагоре без ремап ще имаш лаг. Тъй че логично да си отново недоволен .
Кой в темата е казал, че трябва да има надув на маркуча на празен ход? Написано е, че със старата турбина, на маркуча пред егр при форсиране се усеща вакуум - маркуча мога да му допра страните с минимално усилие с два пръста само, когато колегата форсира. Това със сигурност не е нормално...
Колега , до колкото разбрах турбото е сменено и вече не се свива маркуча което е напредък , аз останах с убеждението че автора иска да има яко налягане на празен ход и за това му написах да не чака такова . Иначе не лошо да се види през ИНПА как се държи в движение под товар !
Никъде не съм казал, че искам на празен ход да се пръскат маркучите, а пък ти дори трвърдиш, че дори при изфорсиране не трябва да има надув, дори и при чисто нова кола, защото не била под товар... последно.. Няма как да няма надув при изфорсиране на място, едно са 750 оборота, друго са 3000 оборота и количеството изгорели газове
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Турбото не надува
Има ама не чак такъв, че да ти прави маркучите камък. Стига ги гледахте тея обороти/надув. На 3000 оборота на свободна изгорелите газове са едни, на 3к оборота на 2-3та скорост са брутално различни. Щом си слагал по-голяма турбина трябва да се пише софт задължително, защото така сместа е ташак и електрониката(колкото и саката да е при нас) се шашка и колата няма да върви.
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Турбото не надува
Хрuсто написа:Има ама не чак такъв, че да ти прави маркучите камък. Стига ги гледахте тея обороти/надув. На 3000 оборота на свободна изгорелите газове са едни, на 3к оборота на 2-3та скорост са брутално различни. Щом си слагал по-голяма турбина трябва да се пише софт задължително, защото така сместа е ташак и електрониката(колкото и саката да е при нас) се шашка и колата няма да върви.
Като не вярваш на мен и смяташ че пиша глупости поне гледай човека каво ти казва !
FaceOff написа: ... И след всичко това положението е същото, турбо маркучите на празен ход са меки, този преди всмукателния колектор може да се сплесне напълно без много усилие, а при подаване на газ до 2500 оборота се понадува, но не знам дали достатъчно..
Е тука останах с убеждението че чакаш много корав маркуч на място и май не съм само аз ...
Когато ти писах че на място налягане няма да видиш ако ще колата да е от магазина си е баш така но друг е въпроса ти какво си прочел и как си го изтълкувал. Ако всичко по колата е ОК това налягане дето идва в движение под товар няма как да дойде на място ако ще да помпиш мотора до прекъсвач ! Надявам се скоро сагата да приключи успешно Аз спирам да пиша в темата !
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Ето клипче от снощи.. На 6-тата минута забравих да стопирам Бандикам-а, така че след нея няма нищо. Реших да извадя буксата на дебитомера, за да видя каква ще е промяната.. ами без дебитомер беше доста по-зле, но пък той е чисто нов, така че вероятно си е ок.
Да, нов софт ще има скоро, както и диагностика преди него, от човек, който разбира.. в крайна сметка аз най-много искам в момента единствения проблем да е по-голямата турбина.. дано!
Колега dak, благодаря за пожеланията! Аз в никакъв случай не се заяждам, или споря с който и да било в тази тема, ясно ми е, че всеки писал в нея се опитва да ми помогне, за което отново благодаря на всички!
В близките дни ще пиша какъв е резултата от диагностиката и ремапа.
пп. И да, на място при изфорсиране до към 3000 оборота МАП-а отчита до към 1500мбар, демек 0.5 бара надув
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Чудя се, да се смея ли, да плача ли... или просто да променя заглавието на темата на "ЗАЩО НЕ СИ ОСТАВЯМ КОЛАТА ПРИ 'МАЙСТОРИ'...дори и за 5 минути!"
Как да си я оставя, като единия ме лъже, че ми е изчистил колектора, и тоя същия ме праща при друг, който ме лъже че ми е изтърбушил катализатора... ама НЕ Е!
Другото подходящо заглавие на темата би било - "АУСПУСИ ЛАЗАРОВ" = "ИЗМАМНИК ЛАЗАРОВ"
Отивам преди две години при тоя боклук за да ми махне катализатора и ми предложи да го изтърбуши отвътре и щял да сложи нещо на мястото на питата, което хем да играе ролята на резонатор и да създавало същото съпротивление като питата на катализатора. Сваля катализатора (с един съм, метален), отваря го и започва да се мъчи да го изтърбушва, вярно, металния е голяма мъка да го изкараш. Мъчи се известно време, с чук и шило, с електрожен.. махна няква част, да речем първите пет сантиметра (от общо 25-30).. в този момент ми звъни телефона, и аз излизам навън за да говоря. Връщам се след 5, да, точно 5 минути... тоя вече го затваря (сглобява)?? Викам си - много бързо бе? сигурно му е хванал цаката.. добре де, сложи ли, квото щеше да слагаш вътре? - Дааа! Майк@ ти мръсна цървул скапан... ще си спомниш за мен!
Това е, един цървул ми тури шапката, което ми костваше малко нерви и разочарование, след всяко нещо, което правех по колата и се надявах да тръгне като хората, но като изхождаш от грешна основа... трудно става.
Сега Уети на 140 и давам газ и ми връща главата назад, пък не е да ми е тънко вратлето
пп.
Акрапивич-а пак ще трябва да го отварям май, защото си чувам разтоварването на турбината всеки път като отпусна газта.
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
Как да си я оставя, като единия ме лъже, че ми е изчистил колектора, и тоя същия ме праща при друг, който ме лъже че ми е изтърбушил катализатора... ама НЕ Е!
Другото подходящо заглавие на темата би било - "АУСПУСИ ЛАЗАРОВ" = "ИЗМАМНИК ЛАЗАРОВ"
Отивам преди две години при тоя боклук за да ми махне катализатора и ми предложи да го изтърбуши отвътре и щял да сложи нещо на мястото на питата, което хем да играе ролята на резонатор и да създавало същото съпротивление като питата на катализатора. Сваля катализатора (с един съм, метален), отваря го и започва да се мъчи да го изтърбушва, вярно, металния е голяма мъка да го изкараш. Мъчи се известно време, с чук и шило, с електрожен.. махна няква част, да речем първите пет сантиметра (от общо 25-30).. в този момент ми звъни телефона, и аз излизам навън за да говоря. Връщам се след 5, да, точно 5 минути... тоя вече го затваря (сглобява)?? Викам си - много бързо бе? сигурно му е хванал цаката.. добре де, сложи ли, квото щеше да слагаш вътре? - Дааа! Майк@ ти мръсна цървул скапан... ще си спомниш за мен!
Това е, един цървул ми тури шапката, което ми костваше малко нерви и разочарование, след всяко нещо, което правех по колата и се надявах да тръгне като хората, но като изхождаш от грешна основа... трудно става.
Сега Уети на 140 и давам газ и ми връща главата назад, пък не е да ми е тънко вратлето
пп.
Акрапивич-а пак ще трябва да го отварям май, защото си чувам разтоварването на турбината всеки път като отпусна газта.
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Турбото не надува
баси филма , я сега кажи къде ти изтърбушиха катализатора че и моте 2бр. още са на колата и няма доверие на който и да е да бара ! П.П. Сега поне си имаш по голяма търбина , като гледах клипа много готино надува !
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Аз го написах, но с удовоствие ще повторя - "Ауспуси Лазаров"... пардон.. "ИЗМАМНИК ЛАЗАРОВ"
Тоя убавец дори има регистрация тук, както и в повечето авто форуми, и във всеки един форум някой с 5 мнения пуска тема колко велик е инж. Лазаров, и как разбираш ли, той е открил ауспуха, и съвсем случайно се дава точен адрес, два телефона, линк към гугъл мапс и какво ли не още, за да не се обърка човек и да отиде при друг
След две-три мнения случайно се включва и са мия БОК на ауспуха инж. Лазаров и започва да обяснява, че никъде по света няма като неговите гърнета..
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
Тоя убавец дори има регистрация тук, както и в повечето авто форуми, и във всеки един форум някой с 5 мнения пуска тема колко велик е инж. Лазаров, и как разбираш ли, той е открил ауспуха, и съвсем случайно се дава точен адрес, два телефона, линк към гугъл мапс и какво ли не още, за да не се обърка човек и да отиде при друг
След две-три мнения случайно се включва и са мия БОК на ауспуха инж. Лазаров и започва да обяснява, че никъде по света няма като неговите гърнета..
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Турбото не надува
Ти сам ли си изтърбуши остатъците ?
Re: Турбото не надува
Иха... изненада! Важното е, че колата върви както трябва вече.
В тази връзка се сетих, че Х-а нямам катализатор, т.е. така си мисля. Корпуса на катализатора е там, но на него има заварка горе долу 5х4см (по смомен). Чудя се как са изкарали карантията през такъв малък отвор? Ще кача снимка по нататък.
В тази връзка се сетих, че Х-а нямам катализатор, т.е. така си мисля. Корпуса на катализатора е там, но на него има заварка горе долу 5х4см (по смомен). Чудя се как са изкарали карантията през такъв малък отвор? Ще кача снимка по нататък.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани