Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 16.02.2011
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: 530 D

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от ghostbobi » 01 Авг 2018, 11:38

Не, не е разменян актуатора. Колеги, благодаря за съветите и полезната информация :bchug:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от FaceOff » 25 Май 2019, 20:54

Да споделя едно интересно развитие по темата - преди няколко дни смених мап-а (с 3 баров от е60, но не мисля, че е от значение в случая) и в резултат на това колата вече НЕ изпушва и грам, дори и на кик даун, като преди на кик си правеше приличен черен облак отзад, а при определени ситуации си пропушваше и без кик.. Наистина ми стана интересно, защото съм се наслушал как чипосани коли е нормално да пушат, а в случая е и с по-голямо турбо и съответно по-агресивен ремап, и без катализатор.
До тук с хубавите новини :mhihi: От известно време новото турбо - 2556 от 3-ка започна да присвирва, и интересно, след смяната на мап-а се разсвири още по-осезаемо. Тъй като избора на 2556 не беше най-удачния възможен (поради доста по-голямата топла част от на 2052) сега съм пред дилема какво да правя -
1. да рециклирам настоящето 2556, този път с нова средна част (това ще е и най-евтиния вариант) или
2. да го направя хибрид - 2560 примерно (но тъй като искам задължително да сменя картиджа с нов + новата студена перка и престъргване, това ще оскъпи нещата) и
3. да взема 2260, но тук също се колебая - да го оставя сток или да го направя 2265, но за 2.5д не мисля, че ще има смисъл от това. Обаче и 2260 да взема, и да реша да го оставя сток, колкото и добре да изглежда ми се иска да му сменя картиджа, и това ще е най-скъпия вариант, но вероятно и най-добрия откъм резултат. Какво мислите?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от racing_team_vidin » 26 Май 2019, 16:40

3- сток или с перка 11+0

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от FaceOff » 26 Май 2019, 21:52

racing_team_vidin написа:3- сток или с перка 11+0
Колега, за 2260 ли говориш? Сток или с 11 лопатки без престъргване ли имаш предвид, тоест пак на 60 да остане?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от racing_team_vidin » 26 Май 2019, 22:02

Да, 2260 или сток, или сменяш перката с билет 60мм, която е по лека, има опашки на лопатките.
Сравнение с 2556 и в двата случая ще имаш положителен ефект

Разгледай двете турбини, 2556 е с по малък топла перка и охлюв и според мен “тапи” на засилена кола.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от FaceOff » 27 Май 2019, 17:24

Да, интересно е, че на 2556 топлата перка е по-голяма, но пък самия топъл охлюв изглежда доста по-малък или ''по-спънат'', докато на 2260 топлата перка е по-малка, а пък топлата част е доста по-голяма..
Утре би трябвало да и направят една диагностика на дино, и ми е интересно и мапера какво ще каже по въпроса.
Ето и снимки на картиджите на 2556 и 2260, както и на самите турбини откъм топлата част -

ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от racing_team_vidin » 27 Май 2019, 19:19

Бъркаш... противно на очакванията, 2260 е с по голяма топла перка и по големи охлюви и двата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от FaceOff » 27 Май 2019, 20:37

Мисля, че не си прав. С малко, но на 2556 е по-голяма топлата перкаИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от racing_team_vidin » 27 Май 2019, 21:46

Да и аз ги бях чел тези цифри, обаче физически перката на 2260 не влиза в чугуна на 2556, мога да ти пратя и снимки

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от FaceOff » 27 Май 2019, 22:26

racing_team_vidin написа:Да и аз ги бях чел тези цифри, обаче физически перката на 2260 не влиза в чугуна на 2556, мога да ти пратя и снимки


Щом казваш е така, аз 2260 не съм виждал на живо.. Но при това положение си мисля, че в случая 2.5 мотора съвсем няма да я развърти 2260-цата. Досега "затапване" не съм усещал със 2556, даже по-скоро на моменти няма дУша да я захрани, та затова се замислих, че варианта да направя хибрид 2560 с 11 лопатки може би ще е по-добре в случая.. До голяма степен въпросът опира до това, че съм с 2.5.. Не гоня някви резултати, по-скоро да я направя по-приятна за каране.

пп, Преди малко попаднах на една 525-ца с хибридно оригинално турбо 2052 на 2060 направено на 200 коня и 430Нм на колела. Звучи обещаващо :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от FaceOff » 15 Юни 2019, 1:17

Меко казано съм очарован от GR TURBO Разлог. Получих гаранционна карта с касова бележка, и графики от баланса и флоу бенч машината. Рядко срещано по нашите ширини.
Скоро ще пиша и дали работи толкова добре, колкото и изглежда :mhihi:

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от racing_team_vidin » 15 Юни 2019, 8:11

Да, аз също съм изключително впечатлен, и от отношение, и от работа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от FaceOff » 23 Юли 2019, 17:59

Странна работа.. преди и след дино-то, на пътя турбината надува до почти 2 бара, на диното нещо се предаде и два ръна наду на 1.7, и веднага след това на пътя си надува пак почти до 2 бара? На какво може да се дължи това? И има един спад в графиката, който показва или да има леко сцепен турбо маркуч, или може би клапана на турбото да изпуска вакуум.. ще кача графиката утре, че забравих да я снимам.
Иначе ето няколко снимки от монтажа -

ИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от FaceOff » 24 Юли 2019, 19:27

Ето я и графиката. Макар да пише eng. power, стойностите са на колелата. Хубавото е, че турбината развърта доста рано, и на 2200 оборота се случват нещата, но и под 2000 е доста добре. Има някакъв проблем - спада от 2500-2600 до към 3300 оборота не трябва да го има.. ще си върна вакуумния резервоар, ще проверя клапана на турбото, и турбо пътищата. Както казах турбината на диното наду до 1.7 бара, ако беше на 2 (както по принцип надува) резултатите щяха да са различни.. още не мога да си обясня, каква може да е причината за това..

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от FaceOff » 27 Юли 2019, 0:44

На дърти години станах "рейсър" :mhihi: та в тая връзка :mhihi: имам два въпроса към колегата @racing_team_vidin
Колега, за пореден път преглеждам темата ти за проекта М5Д и на едно място пишеш, че помпата за високо налягане CP1 държи до 1700 бара, според това, което си чел по немски форуми. След монтажа на датчика на рейла от Е60, на какво налягане работеше твоята помпа? Зщото в момента налягането на горивото ми мисля не е пипано изобщо, защото според мапера над 1450 бара ще събирам стружки от помпата.. И втори въпрос - кулера доколкото мога да преценя с размери 550/180/65 ли беше? Само че аз съм със стокова броня, и се чудя дали ще стане монтажа на такъв кулер, по начина който ти си направил.. Благодаря!

Намерих този пост от един английски форум -

https://forum.bmw5.co.uk/topic/115416-bosch-cp3-e60e46-pump-on-e39/?do=findComment&comment=1244731

и според написаното в него, със стоковия датчик може да се вдигне до 1450 безопасно и с датчик на рейла от Е60 може да се вдигне и над 1500

Днес закачих ИНПА-та и на един баир с газта до долу турбината дори подминава с малко 2 бара

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook