Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
Съжалявам колега, не разбрах в предния ти пост, че ме питаш за сега къде съм го изтърбушил. Ами, не сам, не мога да заварявам, а и за да се свали си трябва подемник, или канал. При един приятел в сервиз го направих, като дори преди да го свалим пъхнах една камера за канали през фланците след меките връзки за да се убедим, че има нещо тамdak написа:Ти сам ли си изтърбуши остатъците ?
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува
По-вероятно да си бил с керамичен катализатор, керамиката лесно се натрошава и излиза, и през малък отвор.MMG написа:Иха... изненада! Важното е, че колата върви както трябва вече.
В тази връзка се сетих, че Х-а нямам катализатор, т.е. така си мисля. Корпуса на катализатора е там, но на него има заварка горе долу 5х4см (по смомен). Чудя се как са изкарали карантията през такъв малък отвор? Ще кача снимка по нататък.
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Турбото не надува
Промени заглавието на темата колега, явно се решил проблема. Браво.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- E60Power
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 25.06.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E39 '01
Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
Здравейте колеги, отварям малко стара тема, но имам един въпрос относно махането на катализаторите. Първо поздравления колега, че най-накрая откри проблема и сега всичко е наред (следях темата от началото). Та искам да попитам тъй като мойта е 530д (с 2та катализатора като от снимката), ако само ги изтърбуша отвътре, без да слагам на тяхно място тръби или нещо друго, а да си стоят тяхните си корпуси ще стане ли някакъв проблем? Тъй като съм чувал кво ли не, че се получавало обратно налягане, че турбото започвало да надува по-бавно и т.н. Има ли нещо вярвно или няма никакъв проблем да се направи това което мисля? Тъй като един приятел със същата 530-ка направи така и вече близо година и нещо кара не е имал проблеми, но все пак искам да попитам дали има някаква опастност?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
Вариятн е изтърбушването и ползването на обемите на катализаторите. Реално има забавяне на потока на газовете и с даунпайпи ще е по-добре и ще се извади някой кон в повече. Обаче тук идва следващия момент... махаш катализаторите и колата се отпушва, тръгва по-добре и те боли фара, че с даунпайпи си щял да имаш още едни 2-5 коня отгоре.
- E60Power
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 25.06.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E39 '01
Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
Значи с изтърбушването няма да иам проблем за турбото така ли да разбирам? А иначе с тръба да намаля се пътя на изгорелите газове, но все пак аз не ходя по състезания и т.н. Въпроса е да няма проблем за турбото или пък да не стане по-зле като само ги изтърбуша.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
Няма как да стане по-зле.
- ghostbobi
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 16.02.2011
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D
Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
Колеги, да ползвам темата, моята колица е 3.0д, 2000 год. Наложи се смяна на турбото. "Новото" е Garrett 2256V, старото е Garrett 2556V. Питането ми е, каква е разликата между двете турбини, според майстора няма проблем различните номера. Направих и клипче с новото турбо. Запознатите да кажат добри ли са показанията. AGR е изолиран физически. Предстои и софтуерното му премахване, ама след летния сезон
https://youtu.be/gczunJrlM5U
https://youtu.be/gczunJrlM5U
Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
Новото не е за 530,а за 525Д.Сам си прави изводите има ли разлика
Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
kalingk написа:Новото не е за 530,а за 525Д.Сам си прави изводите има ли разлика
Не е за 2.5Д , за 3литра 184кс. е . Само в топлата част има разлика , във високите обороти може да запушва леко и една идея по-пъргава в ниските. Това на теория.
- ghostbobi
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 16.02.2011
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D
Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
Турбото наистина е от 3.0Д Е46 184 к.с., та затова ми беше интересно къде са разликите....Знам, че в Е39 и двете модификации на 3.0 дизела са с 2556. Имам усещане, че не като с предишното, но може и да са си внушения. Затова и направих клипа с живите данни, даже в началото, до към 130-140м бях по леко нанагорно.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
Разглобявал съм и двете турбини, разлика не видях!
И двете са за 3.0д, само виж дали е настоен актуатора правилно, че може от него да прави дертове.
И двете са за 3.0д, само виж дали е настоен актуатора правилно, че може от него да прави дертове.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
2052 - E39 2.5, 2056 - E60 2.5, 2256 - 330 и X5, 2556 - E39 3.0 и E38 3.0vladobate написа:kalingk написа:Новото не е за 530,а за 525Д.Сам си прави изводите има ли разлика
Не е за 2.5Д , за 3литра 184кс. е . Само в топлата част има разлика , във високите обороти може да запушва леко и една идея по-пъргава в ниските. Това на теория.
- ghostbobi
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 16.02.2011
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)
ghostbobi написа:Как да проверя дали актуатора е настроен правилно?
На загасен мотор лостът трябва да е избутан максимално нагоре, докато опре в пина от вътрешната страна и не може да мърда повече. След това може с вакуум помпа да се провери дали при вакуум опира в ограничителния болт от долната страна...
Ако не сте рязменяли актуатори, вероятно настройката му си е добре. Друг е въпросът в какво състояние е той и дали движи геометрията адекватно, защото вътре в него се задържа влага и ръждясва, отделно пружината му омеква с времето и си иска подмяна. От клипа за мен тая турбина е ок като показания.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани