Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Турбото не надува

Мнение от FaceOff » 23 Окт 2017, 1:05

dak написа:Ти сам ли си изтърбуши остатъците ?
Съжалявам колега, не разбрах в предния ти пост, че ме питаш за сега къде съм го изтърбушил. Ами, не сам, не мога да заварявам, а и за да се свали си трябва подемник, или канал. При един приятел в сервиз го направих, като дори преди да го свалим пъхнах една камера за канали през фланците след меките връзки за да се убедим, че има нещо там :mhihi:

Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Турбото не надува

Мнение от FaceOff » 23 Окт 2017, 1:08

MMG написа:Иха... изненада! Важното е, че колата върви както трябва вече.

В тази връзка се сетих, че Х-а нямам катализатор, т.е. така си мисля. Корпуса на катализатора е там, но на него има заварка горе долу 5х4см (по смомен). Чудя се как са изкарали карантията през такъв малък отвор? Ще кача снимка по нататък.
По-вероятно да си бил с керамичен катализатор, керамиката лесно се натрошава и излиза, и през малък отвор.

Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Турбото не надува

Мнение от Elesar74 » 23 Окт 2017, 10:47

Промени заглавието на темата колега, явно се решил проблема. Браво.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 25.06.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d E39 '01

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от E60Power » 01 Фев 2018, 20:23

Здравейте колеги, отварям малко стара тема, но имам един въпрос относно махането на катализаторите. Първо поздравления колега, че най-накрая откри проблема и сега всичко е наред :lalala: (следях темата от началото). Та искам да попитам тъй като мойта е 530д (с 2та катализатора като от снимката), ако само ги изтърбуша отвътре, без да слагам на тяхно място тръби или нещо друго, а да си стоят тяхните си корпуси ще стане ли някакъв проблем? Тъй като съм чувал кво ли не, че се получавало обратно налягане, че турбото започвало да надува по-бавно и т.н. Има ли нещо вярвно или няма никакъв проблем да се направи това което мисля? Тъй като един приятел със същата 530-ка направи така и вече близо година и нещо кара не е имал проблеми, но все пак искам да попитам дали има някаква опастност? :roll:

cat.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от Хрuсто » 03 Фев 2018, 11:18

Вариятн е изтърбушването и ползването на обемите на катализаторите. Реално има забавяне на потока на газовете и с даунпайпи ще е по-добре и ще се извади някой кон в повече. Обаче тук идва следващия момент... махаш катализаторите и колата се отпушва, тръгва по-добре и те боли фара, че с даунпайпи си щял да имаш още едни 2-5 коня отгоре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 25.06.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d E39 '01

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от E60Power » 03 Фев 2018, 20:29

Значи с изтърбушването няма да иам проблем за турбото така ли да разбирам? А иначе с тръба да намаля се пътя на изгорелите газове, но все пак аз не ходя по състезания и т.н. Въпроса е да няма проблем за турбото или пък да не стане по-зле като само ги изтърбуша.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от Хрuсто » 03 Фев 2018, 21:34

Няма как да стане по-зле.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 16.02.2011
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: 530 D

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от ghostbobi » 29 Юли 2018, 8:55

Колеги, да ползвам темата, моята колица е 3.0д, 2000 год. Наложи се смяна на турбото. "Новото" е Garrett 2256V, старото е Garrett 2556V. Питането ми е, каква е разликата между двете турбини, според майстора няма проблем различните номера. Направих и клипче с новото турбо. Запознатите да кажат добри ли са показанията. AGR е изолиран физически. Предстои и софтуерното му премахване, ама след летния сезон :)
https://youtu.be/gczunJrlM5U
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от kalingk » 29 Юли 2018, 11:00

Новото не е за 530,а за 525Д.Сам си прави изводите има ли разлика

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от vladobate » 29 Юли 2018, 18:14

kalingk написа:Новото не е за 530,а за 525Д.Сам си прави изводите има ли разлика

Не е за 2.5Д , за 3литра 184кс. е . Само в топлата част има разлика , във високите обороти може да запушва леко и една идея по-пъргава в ниските. Това на теория.

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 16.02.2011
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: 530 D

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от ghostbobi » 29 Юли 2018, 19:44

Турбото наистина е от 3.0Д Е46 184 к.с., та затова ми беше интересно къде са разликите....Знам, че в Е39 и двете модификации на 3.0 дизела са с 2556. Имам усещане, че не като с предишното, но може и да са си внушения. Затова и направих клипа с живите данни, даже в началото, до към 130-140м бях по леко нанагорно.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от racing_team_vidin » 29 Юли 2018, 22:41

Разглобявал съм и двете турбини, разлика не видях!
И двете са за 3.0д, само виж дали е настоен актуатора правилно, че може от него да прави дертове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от FaceOff » 30 Юли 2018, 7:45

vladobate написа:
kalingk написа:Новото не е за 530,а за 525Д.Сам си прави изводите има ли разлика

Не е за 2.5Д , за 3литра 184кс. е . Само в топлата част има разлика , във високите обороти може да запушва леко и една идея по-пъргава в ниските. Това на теория.
2052 - E39 2.5, 2056 - E60 2.5, 2256 - 330 и X5, 2556 - E39 3.0 и E38 3.0

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 16.02.2011
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: 530 D

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от ghostbobi » 31 Юли 2018, 5:30

Как да проверя дали актуатора е настроен правилно?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Турбото не надува - РЕШЕН (на стр.7)

Мнение от Z3Ro* » 31 Юли 2018, 10:30

ghostbobi написа:Как да проверя дали актуатора е настроен правилно?


На загасен мотор лостът трябва да е избутан максимално нагоре, докато опре в пина от вътрешната страна и не може да мърда повече. След това може с вакуум помпа да се провери дали при вакуум опира в ограничителния болт от долната страна...
Ако не сте рязменяли актуатори, вероятно настройката му си е добре. Друг е въпросът в какво състояние е той и дали движи геометрията адекватно, защото вътре в него се задържа влага и ръждясва, отделно пружината му омеква с времето и си иска подмяна. От клипа за мен тая турбина е ок като показания.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook