Питане за пробка радиатор? РЕШЕН..

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 824
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Питане за пробка радиатор? РЕШЕН..

Мнение от turbonetic » 22 Авг 2017, 19:14

Колеги помагайте ,че тая моята барака взе да ме дразни вече... :banghead: .Преди малко си чистих около мотора и натиснах долния маркуч ,които влиза в радиатора и кво да чуя едно свистене от пробката за обезвъздушаване на радиатора :banghead: .Сега да ви питам тая пробка лесно ли се сменя или трябва да ходя на майстор отново какви пари е тая пробка?

http://prikachi.com/images.php?images/550/9167550k.jpg това е на радиатора нали за обезвъздушаването ? как се маха само се развива и се слага новата пробка с гумичката отдолу и се завива наново ? След това ще иска ли пак обезвъздушаване ?
Последна промяна turbonetic на 26 Авг 2017, 14:50, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Питане за пробка радиатор?

Мнение от Z3Ro* » 22 Авг 2017, 20:58

Пробката е 7 лева оригинал. Сменя се лесно, но понякога се къса главата от тялото и тогава става малка мизерия - главата е голяма, а надолу стъблото е тънко и имат навика да се късат... Вземи си по-голяма отвертка и полека... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Питане за пробка радиатор?

Мнение от choio » 22 Авг 2017, 21:10

Z3Ro* написа:Пробката е 7 лева оригинал. Сменя се лесно, но понякога се къса главата от тялото и тогава става малка мизерия - главата е голяма, а надолу стъблото е тънко и имат навика да се късат... Вземи си по-голяма отвертка и полека... :yes:


Мда на мен ми се случи преди няколко дни,добре че беше след прибирането ми от морето...взимаш отвертка грееш я и си правиш каналче,след това развиваш...това ако е скъсана главата,при мен беше така и с помоща на един приятел от един форумен сервиз за 3 минути пробката беше сменена...успех.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 507
Регистриран на: 11.10.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 M52B20 TU
Мечтае да кара: Е39 M5

Re: Питане за пробка радиатор?

Мнение от Zlatiyan_Genchev » 22 Авг 2017, 22:56

Както колегата е споменал 5-7 лева е в дилър пробвката. Взимаш права отверка по широка да може да обхванеш канала.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 824
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Питане за пробка радиатор?

Мнение от turbonetic » 23 Авг 2017, 15:32

А след нейната смяна на пробката трябва ли да обезвъздушавам или само я сменям и това е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Питане за пробка радиатор?

Мнение от Z3Ro* » 23 Авг 2017, 15:57

Остави колата с отворена капачка, да работи докато загрее и отвори термостата, с включено парно на най-топлото... Може и от нея да обезвъздушаваш, но често се късат и аз избягвам да ги въртя много...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Питане за пробка радиатор?

Мнение от bioz » 23 Авг 2017, 16:07

Z3Ro* написа:Остави колата с отворена капачка, да работи докато загрее и отвори термостата, с включено парно на най-топлото... Може и от нея да обезвъздушаваш, но често се късат и аз избягвам да ги въртя много...


Що давате съвети като не сте наясно, обезвъздушване не се прави на топъл мотор.

turbonetic написа:А след нейната смяна на пробката трябва ли да обезвъздушавам или само я сменям и това е?


По принцип трябва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Питане за пробка радиатор?

Мнение от choio » 23 Авг 2017, 16:11

bioz написа:
Z3Ro* написа:Остави колата с отворена капачка, да работи докато загрее и отвори термостата, с включено парно на най-топлото... Може и от нея да обезвъздушаваш, но често се късат и аз избягвам да ги въртя много...


Що давате съвети като не сте наясно, обезвъздушване не се прави на топъл мотор.

turbonetic написа:А след нейната смяна на пробката трябва ли да обезвъздушавам или само я сменям и това е?


По принцип трябва.


Чакайте сега ако не е загубил антифриз не мисля че е нужно,мен като ми се прецака пробката,бях загубил 300 грама ...просто долях не беше нужно обезвъздулаване.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Питане за пробка радиатор?

Мнение от bioz » 23 Авг 2017, 16:17

choio написа:
bioz написа:
Z3Ro* написа:Остави колата с отворена капачка, да работи докато загрее и отвори термостата, с включено парно на най-топлото... Може и от нея да обезвъздушаваш, но често се късат и аз избягвам да ги въртя много...


Що давате съвети като не сте наясно, обезвъздушване не се прави на топъл мотор.

turbonetic написа:А след нейната смяна на пробката трябва ли да обезвъздушавам или само я сменям и това е?


По принцип трябва.


Чакайте сега ако не е загубил антифриз не мисля че е нужно,мен като ми се прецака пробката,бях загубил 300 грама ...просто долях не беше нужно обезвъздулаване.


И как реши, че няма нужда? Тия пробки там да не са само за красота или да държат водата да не разлее, излиза ли вода от там значи влиза въздух.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1637
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Питане за пробка радиатор?

Мнение от Z3Ro* » 23 Авг 2017, 16:33

bioz написа:
Z3Ro* написа:Остави колата с отворена капачка, да работи докато загрее и отвори термостата, с включено парно на най-топлото... Може и от нея да обезвъздушаваш, но често се късат и аз избягвам да ги въртя много...


Що давате съвети като не сте наясно, обезвъздушване не се прави на топъл мотор.

turbonetic написа:А след нейната смяна на пробката трябва ли да обезвъздушавам или само я сменям и това е?


По принцип трябва.


Първо никъде не съм писал, че се прави обезвъздушаване от пробката на топъл мотор. Второ, ако пробката е след термостата, на студен мотор не виждам какво ще обезвъздушаваш от нея. Трето, тези пробки са сложени за обезвъздушаване при пълнене на системата или подмяна на компонент преди тяхното местоположение по системата. За да сме наясно, системата се обезвъздушава сама през капачката. Става по-бавно и понякога колата прави възглавница и грее, защото е трудно да изкара въздуха. Затова се отваря капачката и процедурата минава много по-бързо. Може и да не трябва обезвъздушаване, ако се загуби малко течност. Както колегата е написал по-горе, доливаш и тя сама ще изкара въздуха, ако е малко. Става проблем когато се загуби много течност и стане голяма възглавница - тогава няма да може без обезвъздушаване...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Питане за пробка радиатор?

Мнение от choio » 23 Авг 2017, 16:57

bioz написа:
choio написа:
bioz написа:
Z3Ro* написа:Остави колата с отворена капачка, да работи докато загрее и отвори термостата, с включено парно на най-топлото... Може и от нея да обезвъздушаваш, но често се късат и аз избягвам да ги въртя много...


Що давате съвети като не сте наясно, обезвъздушване не се прави на топъл мотор.

turbonetic написа:А след нейната смяна на пробката трябва ли да обезвъздушавам или само я сменям и това е?


По принцип трябва.


Чакайте сега ако не е загубил антифриз не мисля че е нужно,мен като ми се прецака пробката,бях загубил 300 грама ...просто долях не беше нужно обезвъздулаване.


И как реши, че няма нужда? Тия пробки там да не са само за красота или да държат водата да не разлее, излиза ли вода от там значи влиза въздух.


Еми реших го като долях 300 грама и стигна максимума,след което отворих капачката и запалих колата,гледах струята беше непрвкъсната. Т.е нямаше въздух а и не виждам как със 300 грама загуба ще глътне въздух...а при мен даже пробката отлетя, при колегата даже не се е и откъснала,така че не виждам проблем.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook