Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Момци от скоро съм собственик на е39 3.0 193к.с ръчка, комбЕ. Като цяло грам не съм им фен на бмв, но за тоя бюджет това ми се стори най-добре, с най-много екстри и така. Като я взех смених двигателното масло, след това ролки, ремъци, водна помпа, термостат и филтрите. Наложи се да сменя и мап сензора. Сега ми се струва, че дебитомера е муден, колата пропушва доста до 2500-3000 оборота. Та от познат закупих дебитомер пиербург, но този на колата беше бош. Уж ги дават да се заменят един с друг без проблеми. Обаче ми казаха, че трябвал да се адаптира/прекодира? Имам наличен кабел със софтуер bmw scanner 1.4.6. Мога ли с въпросната програма да адаптирам дебитомера и в кой модул трябва да вляза?
Също как се правят дългите светлини да палят на определен процент? С кабела успях да накарам да пали късите(заводския ксенон), ангелските очи, мигачите... само не и дългите...
Поздрави,
Христо
Също как се правят дългите светлини да палят на определен процент? С кабела успях да накарам да пали късите(заводския ксенон), ангелските очи, мигачите... само не и дългите...
Поздрави,
Христо
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Много сте отзивчиви
Смених дебитомера, колата живна, не съм адаптирал нищо.
За 20лв смених и филтъра на картерната вентилация и уплътненията му.
Колата все още пуши доста черно като и се раздам. Имам някакъв звук от 2000 до към 2500 оборота... гледах турбината за луфтове и ми се видя в страхотно състояние. Тея дни мисля да я сваля и да я почистя.
Смених дебитомера, колата живна, не съм адаптирал нищо.
За 20лв смених и филтъра на картерната вентилация и уплътненията му.
Колата все още пуши доста черно като и се раздам. Имам някакъв звук от 2000 до към 2500 оборота... гледах турбината за луфтове и ми се видя в страхотно състояние. Тея дни мисля да я сваля и да я почистя.
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Именувай си темите подобаващо и ще станем по-отзивчиви.
ПП: Прочетох, че изобщо не си фен на БМВ, което е прекрасно, благодарим, че ни уведоми.
ПП2: За да си пуснеш дневни светлини на дългите (т.е. дълги на процент) ще ти трябва програмата НЦС Експерт или Навкодер, както и кабел, който е съвместим с тях. Малко по-трудно се борави с НЦС Експерт, отколкото с БМВ скенер 1.4, но пък там можеш да кодираш кажи-речи всичко, докато с БМВ скенер, както виждаш, някои неща не се получават.
Във форума е отговорено и на останалите ти въпроси и ако можех да ти дам още един съвет, той щеше да е да пробваш с малко търсене.
Успех!
ПП: Прочетох, че изобщо не си фен на БМВ, което е прекрасно, благодарим, че ни уведоми.
ПП2: За да си пуснеш дневни светлини на дългите (т.е. дълги на процент) ще ти трябва програмата НЦС Експерт или Навкодер, както и кабел, който е съвместим с тях. Малко по-трудно се борави с НЦС Експерт, отколкото с БМВ скенер 1.4, но пък там можеш да кодираш кажи-речи всичко, докато с БМВ скенер, както виждаш, някои неща не се получават.
Във форума е отговорено и на останалите ти въпроси и ако можех да ти дам още един съвет, той щеше да е да пробваш с малко търсене.
Успех!
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Благодаря ти за съветите. Както казах нов съм и тепърва навлизам в темата с бмв, опознавам форума, чета раздела за е39 и силов тунинг. Поръчах си втори кабел K+ DCAN(до колкото разбрах с този ще тръгне експерта), но не ми е останало време да инсталирам софтуера на таблета и да се заиграя. Междувременно ровя форума в раздел силов тунинг за да се информирам за начините по които ги засилвате тези мотори, но или съм още много бос или няма много инфо. Бях си казал, че няма да се заигравам с тази кола, но краставото дупе си е краставо. По-нататък във времето ще се мисли нещо за около 300 коня на мотор. Ще се радвам ако междувременно нахвърлите малко инфо тук относно това каква турбина ще ми трябва, какви дюзи, нещо за съединител и маховик. Сегашния проблем с черния пушек още не съм го решил, но мисля първо да пробвам една от онея хайтек машини дето са уж с водород и дето уж почиствали всичко, че си мисля, че ако тръгна да свалям турбината ще има скъсани болтове. Бмв скенера показа, че колата е на 420 000км което ако е така е страхотно, да му имам ли вяра?
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
BMW scanner ти е показал километрите, въведени в някой определен модул (най-вероятно в EWS (имобилайзера)). Ти прецени дали да му имаш вяра.
Няма модул, в който да не могат да се върнат километрите.
Няма модул, в който да не могат да се върнат километрите.
- c7aH4eB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 239
- Регистриран на: 13.10.2009
- Местоположение: Чирпан / Синеморец
- Пол: Мъж
- Кара: квоту има
- Мечтае да кара: По пътища и с евтина нафта
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Хрuсто написа:Много сте отзивчиви
Смених дебитомера, колата живна, не съм адаптирал нищо.
За 20лв смених и филтъра на картерната вентилация и уплътненията му.
Колата все още пуши доста черно като и се раздам. Имам някакъв звук от 2000 до към 2500 оборота... гледах турбината за луфтове и ми се видя в страхотно състояние. Тея дни мисля да я сваля и да я почистя.
Проверете Диса клапата.
Свали ЕГР-а, има разни спрейове белким помогне.
NCS Exprert работи и с кабела за ИНПА-та.
Засилването на мотора варианта за ЧИП Тунинг ще да е удачен, само да знаеш къде да отидеш, че днешно време станаха много разбирачите.
Вече заигравката с маховика, колектори и други възможни подобрения няма смисъл според мен, но ти решаваш парите са твой
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Заигравката с маховика и съединителя ще се прави ако се слага по-голяма турбина. Карантията на мотора как е до колко може да се разпъне преди да се разлетят бутала и биели? Egr го чистих, имам съмнения сега в датчика, който управлява вакума му.
Момчета тая кола ще ме побърка! Смених вакуумите, смених електромагнитния клапан управляващ вакума на турбото( при тест с уста изтървале малко), тоя на егр е тоталка и затапих вакума на егр... Колата продължава да пуши като локомотив като и раздам цялата газ, понякога забива и сякъш турбото не надува. Турбината има много лек луфт, който според мен не е никакъв проблем. Между 2000 и 3000 оборота имам някакво просвирване(като съм я намачкал до дупка). Вече не знам защо пуши така(черно). Ако има прецакана дюза няма ли да святка някаква лампа, няма ли да изписва нещо при диагностика? Единствените грешки които бичи са за егр и нещо за подгревните свещи. Ще взема да направя теста с колбите като за начало... ако имам прецакани дюзи да си играя ли да рециклирам или нови? Кажете някой читав майстор, който да удари едно рамо (Хасково, Пловдив, Стара Загора...)
Момчета тая кола ще ме побърка! Смених вакуумите, смених електромагнитния клапан управляващ вакума на турбото( при тест с уста изтървале малко), тоя на егр е тоталка и затапих вакума на егр... Колата продължава да пуши като локомотив като и раздам цялата газ, понякога забива и сякъш турбото не надува. Турбината има много лек луфт, който според мен не е никакъв проблем. Между 2000 и 3000 оборота имам някакво просвирване(като съм я намачкал до дупка). Вече не знам защо пуши така(черно). Ако има прецакана дюза няма ли да святка някаква лампа, няма ли да изписва нещо при диагностика? Единствените грешки които бичи са за егр и нещо за подгревните свещи. Ще взема да направя теста с колбите като за начало... ако имам прецакани дюзи да си играя ли да рециклирам или нови? Кажете някой читав майстор, който да удари едно рамо (Хасково, Пловдив, Стара Загора...)
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Момчета два бързи въпроса...
Къде се намира резервуара за вакуума?
От къде идва вакуума, който влиза в тампоните на двигателя и каква роля играе?
Къде се намира резервуара за вакуума?
От къде идва вакуума, който влиза в тампоните на двигателя и каква роля играе?
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
1. Резервоара за вакуума се намира долу горе пред и под турбината. Гледай някъде под дебитомера, право надолу.
2. Вакуума за тампоните идва от вакуумната магистрала, която върви под всмукателния колектор.
За пушека си виж и стойностите на дебитомера.
2. Вакуума за тампоните идва от вакуумната магистрала, която върви под всмукателния колектор.
За пушека си виж и стойностите на дебитомера.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Тоя вакуум в тампоните за какво е, не минава ли през някакъв клапан? Дебитомера е нов, стария беше леко муден и заради това го смених. По спомен стойностите при макс натоварване скачаха до към 1280-1300.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
При високи обороти на двигателя, тампоните се втвърдяват, посредством този вакуум към тях.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Малко развитие или по-точно малко наблюдение и умуване. По номера на рамата ми излиза, че трябва да имам съд за вакуум, а реално нямам. Та последно тоя съд каква роля играе, има ли клапан, който да не му позволява да "връща" вакуума обратно в системата? Моя проблем е че колата върви добре, но в определен момент при подаване на газ турбото сякаш не надува. Връщам газта, давам пак газ и всичко е ок. Та възможно ли е при леко зацапана геометрия и недостиг на вакуум(дали заради липсата на толумбата или нещо друго) да имам тея ядове? Сменен е електроклапана...
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Вакуумния резервоар служи точно за компенсация на вакуума в системата. Интересно защо при тебе го няма, някой го е махнал явно.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Така. Днес пристигна вакумния резервоар. Монтирах го преди малко, направих едно кръгче и май колата се държи по-добре. Утре ще мога да кажа дали изпушва. Междувременно пак раздвижих геометрията на турбината, тествах вакумния клапан на самата турбина, смуча с уста и се движи, а като задържа "вакума" който съм направил с уста си държи така(поне две минути успях да задържа).
Понеже беше късно не можах да намеря къде точно стои вакумното резервоарче, ще съм благодарен ако някой щракне снимка, че не намерих в нета.
Понеже беше късно не можах да намеря къде точно стои вакумното резервоарче, ще съм благодарен ако някой щракне снимка, че не намерих в нета.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани