Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Малко горчив опит. Понеже нямах компютър с инпа си купих един тинкпад. Понеже не му държи батерията си купих и зарядно за лаптопа през запалката, на хама от 65лв. Всичко беше супер докато не реших да провам диагностиката. Когато лаптопа е включен в зарядното и включа диагностиката към колата и... се подпалва усб порта. Целия кабел на диагностиката се нагорещи толкова, че се размекна почти до разтичане. Смених кабела, бода втори път в друго усб на лаптопа и... пак същото. Равносметката е 2 заминали усб порта на лаптопа... Ако захраня лаптопа с разклонител от вкъщи няма ядове Та още не мога да си подкарам импата и да гледам живи данни в движение...
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Не знам съвпадение ли е но след чип тунинг(чипа е посан от разстояние) започнаха да се набиват тези грешки и от време на време нещо от рода на “грешка кан съобщение”. Разкачах акомулатора, пробвах да трия със скемера... не става. Утре чакам да ми пристигне кабел с който да налея стоковия бин. Давайте идеи от какво друго може да е?
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
... от върнати километри набиша някаква подобна грешка при четене на таблото май
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Ти остай върнатите километри. Реално са върнати и бичи грешка, но не беше тази. Куриоза е че колата заводско няма вихрови клапи. Ще си искам парите и ще го махам тоя идейски софт.
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Канбъс грешката е за липса на канбъс комуникация и няма връзка с връщането на километрите, а по-скоро заради грешка с кодиране, с файла или пък защо не проблем с кабелите за канбъс комуникация. Ако нямаш други неработещи неща (оборотомер, среден разход, абс, километражи), аз личнп не го считам за нещо важно. Т.е. в тоззи случай поначало колата не е ползвала канбъс, т.е. сега нищо не се е загубило, просто е качен по-нов софтуер, в който е предвидена някоя и друга канбус комуникация, я за темп на масло, я за нещо друго, което при по-старите го няма или не е по канбъс. Същото важи и за другата грешка. Предполагам по-новите софтуери са предвидени за наличие на пеперуди. Със сигурност има как да се доизкусури, но "софта е писан от разстояние" предполага, че си ползвал някоя тънка цена за цялата процедура, а тогава винаги има възможност за подобни дреболии, които обаче в случая не оказват влияние на работата. Нищо общо с километрите.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
200 кинта за софтуер писан уж от разбирачи. Кофтито е че ме ореди познат, който уж работил с тея 10 години. Какъв по-нов софтуер след като идеята беше - изчитаме моя софтуер и им го пращаме, модват го и го наливаме. Пък и по-новия софтуер едва ли няма да подържа темпомат. Сега си правят пас, разкачи акумулатора, изтрий грешките след това... Според мен или са пробвали да минат с един софтуер(от автомата на приятеля с който ги чипнахме заедно) или са ми нашили ибейски софтуер, а не са моднали моя. Дал съм им ултиматум до понеделник колата ми да е както трябва и да е така за което сме се уговорили и са си казали цената. Дано спазят условията, че ще имат посещение.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Така. Снощи си налях новия софтуер. Грешките за кан изчезнаха, за пеперудите също. Няма го и притрисането при подаване/отнемане на газта, темпомата си работи. Сега обаче ми бичи грешка за помпата(даже не знам дали имам такава). Според въпросните тунери моя софт бил баран от някой, който не знаел какво прави. Ще съм благодарен ако някой изкочи със читав стоков бин, който да налея на моята кола за да видя дали проблема е в помпата или в новия софтуер.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Тази грешка е нещо нормално за коли с ремап, който не е изкусурен в детайли. Няма проблем обаче да си караш така... Ако я прочетеш с друг софт, ще видиш, че записва грешката дори при налягане 3.6 бара на предналягането, но тази стойност е напълно нормална за този мотор... Проблемът е в софта - не е зададен правилният диапазон за следене на предналягането, но това не е проблем като цяло и може да си караш така.
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
За предналягането един колега преди време твърдеше че на ИНПА падало до към 3,01 и колата и му била мудна във високите обороти , и каза че след като сменил помпата се оправила , това възможно ли е ?
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
До колкото знам от приятели майстори тея бмв-та страдат от помпи.
Преди два дни закарах колата при познат да свали турбината. След като я свалихме я огледах добре, пукнатини, няма. Според майстора турбината няма луфт, според мен има нормален. Понеже моя човек го е страх да разглабя турбини реших аз да се пробвам, не е ядрен реактор я Та разглобих я, прегледах геометрията и имаше някои лопатки които запъват и не се движат с пълния си ход. Почистих я и я събрах. Обаче ми направи впечатление, че на две-три лопатки имаше отчупвания по ръбчетата, явно от годините и от горелите огньове Също ми направи впечатление, че самите лопатки в горната си част не са идеално гладки. Перките бяха в добро състояние. След процедурата колата започна да пуши значително по-малко, но все още пропушва леко след изфорсиране.
Преди два дни закарах колата при познат да свали турбината. След като я свалихме я огледах добре, пукнатини, няма. Според майстора турбината няма луфт, според мен има нормален. Понеже моя човек го е страх да разглабя турбини реших аз да се пробвам, не е ядрен реактор я Та разглобих я, прегледах геометрията и имаше някои лопатки които запъват и не се движат с пълния си ход. Почистих я и я събрах. Обаче ми направи впечатление, че на две-три лопатки имаше отчупвания по ръбчетата, явно от годините и от горелите огньове Също ми направи впечатление, че самите лопатки в горната си част не са идеално гладки. Перките бяха в добро състояние. След процедурата колата започна да пуши значително по-малко, но все още пропушва леко след изфорсиране.
- niagolov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Хрuсто написа:Много сте отзивчиви
Смених дебитомера, колата живна, не съм адаптирал нищо.
За 20лв смених и филтъра на картерната вентилация и уплътненията му.
Колата все още пуши доста черно като и се раздам. Имам някакъв звук от 2000 до към 2500 оборота... гледах турбината за луфтове и ми се видя в страхотно състояние. Тея дни мисля да я сваля и да я почистя.
Здравей колега и аз имам едно странно свирене в тоя диапазон на оборотите при рязко натискане на газта.Стигна ли до решение от къде се чува при теб?
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Не съм решил напълно проблема, но след видяното онзи ден и след като съм прегледал всичко оставам си вадя изводи, че въпросното просвирване идва от геометрията.
- niagolov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 189
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E-36 купе
- Мечтае да кара: E-46 купе
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Хрuсто написа:Не съм решил напълно проблема, но след видяното онзи ден и след като съм прегледал всичко оставам си вадя изводи, че въпросното просвирване идва от геометрията.
Моята турбина я рециклирах преди 10 дена,нова геометрия,нова средна част и при рязко натискане на газта на висока предавка с малка скорост,пак се получава това свирене,примерно на 5-та предавка с 80км,като и дам рязко пълна газ и свири.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Нов с е39 и няколко конкретни въпросчета.
Най после съм с инпа... евала на склада за безотказно работещите кабели!
От къде мога да си купя рециклирана дюза? В тех-ко ли продаваха дюзи рециклирани в бош?
От къде мога да си купя рециклирана дюза? В тех-ко ли продаваха дюзи рециклирани в бош?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани