БМВ е39 губи мощност и върви с 30-40
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- valiolilov
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 3.06.2017
- Пол: Мъж
БМВ е39 губи мощност и върви с 30-40
Добър вечер колеги.
Колата ми е Бмв 520и е39 150 коня.
Та преди няколко месеца един ден не запали и смених датчик колянов вал който от времето направо се разпадаше, карам си 4-5 месеца и няма проблем, докато изведнъч започна губи мощност, прекъсва и работи като на 3-4 цилиндъра и не вдига повече от 30-40 километра.
Карам с сервиза и казват датчик колянов вал, учудих се но както и да е , сменят го / естествено с оригинален/, карам 2 месеца и изведнъж пак съчият проблем, от сервиза казват пак датчик колянов вал, сменят го по гаранция, но на мен нещо не ми се струва наред за 5-6 месеца 2 датчика.
След като изтине колата пали и си работи супер, докато не реши да паркира половината коне да починат.
Сменил съм и свещите и щекерите и датчика на разпределителният вал.
Как да тръгна по надалече, като не съм сигурен дали колата няма да ме остави пак някъде ненадейно, а си я харесвам и не искам да я продавам.
Та идеята ми е, някой ако се е сблъсквал с подобен проблем , моля да даде съвет.
Колата ми е Бмв 520и е39 150 коня.
Та преди няколко месеца един ден не запали и смених датчик колянов вал който от времето направо се разпадаше, карам си 4-5 месеца и няма проблем, докато изведнъч започна губи мощност, прекъсва и работи като на 3-4 цилиндъра и не вдига повече от 30-40 километра.
Карам с сервиза и казват датчик колянов вал, учудих се но както и да е , сменят го / естествено с оригинален/, карам 2 месеца и изведнъж пак съчият проблем, от сервиза казват пак датчик колянов вал, сменят го по гаранция, но на мен нещо не ми се струва наред за 5-6 месеца 2 датчика.
След като изтине колата пали и си работи супер, докато не реши да паркира половината коне да починат.
Сменил съм и свещите и щекерите и датчика на разпределителният вал.
Как да тръгна по надалече, като не съм сигурен дали колата няма да ме остави пак някъде ненадейно, а си я харесвам и не искам да я продавам.
Та идеята ми е, някой ако се е сблъсквал с подобен проблем , моля да даде съвет.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: БМВ е39 губи мощност и върви с 30-40
Колега, колко струва въпросният оригинален датчик.
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: БМВ е39 губи мощност и върви с 30-40
Същата тема по-долу
- valiolilov
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 3.06.2017
- Пол: Мъж
Re: БМВ е39 губи мощност и върви с 30-40
154 лева гледам че са ми го фактурирали - на сименс.
- valiolilov
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 3.06.2017
- Пол: Мъж
Re: БМВ е39 губи мощност и върви с 30-40
Никъде не намерих да има тема точно като мойта - ако може линк?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: БМВ е39 губи мощност и върви с 30-40
Датчикът на разпределителния вал нов оригинален ли е или друг? Като ти направи проблем полей този на разпределителния вал с малко студена вода и виж дали ще има промяна. Другото е да провериш кабелите на двата датчика да няма някой оголен и да прави магарии. Друго, което се сещам, е възможността да ти е разтегната веригата и затова да пали трудно топла и да бърка запалването на цилиндрите. Според мен е вероятно втория път да си бил за датчик на разпределителен, а не колянов вал, защото без този на коляновия колата не пали, а ти казваш, че е станала мудна и е започнала да прекъсва. Та като начало не е зле да потърсиш диагностика в друг сервиз - датчикът на колянлвия вал се вижда веднага, ако е проблемен. Има вариант да се е сдухало и нещо друго и затова да не върви колата - трябва да се проверят дебитомер, компресия, горивоподаването и т.н. Така, както е изложен проблемът, без диагностика е гадаене малко...
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: БМВ е39 губи мощност и върви с 30-40
valiolilov написа:154 лева гледам че са ми го фактурирали - на сименс.
Колега, когато тези датчици бяха на VDO- Siemens, бяха с качествата на оригиналните. От няколко месеца са VDO- Continental и проблемите са налице. Аз съм се сблъсквал с две Е39-ки, на които издържаха по няколко месеца и дефектираха- за една година единият колега смени три датчика. Накрая поръча същият датчик от Унгария и вече няколко месеца няма проблем. Идеята ми, ако не ти се дават пари за оригинален датчик, нека ти намерят някой или от друга страна или последна партида, в която да се надяваме, че от Continental са решили проблема.
- valiolilov
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 3.06.2017
- Пол: Мъж
Re: БМВ е39 губи мощност и върви с 30-40
Виж идеята да го полея със студена вода е много добра, така ще видя дали намотките на датчика от загряването са се разширили и не подават на компютъра правилни данни.
Но сега в сервиза го смениха и колата работи добре... да видим докога обаче
Дано този да се оцели читав, ако не ще пробвам съветите ви.
Опитват се да ме убедят че компютърът връщал евентуално напрежение по някое време и горел датчика...., а като сменят датчика колата се оправя.
То все едно настолният компютър да ми се развали , аз да му сменя кабела и той да заработи ))))
Както и да е благодаряв за съветите.
Има и вероятност буксата към двигателя да прави парчета.
На едно Е39 2.8 ей така трудно пали, прекъсва, смени се датчика и беше ок за малко, после пак.
Та погледни самата букса към двигателя, дали не се е разпаднала изолацията на кабела и не са се окасили кабелите. Ако има раздели ги до здраво и изолирай. Но това е временно решение
Но сега в сервиза го смениха и колата работи добре... да видим докога обаче
Дано този да се оцели читав, ако не ще пробвам съветите ви.
Опитват се да ме убедят че компютърът връщал евентуално напрежение по някое време и горел датчика...., а като сменят датчика колата се оправя.
То все едно настолният компютър да ми се развали , аз да му сменя кабела и той да заработи ))))
Както и да е благодаряв за съветите.
Има и вероятност буксата към двигателя да прави парчета.
На едно Е39 2.8 ей така трудно пали, прекъсва, смени се датчика и беше ок за малко, после пак.
Та погледни самата букса към двигателя, дали не се е разпаднала изолацията на кабела и не са се окасили кабелите. Ако има раздели ги до здраво и изолирай. Но това е временно решение
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: БМВ е39 губи мощност и върви с 30-40
В елктротехниката няма такова нещо като "...компютъра връщал напрежение към датчика..."! Това с изолацията и кабелите,ако се направи добре си е съвсем редовно и работещо решение! Не е временно!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани