Вакуум маркучи
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Вакуум маркучи
Днес свалих колекторите за да огледам маркучите за вакумите, явно са сменявани защото са gates и сечение 3,2 мм. С изключение на един който излиза от един клапан черно червен на цвят и отива някъде надолу в посока на рейката но без подемник не можах да разбера точно къде. Другото което е до клапана от който тръгва въпросния маркуч има друг клапан на вид същия с включена букса на него и две"цицки"за маркучи но на тях няма нищо прилагам снимка. За какво може да е . Може би нещо за пеперудите които са премахнати ама не знам. Колата е е39 тройка дизел.
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Вакуум маркучи
hummer написа:За тампоните на мотора е
Абе ще я огледам аз тази работа когато имам възможност да я видя пак на подемника. Мислех си да не би този другия маркуч за който писах дето отива някъде надолу не е за тампоните но ще проверя. Ако празния клапан е за тампоните каква е причината да го изолират колега ако имаш някакви наблюдения.
Re: Вакуум маркучи
Тампоните и те имат вакум,при повечето коли дето съм им сменял вакумите са тоталки Не ги сменят защото като няма подемник или канал ,тряя се завираш и си е шибаичко
Ето ти я схемата
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2837
Едното е ел .управление,другото е за пИпИрудите.
Не си качил снимка да видя кое е изолирано,попринцип като махат пИпИрудите го изолират..
Ето ти я схемата
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_2837
Едното е ел .управление,другото е за пИпИрудите.
Не си качил снимка да видя кое е изолирано,попринцип като махат пИпИрудите го изолират..
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Вакуум маркучи
Ето снимка не знам защо по горе не е излязла
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Вакуум маркучи
jorfii написа:Ето снимка не знам защо по горе не е излязла
Долу има същия клапан на него идва маркуч от цицките на маркуча за сервото който е и излиза друг за който писах че явно не е сменян отива някъде надолу но не знам точно къде. Мисля си че той може би е за тампоните с тях проблем нямам сега ще пусна клип че ми е на телефона.
Re: Вакуум маркучи
Единия долу ти управлява тампоните ,имала е пепереуди и са ги махнали затова няма маркучи в този който показваш.
Направо му махни буксата
Направо му махни буксата
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Вакуум маркучи
hummer написа:Единия долу ти управлява тампоните ,имала е пепереуди и са ги махнали затова няма маркучи в този който показваш.
Направо му махни буксата
Точно за това питах да не се чудя повече за какво е бил празния клапан. Днес я разглобих за да ги видя тия вакуми защото ми се струва че колата не върви както трябва скоро ще сменя и маркуча към тампоните който явно не е сменян. От другата страна от към турбото докато гледах дали дърпа лостчето надолу при запалване на колата ми се струва че чувам някакво съскане. Мислех че като я изгася съскането ще се чува още известно време с оглед на това че и вакум резервоарчето е там ако някой маркуч е спукан но съскането изчезва веднага с изгасянето на двигателя. Това успях да видя за сега когато имам възможност да я кача на подемника ще я огледам обстойно включително и въздушните пътища към кулера. Имам колата от повече от година и знам как върви когато всичко е наред а сега не е така. Всеки път като и надам кикдауна трябва страх да ме хваща чак в момента не върви повече от 150 коня някъде. Почистил съм дебитомера и АГР-а и същото. Като и подам газ с изключен DSC на сухо едва превърта гуми някой път хич. Има нещо ама ще видим какво точно ще излезе. На инпа няма грешки.
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Вакуум маркучи
hummer написа:Единия долу ти управлява тампоните ,имала е пепереуди и са ги махнали затова няма маркучи в този който показваш.
Направо му махни буксата
Ако не му пречи, че ще му набие грешка да откачва буксата
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Вакуум маркучи
nikola59 написа:hummer написа:Единия долу ти управлява тампоните ,имала е пепереуди и са ги махнали затова няма маркучи в този който показваш.
Направо му махни буксата
Ако не му пречи, че ще му набие грешка да откачва буксата
Бие грешка на комп. само, иначе не свети нищо, аз съм я махнал тая "джиджавка".
Tires are evil - destroy them all ...
Re: Вакуум маркучи
jorfii написа:hummer написа:Единия долу ти управлява тампоните ,имала е пепереуди и са ги махнали затова няма маркучи в този който показваш.
Направо му махни буксата
Точно за това питах да не се чудя повече за какво е бил празния клапан. Днес я разглобих за да ги видя тия вакуми защото ми се струва че колата не върви както трябва скоро ще сменя и маркуча към тампоните който явно не е сменян. От другата страна от към турбото докато гледах дали дърпа лостчето надолу при запалване на колата ми се струва че чувам някакво съскане. Мислех че като я изгася съскането ще се чува още известно време с оглед на това че и вакум резервоарчето е там ако някой маркуч е спукан но съскането изчезва веднага с изгасянето на двигателя. Това успях да видя за сега когато имам възможност да я кача на подемника ще я огледам обстойно включително и въздушните пътища към кулера. Имам колата от повече от година и знам как върви когато всичко е наред а сега не е така. Всеки път като и надам кикдауна трябва страх да ме хваща чак в момента не върви повече от 150 коня някъде. Почистил съм дебитомера и АГР-а и същото. Като и подам газ с изключен DSC на сухо едва превърта гуми някой път хич. Има нещо ама ще видим какво точно ще излезе. На инпа няма грешки.
2 теми за мудното набиране
viewtopic.php?f=35&t=393738&p=4080933&hilit=530+%D0%BC%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%BE+%D0%BD%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D1%80%D0%B0#p4080933
viewtopic.php?f=35&t=339998
Re: Вакуум маркучи
Момчета,някой да даде жокер колко метра ми трябваха маркучи за вакуума на 530д,за навсякъде тампони турбо и егр,че ги сменях преди 2 години и ме помня,а днес подмених един от тях,че вече се беше сцепил.И на 4мм вътрешен ли бяха?
Изпратено от моят SM-G800F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G800F с помощта на Tapatalk
Re: Вакуум маркучи
Взимай 5 метра силиконови 3мм..Става идеално..
Може и да ти остане..ама на мен 3 метра само по мотора свършиха
Може и да ти остане..ама на мен 3 метра само по мотора свършиха
Re: Вакуум маркучи
Разтърсих се из темите.Оказа се.че е 3.5мм.Поръчах от чичо Али 10м силиконов за 27лв ....да има.
Изпратено от моят SM-G800F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G800F с помощта на Tapatalk
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани