light module LCM III
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- p3sh0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525и
light module LCM III
Здравейте колеги!
Имам бмв е39 523и далечната 96 -та със лайт модул от първите версии 1или 2 трябва да е.Тъй като искам да си пусна просволутите дневни светлини трябва да го сменя....преди време закачвахме колата и се оказа,че не може с този които е .Имам LCM III ohne man. LWR обаче моята кола е с ръчно коригиране на височината на фаровете. Та въпросния модул който е за автоматични.... може ли да се направи да работи както трябва при мен или трябва да търся друг.
Имам бмв е39 523и далечната 96 -та със лайт модул от първите версии 1или 2 трябва да е.Тъй като искам да си пусна просволутите дневни светлини трябва да го сменя....преди време закачвахме колата и се оказа,че не може с този които е .Имам LCM III ohne man. LWR обаче моята кола е с ръчно коригиране на височината на фаровете. Та въпросния модул който е за автоматични.... може ли да се направи да работи както трябва при мен или трябва да търся друг.
Re: light module LCM III
Може ,трябва да го кодираш после,че нямаш автоматично регулиране на фаровете
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: light module LCM III
p3sh0 написа:Здравейте колеги!
Имам бмв е39 523и далечната 96 -та със лайт модул от първите версии 1или 2 трябва да е.Тъй като искам да си пусна просволутите дневни светлини трябва да го сменя....преди време закачвахме колата и се оказа,че не може с този които е .Имам LCM III ohne man. LWR обаче моята кола е с ръчно коригиране на височината на фаровете. Та въпросния модул който е за автоматични.... може ли да се направи да работи както трябва при мен или трябва да търся друг.
Едва ли ще може, не случайно пише че е без ръчно коригиране. Но пробвай.
Колега hummer, има такива лсм-и които стават и за двата вида, те би трябвало да може да се сменят през скенера.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: light module LCM III
hummer написа:Може ,трябва да го кодираш после,че нямаш автоматично регулиране на фаровете
Може и да не може. Не всички LCM III модули могат да бъдат прекодирани за ръчно регулиране на фаровете. Дори и да се направи с NCSа, модулът ще приеме новите настройки, но няма да ги изпълнява.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- p3sh0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525и
Re: light module LCM III
Колегата Hummer дал си показна снимка където си чекнал без ксенон аз имам фарове с ксенон от тези с жълтия мигач преди фейса. Дали ще работят както трябва или пък ще дава ли грешка? . Също така с коя програма е това? ще помоля 1 приятел да видим какво може да се направи по въпроса.
Re: light module LCM III
Да,но са ти слагни допълнително.Колите с фабричен ксенон нямат врътка за регулиране от купето,а два датчика на носачите за положението на фаровете.Те пак ще ти светят фаровете,просто трябва да ги кодираш ,че нямаш ксенон..
Програмата е БМВ Скенер ,но сигурно може и с други.
Програмата е БМВ Скенер ,но сигурно може и с други.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: light module LCM III
hummer написа:Да,но са ти слагни допълнително.Колите с фабричен ксенон нямат врътка за регулиране от купето,а два датчика на носачите за положението на фаровете.Те пак ще ти светят фаровете,просто трябва да ги кодираш ,че нямаш ксенон..
Програмата е БМВ Скенер ,но сигурно може и с други.
БМВ Скенер е непрофисионална програма, която е сравнително лесна за работа, но и малко опасна, защото с нея така може да оплескаш нещата, че да се чудиш от къде ти е дошло. С програмата могат да се правят някои настройки, но не и кодиране. Самото кодиране е малко по-сложен процес и алгоритъма, заложен от инженерите на БМВ е наличен само във фирмената диагностика, като ДИС.
Нека хвърля и малко разяснение по отношение на фабричния ксенон. Предлагали са се два варианта:
1. Колата излиза от завода с ксенонови фарове;
2. Ретрофит на ксенонови фарове за автомобили произведени със стандартни халогенни фарове.
При автомобилите със стандартни халогенни фарове също има две опции:
1. С автоматично регулиране;
2. С ръчно регулиране.
При ретрофит на фарове - замяна на стандартни халогенни фарове с ксенонови е без значение дали автомобилът е с ръчно или автоматично регулиране на фаровете. Фирменият софруер е проектиран така, че да се "съобразява" с годината на производство и системите вложени в автомобила, като автоматично променя алгоритъма на LCM модула, за управление на ксенонови фарове и записва информацията в IKE/KOMBI. По този начин автомобилът "е наясно", че разполага с нови фарове и няма никакви проблеми без значение с какво регулиране са.
Та ретрофит ксенонови фарове пак са фабрични и могат да бъдат с ръчно регулиране.
Аз лично съм с ксенонови фарове с ръчно регулиране и нямам никави проблеми, но кодирането го направих с ДИС, по-точно направих ретрофит.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- p3sh0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525и
Re: light module LCM III
Ясно ! много благодаря за изчерпателния отговор! ако можеш да споделиш с ДИС как го направи стъпка по стъпка още повече ще съм благодарен! аз разполагам с нужната програма но не съм правил общо взето нищо по колата кой знае какво.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани