light module LCM III

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: е61 525и

light module LCM III

Мнение от p3sh0 » 24 Апр 2017, 16:27

Здравейте колеги!
Имам бмв е39 523и далечната 96 -та със лайт модул от първите версии 1или 2 трябва да е.Тъй като искам да си пусна просволутите дневни светлини трябва да го сменя....преди време закачвахме колата и се оказа,че не може с този които е .Имам LCM III ohne man. LWR обаче моята кола е с ръчно коригиране на височината на фаровете. Та въпросния модул който е за автоматични.... може ли да се направи да работи както трябва при мен или трябва да търся друг.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 809
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: light module LCM III

Мнение от hummer » 24 Апр 2017, 16:37

Може ,трябва да го кодираш после,че нямаш автоматично регулиране на фаровете

lcm_.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: light module LCM III

Мнение от Ivo_Borisov » 24 Апр 2017, 17:25

p3sh0 написа:Здравейте колеги!
Имам бмв е39 523и далечната 96 -та със лайт модул от първите версии 1или 2 трябва да е.Тъй като искам да си пусна просволутите дневни светлини трябва да го сменя....преди време закачвахме колата и се оказа,че не може с този които е .Имам LCM III ohne man. LWR обаче моята кола е с ръчно коригиране на височината на фаровете. Та въпросния модул който е за автоматични.... може ли да се направи да работи както трябва при мен или трябва да търся друг.

Едва ли ще може, не случайно пише че е без ръчно коригиране. Но пробвай.

Колега hummer, има такива лсм-и които стават и за двата вида, те би трябвало да може да се сменят през скенера.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: light module LCM III

Мнение от stony1 » 24 Апр 2017, 23:19

hummer написа:Може ,трябва да го кодираш после,че нямаш автоматично регулиране на фаровете

lcm_.jpg

Може и да не може. Не всички LCM III модули могат да бъдат прекодирани за ръчно регулиране на фаровете. Дори и да се направи с NCSа, модулът ще приеме новите настройки, но няма да ги изпълнява.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 809
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: light module LCM III

Мнение от hummer » 24 Апр 2017, 23:44

Да пробва де,ако не става кажете му с кой ще стане и да си търси

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: е61 525и

Re: light module LCM III

Мнение от p3sh0 » 25 Апр 2017, 8:02

Колегата Hummer дал си показна снимка където си чекнал без ксенон аз имам фарове с ксенон от тези с жълтия мигач преди фейса. Дали ще работят както трябва или пък ще дава ли грешка? . Също така с коя програма е това? ще помоля 1 приятел да видим какво може да се направи по въпроса.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 809
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: light module LCM III

Мнение от hummer » 25 Апр 2017, 9:24

Да,но са ти слагни допълнително.Колите с фабричен ксенон нямат врътка за регулиране от купето,а два датчика на носачите за положението на фаровете.Те пак ще ти светят фаровете,просто трябва да ги кодираш ,че нямаш ксенон..
Програмата е БМВ Скенер ,но сигурно може и с други.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: light module LCM III

Мнение от stony1 » 25 Апр 2017, 10:42

hummer написа:Да,но са ти слагни допълнително.Колите с фабричен ксенон нямат врътка за регулиране от купето,а два датчика на носачите за положението на фаровете.Те пак ще ти светят фаровете,просто трябва да ги кодираш ,че нямаш ксенон..
Програмата е БМВ Скенер ,но сигурно може и с други.


БМВ Скенер е непрофисионална програма, която е сравнително лесна за работа, но и малко опасна, защото с нея така може да оплескаш нещата, че да се чудиш от къде ти е дошло. С програмата могат да се правят някои настройки, но не и кодиране. Самото кодиране е малко по-сложен процес и алгоритъма, заложен от инженерите на БМВ е наличен само във фирмената диагностика, като ДИС.

Нека хвърля и малко разяснение по отношение на фабричния ксенон. Предлагали са се два варианта:
1. Колата излиза от завода с ксенонови фарове;
2. Ретрофит на ксенонови фарове за автомобили произведени със стандартни халогенни фарове.
При автомобилите със стандартни халогенни фарове също има две опции:
1. С автоматично регулиране;
2. С ръчно регулиране.
При ретрофит на фарове - замяна на стандартни халогенни фарове с ксенонови е без значение дали автомобилът е с ръчно или автоматично регулиране на фаровете. Фирменият софруер е проектиран така, че да се "съобразява" с годината на производство и системите вложени в автомобила, като автоматично променя алгоритъма на LCM модула, за управление на ксенонови фарове и записва информацията в IKE/KOMBI. По този начин автомобилът "е наясно", че разполага с нови фарове и няма никакви проблеми без значение с какво регулиране са.
Та ретрофит ксенонови фарове пак са фабрични и могат да бъдат с ръчно регулиране.

Аз лично съм с ксенонови фарове с ръчно регулиране и нямам никави проблеми, но кодирането го направих с ДИС, по-точно направих ретрофит.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: е61 525и

Re: light module LCM III

Мнение от p3sh0 » 26 Апр 2017, 12:41

Ясно ! много благодаря за изчерпателния отговор! ако можеш да споделиш с ДИС как го направи стъпка по стъпка още повече ще съм благодарен! :) аз разполагам с нужната програма но не съм правил общо взето нищо по колата кой знае какво.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook