Баласт на оригинален ксенон

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Баласт на оригинален ксенон

Мнение от FaceOff » 15 Апр 2017, 13:59

Колеги, има ли някой баласт за оригинален ксенон за продаване, или някой , който няма да си кара колата до понеделник да ми услужи с такъв? Ще си платя/почерпя!! За София става въпрос.??

Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Баласт на оригинален ксенон

Мнение от FaceOff » 16 Апр 2017, 12:44

Колеги, фасонката ми е нагоряла, чак е стопила и крушката, може ли да се смени само фасонката, или кабела с фасонката на баласта, да не сменям целия баласт?

И още един въпрос- баластите ляв и десен ли са, или са взаимозаменяеми? Фаровете са фейсови.

И още един - ако трябва да се сменя целия баласт, каква му е нормалната цена?

Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 30.12.2014
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: e36 and e87
Мечтае да кара: CSL Hommage

Re: Баласт на оригинален ксенон

Мнение от nedsan1994 » 05 Авг 2017, 16:57

FaceOff написа: И още един въпрос- баластите ляв и десен ли са, или са взаимозаменяеми? Фаровете са фейсови.



...следя !! :D
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Баласт на оригинален ксенон

Мнение от FaceOff » 06 Авг 2017, 19:24

Еднакви са колега.
Аз си бях хванал фасунгите със свински опашки, защото са ми счупени водачите, хубаво, на едната е затягала ама на другата е отваряла леко захвата към крушката и можеше да стане беля.. така яко беше нагоряла
Изображение

Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: Баласт на оригинален ксенон

Мнение от Conqueror » 11 Авг 2017, 6:46

Наблюдения имам на старите баласти, и не мога да си представя някой нормален човек който би тръгнал да сменя фасунгата било то и барабар с кабела й....
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Баласт на оригинален ксенон

Мнение от FaceOff » 11 Авг 2017, 20:43

Conqueror написа:Наблюдения имам на старите баласти, и не мога да си представя някой нормален човек който би тръгнал да сменя фасунгата било то и барабар с кабела й....


Тоците не са най-силната ми страна, ама си мислех, че мога да снадя кабелите и да ги изолирам.. Само че всички китайски фасунги от по 12лв са с по два кабела, докато оригиналната е с три.. това ме спря, иначе щях да го направя, защо не?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: Баласт на оригинален ксенон

Мнение от Хрuсто » 15 Авг 2017, 7:31

Нече нещо, но ксенона пали на много висок волтаж. Не си играй с кабелите между баласта и крушката...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: E39 525d

Re: Баласт на оригинален ксенон

Мнение от Elesar74 » 15 Авг 2017, 8:49

По-точно 20kv. Ако ще свързваш кабели, гледай да е здраво, да няма хлабава връзка, че ще се запалиш после.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 30.07.2017
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)

Re: Баласт на оригинален ксенон

Мнение от Хрuсто » 15 Авг 2017, 10:33

Не само връзката трябва да е добра, изолацията също. При снаждане на кабели по които протича такъв волтаж се ползва специален "изолирбланд" защото ако го направиш с обикновен е много вероятно да пробие през него.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Баласт на оригинален ксенон

Мнение от FaceOff » 15 Авг 2017, 13:10

Колеги, аз още когато пуснах темата си взех друг баласт, не съм си играл да сменям фасунгата, защото така или иначе не намерих такава с три кабела а и знам че тока там е сериозен и не е толкова просто да се снадят кабелчетата. Просто ме е яд че заради фасунгата прецаках здрав баласт.

Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Баласт на оригинален ксенон

Мнение от ildivvy » 17 Авг 2017, 11:58

Големината на тока не е проблем (тя определя квадратурата на жилата на кабела)! Проблема е високото напрежение,което изисква отлична/специална изолация!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook