Баласт на оригинален ксенон
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Баласт на оригинален ксенон
Колеги, има ли някой баласт за оригинален ксенон за продаване, или някой , който няма да си кара колата до понеделник да ми услужи с такъв? Ще си платя/почерпя!! За София става въпрос.??
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Баласт на оригинален ксенон
Колеги, фасонката ми е нагоряла, чак е стопила и крушката, може ли да се смени само фасонката, или кабела с фасонката на баласта, да не сменям целия баласт?
И още един въпрос- баластите ляв и десен ли са, или са взаимозаменяеми? Фаровете са фейсови.
И още един - ако трябва да се сменя целия баласт, каква му е нормалната цена?
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
И още един въпрос- баластите ляв и десен ли са, или са взаимозаменяеми? Фаровете са фейсови.
И още един - ако трябва да се сменя целия баласт, каква му е нормалната цена?
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
- nedsan1994
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 30.12.2014
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 and e87
- Мечтае да кара: CSL Hommage
Re: Баласт на оригинален ксенон
FaceOff написа: И още един въпрос- баластите ляв и десен ли са, или са взаимозаменяеми? Фаровете са фейсови.
...следя !!
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Баласт на оригинален ксенон
Еднакви са колега.
Аз си бях хванал фасунгите със свински опашки, защото са ми счупени водачите, хубаво, на едната е затягала ама на другата е отваряла леко захвата към крушката и можеше да стане беля.. така яко беше нагоряла
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
Аз си бях хванал фасунгите със свински опашки, защото са ми счупени водачите, хубаво, на едната е затягала ама на другата е отваряла леко захвата към крушката и можеше да стане беля.. така яко беше нагоряла
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
- Conqueror
- младши ентусиаст
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Баласт на оригинален ксенон
Наблюдения имам на старите баласти, и не мога да си представя някой нормален човек който би тръгнал да сменя фасунгата било то и барабар с кабела й....
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Баласт на оригинален ксенон
Conqueror написа:Наблюдения имам на старите баласти, и не мога да си представя някой нормален човек който би тръгнал да сменя фасунгата било то и барабар с кабела й....
Тоците не са най-силната ми страна, ама си мислех, че мога да снадя кабелите и да ги изолирам.. Само че всички китайски фасунги от по 12лв са с по два кабела, докато оригиналната е с три.. това ме спря, иначе щях да го направя, защо не?
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Баласт на оригинален ксенон
Нече нещо, но ксенона пали на много висок волтаж. Не си играй с кабелите между баласта и крушката...
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Баласт на оригинален ксенон
По-точно 20kv. Ако ще свързваш кабели, гледай да е здраво, да няма хлабава връзка, че ще се запалиш после.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Хрuсто
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 30.07.2017
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.0TFSI със Revo stage 3 ;)
Re: Баласт на оригинален ксенон
Не само връзката трябва да е добра, изолацията също. При снаждане на кабели по които протича такъв волтаж се ползва специален "изолирбланд" защото ако го направиш с обикновен е много вероятно да пробие през него.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Баласт на оригинален ксенон
Колеги, аз още когато пуснах темата си взех друг баласт, не съм си играл да сменям фасунгата, защото така или иначе не намерих такава с три кабела а и знам че тока там е сериозен и не е толкова просто да се снадят кабелчетата. Просто ме е яд че заради фасунгата прецаках здрав баласт.
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G903F с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Баласт на оригинален ксенон
Големината на тока не е проблем (тя определя квадратурата на жилата на кабела)! Проблема е високото напрежение,което изисква отлична/специална изолация!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани