Предни амортисьори М тех 2 SA705 528iA

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Предни амортисьори М тех 2 SA705 528iA

Мнение от stony1 » 16 Апр 2017, 17:35

W140_S600_V12 написа:
stony1 написа:Това дали Закс са единствения добър заместител на ОЕМ амортисьорите е доста спорен въпрос. Аз лично не съм доволен от Закс. Комплект задни амортисьори изкара две години и се предаде. Дали Билщайна са най-големия боклук също е спорен въпрос, защото комплет Билщайн изкара колкото Закса.

На въпроса за височината на колата след подмяна на амортисьори, написах и в предния пост. Тя зависи от пружините, които се използват.


Вероятно има и доста ментета сред амортисьорите. А относно дали Закс са наи - добрият заместител на ОЕМ, няма как да не са, след като самите ОЕМ са Закс.




Sent from my iPhone using Tapatalk


Има как Закс да не са най-добтия заместител на ОЕМ частите. Това че именно тази марка е вложена оригинално в БМВ не я прави автоматично най-добрия заместител.
Написах и по-горе - Не робувам на марки. Карам само с чисто нови части по окачването и си поддържам колата, така че да не ми създава проблеми. Единствената причина поради която не си купих амортисьори Закс, беше че не бяха налични в БГ и трябваше да чакам доставка
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Предни амортисьори М тех 2 SA705 528iA

Мнение от meha » 17 Апр 2017, 16:44

hishnika написа:
Колега нали знаеш, че качеството на афтърмаркет продуктите не е същото от това за фабрично вграждане, без значение че са от един и същ произ.


По темата на колегата за М Тех 2:
Когато моите бяха за смяна исках да мина към мтех 2, търсех къде ли не.......Затова заложих на закс


Точно затова исках,ако някой го е правил да каже с колко се разминава ОЕм закса от афтър-а.
Защото цената на ОЕМ аморт. не мога да я преглътна.Първо заради пътищата и втора че струват колкото половината кола :mhihi:
Преди 9г.ми изтече един,взех втора употреба два и ги метнах...точно защото пак се чудех дали няма да се вирне предницата с афтър Закс.....до ден днешен са пушка.
Но много имам желание да ги сменя профилактично :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Предни амортисьори М тех 2 SA705 528iA

Мнение от stony1 » 02 Май 2017, 7:27

meha написа:
hishnika написа:
Колега нали знаеш, че качеството на афтърмаркет продуктите не е същото от това за фабрично вграждане, без значение че са от един и същ произ.


По темата на колегата за М Тех 2:
Когато моите бяха за смяна исках да мина към мтех 2, търсех къде ли не.......Затова заложих на закс


Точно затова исках,ако някой го е правил да каже с колко се разминава ОЕм закса от афтър-а.
Защото цената на ОЕМ аморт. не мога да я преглътна.Първо заради пътищата и втора че струват колкото половината кола :mhihi:
Преди 9г.ми изтече един,взех втора употреба два и ги метнах...точно защото пак се чудех дали няма да се вирне предницата с афтър Закс.....до ден днешен са пушка.
Но много имам желание да ги сменя профилактично :lol:


Едва ли ще покучиш отговор на въпроса си ОЕМ Зкас vs афрърмаркет Закс. Като следя форума оставам с убеждението, че колите масово се поддържат с части втора употреба. Разликата между нови амортисьори и употребявани е голяма, без значение дали употребяваните са в норми, а и новите имат гаранция.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook