Предни амортисьори М тех 2 SA705 528iA
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Предни амортисьори М тех 2 SA705 528iA
W140_S600_V12 написа:stony1 написа:Това дали Закс са единствения добър заместител на ОЕМ амортисьорите е доста спорен въпрос. Аз лично не съм доволен от Закс. Комплект задни амортисьори изкара две години и се предаде. Дали Билщайна са най-големия боклук също е спорен въпрос, защото комплет Билщайн изкара колкото Закса.
На въпроса за височината на колата след подмяна на амортисьори, написах и в предния пост. Тя зависи от пружините, които се използват.
Вероятно има и доста ментета сред амортисьорите. А относно дали Закс са наи - добрият заместител на ОЕМ, няма как да не са, след като самите ОЕМ са Закс.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Има как Закс да не са най-добтия заместител на ОЕМ частите. Това че именно тази марка е вложена оригинално в БМВ не я прави автоматично най-добрия заместител.
Написах и по-горе - Не робувам на марки. Карам само с чисто нови части по окачването и си поддържам колата, така че да не ми създава проблеми. Единствената причина поради която не си купих амортисьори Закс, беше че не бяха налични в БГ и трябваше да чакам доставка
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Предни амортисьори М тех 2 SA705 528iA
hishnika написа:
Колега нали знаеш, че качеството на афтърмаркет продуктите не е същото от това за фабрично вграждане, без значение че са от един и същ произ.
По темата на колегата за М Тех 2:
Когато моите бяха за смяна исках да мина към мтех 2, търсех къде ли не.......Затова заложих на закс
Точно затова исках,ако някой го е правил да каже с колко се разминава ОЕм закса от афтър-а.
Защото цената на ОЕМ аморт. не мога да я преглътна.Първо заради пътищата и втора че струват колкото половината кола
Преди 9г.ми изтече един,взех втора употреба два и ги метнах...точно защото пак се чудех дали няма да се вирне предницата с афтър Закс.....до ден днешен са пушка.
Но много имам желание да ги сменя профилактично
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Предни амортисьори М тех 2 SA705 528iA
meha написа:hishnika написа:
Колега нали знаеш, че качеството на афтърмаркет продуктите не е същото от това за фабрично вграждане, без значение че са от един и същ произ.
По темата на колегата за М Тех 2:
Когато моите бяха за смяна исках да мина към мтех 2, търсех къде ли не.......Затова заложих на закс
Точно затова исках,ако някой го е правил да каже с колко се разминава ОЕм закса от афтър-а.
Защото цената на ОЕМ аморт. не мога да я преглътна.Първо заради пътищата и втора че струват колкото половината кола
Преди 9г.ми изтече един,взех втора употреба два и ги метнах...точно защото пак се чудех дали няма да се вирне предницата с афтър Закс.....до ден днешен са пушка.
Но много имам желание да ги сменя профилактично
Едва ли ще покучиш отговор на въпроса си ОЕМ Зкас vs афрърмаркет Закс. Като следя форума оставам с убеждението, че колите масово се поддържат с части втора употреба. Разликата между нови амортисьори и употребявани е голяма, без значение дали употребяваните са в норми, а и новите имат гаранция.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани