Изолиране EWS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- vortex29
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 21.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328i
- Мечтае да кара: F22 M240i
Изолиране EWS
Здравейте колеги, EWS модула ми е на път да замине и искам да попитам има ли вариант да се изолира, т.е. винаги да е с код който не пречи на ключа да запали двигателя? На диагностика самия модул имаше трудности да разпознае ключа в таблото и след определено време се стабилизира на стойност, в случая ключ 1 и чак тогава може да се стартира двигателя, иначе само върти стартера и не пали. Съответно ако някой прави такава процедура в София да ме ориентирате къде и към кого да се обърна. Благодаря предварително. Колата е 2001 e39 530i автомат.
e36 318i - sold, e39 530i - sold, e46 328i
Re: Изолиране EWS
До колкото знам ти трябва човек с програматор който първо да махне ЕВС-а, а след това да препрограмира ЕКУ-то да не го търси като устройство.
А съм с Е36 на което ЕКУ-то е точно такова, препрограмирано е да бачка без ЕВС.
А съм с Е36 на което ЕКУ-то е точно такова, препрограмирано е да бачка без ЕВС.
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
Re: Изолиране EWS
Аз до колкото знам ews ако не разпознае ключа стартер не върти, да нямаш друг проблем?
Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
Sent from my ZUK Z2132 using Tapatalk
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Изолиране EWS
bioz написа:Аз до колкото знам ews ако не разпознае ключа стартер не върти, да нямаш друг проблем?
От личен опит ти казвам, че може да върти, но да не пали от евс
Иначе колегата да се обърне към "oci", сигурен съм че може да помогне.
Tires are evil - destroy them all ...
- vortex29
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 21.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328i
- Мечтае да кара: F22 M240i
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
Re: Изолиране EWS
Колега решението което ти препоръчвам е чисто нов имобилайзер.
Тука са описани моите мъки, с решението и причината за проблема:
viewtopic.php?f=35&t=400536&p=4211264
Тука са описани моите мъки, с решението и причината за проблема:
viewtopic.php?f=35&t=400536&p=4211264
- DiGital
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Изолиране EWS
За бензиновите 6-ци E39/E46 има пълно изключвана на ЕВС-а
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- bam-bam
- старши ентусиаст
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: Изолиране EWS
Може ли малко повече инфо за изключването, ако си го правил ?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Изолиране EWS
bam-bam написа:Може ли малко повече инфо за изключването, ако си го правил ?
Чете се моторната електроника - целия флаш, променяш бинарния файл, като от него махаш евс-а, записваш и си готов.
Единственото което ще трябва да се направи е ако искаш да махнеш и чипа в ключа или да не го чете гривната на контактния ключ е двата черни кабела които идват от стартера и влизат в буксата на евс-а да ги окъсиш за да върти стартера.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]