Проект спирачки 530 D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
И какво - спират 3 пъти по-добре ли? Те и 97ма сложиха дабъл уишбоун окачване, пък след няколко години го замениха пак с макферсън. Сигурно щот беше много хайтек.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект спирачки 530 D
Не искам да споря с теб, но точно за Спирачките In memoriam e прав, и двете споменати означения ползват моноблок на Брембо... моно блок се ползва и в състезателните спирачни системи, защо ли?
Истината е че БМВ са се поизложили със спирачките.
П.П за Х-са- Да издевателство беше
Истината е че БМВ са се поизложили със спирачките.
П.П за Х-са- Да издевателство беше
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
Ако искате да докажете нещо говорете с числа - метри за 100-0 примерно. Може и да спира по-зле, не знам, не съм карал. Но това не е състезателен автомобил! Тъй че къде се слага моноблока в случая няма никаква връзка. Автомобилът е сметнат да се шофира всеки ден. В оригинален вид дори не е подходящ за периодичен трак дей, а вие говорите за състезателни спирачки. Не оспорвам ползвата от спирачна мощ, но не е редно да се заклеймява едно или друго нещо за "излагация". Ако почнеш всеки ден да правиш 200-0-200 няма да ти хареса пък охлаждането на мотора при тоя товар и ще кажеш, че са се изложили и с охладителната система.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Проект спирачки 530 D
Dirty M5 driveR написа:Ако искате да докажете нещо говорете с числа - метри за 100-0 примерно. Може и да спира по-зле, не знам, не съм карал. Но това не е състезателен автомобил! Тъй че къде се слага моноблока в случая няма никаква връзка. Автомобилът е сметнат да се шофира всеки ден. В оригинален вид дори не е подходящ за периодичен трак дей, а вие говорите за състезателни спирачки. Не оспорвам ползвата от спирачна мощ, но не е редно да се заклеймява едно или друго нещо за "излагация". Ако почнеш всеки ден да правиш 200-0-200 няма да ти хареса пък охлаждането на мотора при тоя товар и ще кажеш, че са се изложили и с охладителната система.
Не е нужно да доказваме нищо. Аз говоря от опит, а не какво съм чул или си мисля, че е така. Ако имаш възможност направи едно кръгче на RS6 C5 и ще ти стане ясно. 100 - 0 разликата може да е 1 метър, но от 200 до 0 да са 10 метра (примерно).
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
Тук пак почваме кой какво е карал и какво знае. Сложете си и с 20 бутала ако искате. Но не подвеждайте хората, че "спирачките на е39 били излагация". Средностатистическият собственик на е39 вдига 200 два пъти в живота си. Ако го прави често значи би следвало да се съобразява с инфраструктура, състояние на машината и манталитет на заобикалящите го водачи. Ако се пречука някъде няма да е защото колата няма добри спирачки, а защото е започнал да спира късно или не е съобразил скоростта в участъка, или друга грешка на ВОДАЧА. Ако си води колата на трак дей е друго - там може да ъпгрейдва колкото си иска (и обикновено винаги се иска още и още). Другото е просто изискване към колата му да спира по-добре от заводските й възможности. Ако толкова не го кефи е39 си купува Ауди или квото там заковава на място и това е.
Четете между редовете по-често, за да разбирате какво пиша. Защото това, което напишете вие после се възприема от стотици други четящи и в доста случаи създава грешни представи и очаквания. Ако авторът на темата искаше състезателни спирачки щеше да я пусне в Тунинг раздела.
Четете между редовете по-често, за да разбирате какво пиша. Защото това, което напишете вие после се възприема от стотици други четящи и в доста случаи създава грешни представи и очаквания. Ако авторът на темата искаше състезателни спирачки щеше да я пусне в Тунинг раздела.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Проект спирачки 530 D
Темата е точно, за да пишем кой какво знае или се бъркам нещо Ще се потретя - спирачките на Е39 М5 (с това имам опит и за това пиша) са излагация сравнено с конкурентни други модели по това време. Това не е само мое мнение, чел съм достатъчно и по чуждестранни форуми и като цяло всеки, който кара малко по-динамично (за писти да не става и дума) ги подобрява. В темата става дума точно за М5 спирачки. На 530d предполагам, че ще са достатъчни, но не виждам смисъл от тях при положение, че с малка разлика в крайната цена могат да се сложат 4 бутални предни.
Средностатистическият собственик минава и технически преглед на магия, гуми ДОТ 2006 и т.н. По същата логика трябва да си караме с изгнили неревизирани 20 годишни спирачки, защо да се занимаваме с глупости? Тук си говорим за реално подобрение срещу нормална сума и малко труд.
Средностатистическият собственик минава и технически преглед на магия, гуми ДОТ 2006 и т.н. По същата логика трябва да си караме с изгнили неревизирани 20 годишни спирачки, защо да се занимаваме с глупости? Тук си говорим за реално подобрение срещу нормална сума и малко труд.
Последна промяна In_Memoriam на 11 Фев 2017, 17:41, променена общо 1 път
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
Ако бях прочел тая тема преди 3-4 години щях да си мисля, че е39 има най-слабите спирачки от цялата гама на БМВ. Това е проблемът. Сравнете тогава 530д със някоя дизелова Е-класа. Защото човекът кара 30д, не М5. И ако си прочел какво писах по-рано ще знаеш, че въобще не искам да чувам за "изгнили неревиирани 20 годишни спирачки". А то всъщност от там иде част от илюзията - че едни и същи коли с различна грижа към фабричните спирачки могат да спират много различно. Както моето е39 спира в пъти по-добре от на един познат е39, а всичко е уж еднакво.
За цената не съм съгласен - тя си е нормална, но не и за кола, която струва средно 5000лв. Не коментираме после разходите за смяна на накладки примерно, които ще са 2 пъти отгоре на стандартните. И за труда също - трябва да си си сам майстор или да намериш сервиз, където им се занимава.
За цената не съм съгласен - тя си е нормална, но не и за кола, която струва средно 5000лв. Не коментираме после разходите за смяна на накладки примерно, които ще са 2 пъти отгоре на стандартните. И за труда също - трябва да си си сам майстор или да намериш сервиз, където им се занимава.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект спирачки 530 D
Dirty M5 driveR написа:Тук пак почваме кой какво е карал и какво знае. Сложете си и с 20 бутала ако искате. Но не подвеждайте хората, че "спирачките на е39 били излагация". Средностатистическият собственик на е39 вдига 200 два пъти в живота си. Ако го прави често значи би следвало да се съобразява с инфраструктура, състояние на машината и манталитет на заобикалящите го водачи. Ако се пречука някъде няма да е защото колата няма добри спирачки, а защото е започнал да спира късно или не е съобразил скоростта в участъка, или друга грешка на ВОДАЧА. Ако си води колата на трак дей е друго - там може да ъпгрейдва колкото си иска (и обикновено винаги се иска още и още). Другото е просто изискване към колата му да спира по-добре от заводските й възможности. Ако толкова не го кефи е39 си купува Ауди или квото там заковава на място и това е.
Четете между редовете по-често, за да разбирате какво пиша. Защото това, което напишете вие после се възприема от стотици други четящи и в доста случаи създава грешни представи и очаквания. Ако авторът на темата искаше състезателни спирачки щеше да я пусне в Тунинг раздела.
Започваш да говориш глупости, средностатистическият собственик- аз не разбирам средностатистическият собственик, аз разбирам себе си и това, от което имам нужда.
Как, къде карам и с какво се съобразявам, си е моя отговорност!
Точно затова, решавам, че трябва да си подобря спирачките и го правя.
Темата е за засилено 530д , което има нужда от спирачки, съответно ако имаш какво да кажеш по темата, с голямо удоволствие ще те изслушам, защото човек се учи докато е жив.
Но да ми обясняваш, как съм идиот, защото си засилвам спирачките и то без доводи, е меко казано смешно.
Ауди ако исках, да съм си купил- Нежелая! Бяха като примери, Порш също имат хубави спирачки- такова бих си купил, но това е друга тема.
Пак повтарям, всеки сам решава как да си счупи колата, ако можеш помогни, а не само да хейтваш
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Проект спирачки 530 D
За 530д предполагам М5 спирачки ще са ОК, тъй като с М5 имат поне 100 кг. разлика. Неслучайно още в самото начало питах за бюджет, за да се избере възможно най-подходящия вариант.
Последна промяна In_Memoriam на 11 Фев 2017, 18:25, променена общо 1 път
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект спирачки 530 D
Dirty M5 driveR написа:И за труда също - трябва да си си сам майстор или да намериш сервиз, където им се занимава.
ето тук се изложи, сменял ли си накладки на 4 бутално брембо-Ами и племенника ми ще ги смени само да има силата да събере буталата
Само една или две скобички и един или два щифта(зависи от модела)- Даже не сваляш апарата- ти си отговори- как ги мислиш нещата
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Проект спирачки 530 D
Dirty M5 driveR написа:Ако бях прочел тая тема преди 3-4 години щях да си мисля, че е39 има най-слабите спирачки от цялата гама на БМВ. Това е проблемът. Сравнете тогава 530д със някоя дизелова Е-класа. Защото човекът кара 30д, не М5. И ако си прочел какво писах по-рано ще знаеш, че въобще не искам да чувам за "изгнили неревиирани 20 годишни спирачки". А то всъщност от там иде част от илюзията - че едни и същи коли с различна грижа към фабричните спирачки могат да спират много различно. Както моето е39 спира в пъти по-добре от на един познат е39, а всичко е уж еднакво.
За цената не съм съгласен - тя си е нормална, но не и за кола, която струва средно 5000лв. Не коментираме после разходите за смяна на накладки примерно, които ще са 2 пъти отгоре на стандартните. И за труда също - трябва да си си сам майстор или да намериш сервиз, където им се занимава.
големите дизели са с 4 бутални мисля
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
Съжалявам, ако съм засегнал някого лично. Нямам лоши чувствам, нито смятам който и да е за идиот и прочие. Изопачавате нещата и става неприятно за четене. Възразих среще твърдението, че спирачките на е39 са кофти. Всеки е свободен да ъпгрейдва какво сметне за добре и спирачният мод е нещо, което силно одобрявам. Да - сменял съм накладки и знам като се заинатят щифтовете да не излизат как се въртиш около колата един час. Голяма веселба е. Спирам да коментирам.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Проект спирачки 530 D
Да обобщя само за спирачките
Когато усещането за спиране на един автомобил бива притъпено от усещането за ускорение на същия автомобил, се получава така, че крайното усещане е, че същият този автомобил "не спира добре" То ни е в човещинката - отразяваме само лошите страни на каквото и да било, а пренебрегваме добрите. Та специално при E39 M5 усещането е като, че тоя автомобил не спира в същата степен както ускорява. Факт Изпитвал съм го многократно. От това страда понятието "динамика" като цяло, защото именно тя едностранно се влошава, както чисто и просто като усещане, така и реално.
Та по темата - едни спирачки от М5 ще "легнат" идеално на едно 530d
Когато усещането за спиране на един автомобил бива притъпено от усещането за ускорение на същия автомобил, се получава така, че крайното усещане е, че същият този автомобил "не спира добре" То ни е в човещинката - отразяваме само лошите страни на каквото и да било, а пренебрегваме добрите. Та специално при E39 M5 усещането е като, че тоя автомобил не спира в същата степен както ускорява. Факт Изпитвал съм го многократно. От това страда понятието "динамика" като цяло, защото именно тя едностранно се влошава, както чисто и просто като усещане, така и реално.
Та по темата - едни спирачки от М5 ще "легнат" идеално на едно 530d
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Проект спирачки 530 D
Колеги , вие още малко ще се хванете за гушите всеки е прав за себе си ... на който му трябват по яки спирачки да ги подобрява , всеки сам си прави сметката и кефа . То е ясно че идеална кола няма , едни спират повече , други вървят повече Смятам , че колегата Dirty M5 driveR акцентира на това , че Е39 си има добри спирачки като цяло което си е баш така ако са изрядни , вие изглежда гршно го разбрахте
Пък да се сравнява RS C5 с М5 E39 на мен лично ми е смешно една кола замислена да бъде преднячка каквото и да и правиш , тя се държи като такава добре че ВАГ имат стара слава , шарени табла и дизайн та да има кой да им купува палатките !
Поздрави !
Пък да се сравнява RS C5 с М5 E39 на мен лично ми е смешно една кола замислена да бъде преднячка каквото и да и правиш , тя се държи като такава добре че ВАГ имат стара слава , шарени табла и дизайн та да има кой да им купува палатките !
Поздрави !
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Проект спирачки 530 D
като оставим безмисления фолклор настрана
най-лесния начин да изкопирате РАБОТЕЩ сет-ъп за спирачки ... гледате масата на вашия автомобил , намирате ПОРШЕ с близка или същата маса ... и копирате изцяло изпълнението на спирачната уредба - дискове големина, апарати предни/задни и големина на помпите
ЗАЩО ? защото порше попилява на всеки тест при спиране, всяка друга марка автомобили ... ако и такъв тип сет-ъп НЕ ви върши работа, значи или не можете да карате/спирате или сте на толкова високо ниво, че отдавна трябва да знаете отговорите на въпросите в темата
най-лесния начин да изкопирате РАБОТЕЩ сет-ъп за спирачки ... гледате масата на вашия автомобил , намирате ПОРШЕ с близка или същата маса ... и копирате изцяло изпълнението на спирачната уредба - дискове големина, апарати предни/задни и големина на помпите
ЗАЩО ? защото порше попилява на всеки тест при спиране, всяка друга марка автомобили ... ако и такъв тип сет-ъп НЕ ви върши работа, значи или не можете да карате/спирате или сте на толкова високо ниво, че отдавна трябва да знаете отговорите на въпросите в темата
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани