Проект спирачки 530 D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Проект спирачки 530 D
Еми.. 200 до 100-90 се спира, възд. съпротивлението помага ама от там до 0км/ч... не е така леко и няколко пъти да се повтори.
Иначе нямаме разногласия относно това, че ако не е цялостен подхода няма ефекта да е добър. Но, нали точно това смятат колегите да правят.
https://youtu.be/OjrY7G8o99U
https://youtu.be/tOlBec2APvs
https://youtu.be/78wbht355R8
Иначе нямаме разногласия относно това, че ако не е цялостен подхода няма ефекта да е добър. Но, нали точно това смятат колегите да правят.
https://youtu.be/OjrY7G8o99U
https://youtu.be/tOlBec2APvs
https://youtu.be/78wbht355R8
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Проект спирачки 530 D
host написа:Еми.. 200 до 100-90 се спира, възд. съпротивлението помага ама от там до 0км/ч... не е така леко и няколко пъти да се повтори.
Иначе нямаме разногласия относно това, че ако не е цялостен подхода няма ефекта да е добър. Но, нали точно това смятат колегите да правят.
https://youtu.be/OjrY7G8o99U
https://youtu.be/tOlBec2APvs
https://youtu.be/78wbht355R8
Тоя хубаво обяснява за апаратите, ама никъде не спомена за гумените водачи при плаващите апарати, които са главния виновник челюстта да изклинва накъдето си иска, при което се получава неравномерно спирачно усилие, и съответно неравномерно износване на диска. Затова не ги харесвам аз.
От друга страна пък хубаво спомена за staggered буталата, на които масата народ грам не обръщат внимание. Както е модьерно вземат 4/6-бутален апарат от Кайен и го боцнат на БМВ без да го завъртят както трябва да е, щото видиш ли, тръбичката му, която свързва двете "черупки" на апарата, не можела да се мести А реално има чалъм да се премести, ама кой да се сети После реват - "що ми се износват неравномерно накладките!?" Ма така е като се нарива с лопатата няк'ва скрап там без грам да се помисли... Направо умирам от смях
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bumer530
- младши ентусиаст
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Проект спирачки 530 D
За пореден път се убеждавам, че във форума трябва да се комуникира на Л.С. Все ще се намери някой, който да осере и оспами дадена тема. Кой с колко кара, колко пъти спирате от 200 до 0- всеки ден на околовръстното ( защото съм комплексиран селяндур, който не си цени живота и съм престъпник на пътя ), на някой пък спирачките му харесвали-ами като ви харесват ........карайте си с тях и защо дисковете на някой били лилави/сини -защото спуска Петрохан на "N" (неутрална ) и само на спирачки , а може би..... защото може да си го позволи. Моля модераторите да изчистят мнения, в който няма точен отговор по темата, включително и този. Нека да не превръщаме форума в "БОЗА"
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Re: Проект спирачки 530 D
Темата ти няма върос , в първото ти мнение има и то за начин на захващане. После сам я обръщаш на кое ще е по-изгодно и кое ще е по-добро или...и ти не знаеш какво питаш , а после боза било.
- bumer530
- младши ентусиаст
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Проект спирачки 530 D
.........Кажи "бате", какво не разбра??? Проект спирачки 530 D - имам намерение и търся адекватни мнения, преди да пристъпя към осъществяване на проекта.vladobate написа:Темата ти няма върос , в първото ти мнение има и то за начин на захващане. После сам я обръщаш на кое ще е по-изгодно и кое ще е по-добро или...и ти не знаеш какво питаш , а после боза било.
vladobate написа::arrow:
vladobate написа::arrow:
Ако само това можеш да кажеш- не си ми нито полезен, нито интересен
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проект спирачки 530 D
Колега, според мен целия офтопик стана заради това твое мнение:
Стоковите спирачки на е39 са изключително слаби и недомислени.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
Добре де. Представи си, че някъде в някоя тема е било писано преди и тия твоите варианти за ъпгрейд са заклеймени като провал. Както ще си помислиш? Че не си струва занимавката, щом няма да се получи добре, нали? Може в пет поста да се включа НЕ по темата, но мразя да чета тъпотии, когато отворя форума и потърся информация за нещо.
За да посинеят дисковете значи тая кола не отговаря на стила на шофиране на потребителя. Или прави подобрения или си купува друга кола като 911 GT3 RS. Не плюе заводските спирачки.
Обиколете сервизите и пребройте на колко места се хващат да ти мислят захващане за апаратите и прочие. Трябва да ти се занимава, да си сигурен какво ти е нужно, да си го набавиш и да си го сглобиш (или да отидеш да ти го монтират). Отделно след 30к км броиш 250лв за предни накладки, другите цени не искам да ги гледам.
Когато изтъквате плюсовете на нещо извадете наяве и минусите. В първото мнение дори се казва, че с тези на М5 ефекта ще е супер, другото е голяма разправия и пари. А че винаги може повече е ясно на всички. Но в случая и ти си разколебан, нали? Щото си наумил едно, а някой ти е подшушнал друго. Ако беше толкова просто нямаше да пускаш тема.
Вече наистина спирам да пиша.
За да посинеят дисковете значи тая кола не отговаря на стила на шофиране на потребителя. Или прави подобрения или си купува друга кола като 911 GT3 RS. Не плюе заводските спирачки.
Обиколете сервизите и пребройте на колко места се хващат да ти мислят захващане за апаратите и прочие. Трябва да ти се занимава, да си сигурен какво ти е нужно, да си го набавиш и да си го сглобиш (или да отидеш да ти го монтират). Отделно след 30к км броиш 250лв за предни накладки, другите цени не искам да ги гледам.
Когато изтъквате плюсовете на нещо извадете наяве и минусите. В първото мнение дори се казва, че с тези на М5 ефекта ще е супер, другото е голяма разправия и пари. А че винаги може повече е ясно на всички. Но в случая и ти си разколебан, нали? Щото си наумил едно, а някой ти е подшушнал друго. Ако беше толкова просто нямаше да пускаш тема.
Вече наистина спирам да пиша.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3327
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проект спирачки 530 D
Ivo_Borisov написа:Колега, според мен целия офтопик стана заради това твое мнение:Стоковите спирачки на е39 са изключително слаби и недомислени.
Това са глупости.
- bumer530
- младши ентусиаст
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Проект спирачки 530 D
Колега на теб първия ти пост в темата е, че дори не знаеш какви са спирачките и търсиш сравнение 520, сега изрази мнение, че е глупост.spacepl написа:Ivo_Borisov написа:Колега, според мен целия офтопик стана заради това твое мнение:Стоковите спирачки на е39 са изключително слаби и недомислени.
Това са глупости.
Да така е колеги и си стоя зад мнението. За мен спирачките на е39 не са добри и не ме интересува мнението на хора, който са с друго мнение. Точно затова си търся вариант, за да ги усиля и събирам мнения в тази насока. Не мога да разбера, защо хората се опитват да ме убедят, че са добри. Това си е на нашенска черта, когато нямаш мнение или не можеш да помогнеш, пак се включваш в разговора, като се опитваш да даваш съвети и да разубеждаваш. Търся мнения за това как да си ъпгрейдвам спирачките,а не дали да го правя.
Последна промяна bumer530 на 13 Фев 2017, 23:36, променена общо 1 път
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3327
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проект спирачки 530 D
Точно така колега, защото смятам, че на 520и би трябвало да са най-калпави, а аз съм много доволен от тях, а съм карал със над 200 не веднъж за 10 години експлоатация.
Аз също си стоя зад мнението, но мен за разлика от теб ме интересува и мнението на колегите, по тази причина исках и сравнение с най застреляните спирачки на 20-ката.
Вакуум помпата как е, сервото е с вакуум всепак.
"ъПгрейд" , въпреки че си има и хубава българска дума като "подобряване".
Аз също си стоя зад мнението, но мен за разлика от теб ме интересува и мнението на колегите, по тази причина исках и сравнение с най застреляните спирачки на 20-ката.
Вакуум помпата как е, сервото е с вакуум всепак.
"ъПгрейд" , въпреки че си има и хубава българска дума като "подобряване".
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проект спирачки 530 D
Dirty M5 driveR написа:Когато изтъквате плюсовете на нещо извадете наяве и минусите. В първото мнение дори се казва, че с тези на М5 ефекта ще е супер, другото е голяма разправия и пари. А че винаги може повече е ясно на всички.
Те от М5 на обикновено Е39 са супер спирачките, но първо трдно и скъпо да намериш чеитири апарата и второ дикове и накладки са хубава четирицифрена сума, та отиде евтиното.
Има едно софийско 540 с предни апарати от 750, но не знам с какви дискове, апаратите са 2 х 60мм бутала. (дисковете на 750 са 334х31.9мм)
По повода със спирачната помпа я дават еднаква за е39 и е38 големите мотори 25.4мм
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Проект спирачки 530 D
Bavarcho написа:Dirty M5 driveR написа:Когато изтъквате плюсовете на нещо извадете наяве и минусите. В първото мнение дори се казва, че с тези на М5 ефекта ще е супер, другото е голяма разправия и пари. А че винаги може повече е ясно на всички.
Те от М5 на обикновено Е39 са супер спирачките, но първо трдно и скъпо да намериш чеитири апарата и второ дикове и накладки са хубава четирицифрена сума, та отиде евтиното.
Има едно софийско 540 с предни апарати от 750, но не знам с какви дискове, апаратите са 2 х 60мм бутала. (дисковете на 750 са 334х31.9мм)
По повода със спирачната помпа я дават еднаква за е39 и е38 големите мотори 25.4мм
А бе и с две бутала да е пак си е ташак работа като са от едната страна Пак е с плаващата челюст и същите гумени втулки...
Бях ровил преди по въпроса... не бяха ли буталцатата на 750i 2x42mm или грешно съм запомнил?
Дискове двукомпонентни може да си сглобите чудни, по-евтини или равни по цена като на М5, само първоначалната инвестиция по това някой да ви направи "камбаните" е по-сериозна. Оттам нататък има сносни афтърмаркет варианти за ротори само
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект спирачки 530 D
750 дисковете и апарати са много тежки и окаченото тегло драстично се покачва
Другото е, че захващането не е еднакво на апаратите
Другото е, че захващането не е еднакво на апаратите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани