Проект спирачки 530 D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Проект спирачки 530 D
Само да добавя , че когато колата е излязла от завода едва ли е била с кофти спирачки . Колите вече са на години , има умора на материалите и е нормално да се наблюдава влошаване на спирачките и пр. Предполагам че ако всичко свързано с спирачките бъде подменено вкл. и вакуум помпата ефекта ще е осезаем . Друг е въпроса колко ще струва и има ли смисъл да се инвестира в кола която средно върви около 5к.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект спирачки 530 D
Ще го обясня така:
520 ясно ви е мощност и тн е с 296мм предни дискове
530д преди фейс е със същите спирачки, сервото е двойно и задните са вентилирани
Но предните дискове са същите, и затова ги криви, като макарони, особено ако реши собственика да я ремапне и и дойде пауъра.
След фейс сменят предните с 324мм- защо го правят, моля някой от защитниците на стоковите спирачки да се замисли.
Пак казвам, Точно при 530д засилена, със малко по агресивен стил на каране-спирачките и нестигат!
Не говорим само за умора на метал, а като цяло платформата, мотора има достатъчно сила, за да засилва това купе доволно.
Държа да подчертая, че това е мое лично мнение, не плюя нито марка, нито модела- един от любимите ми е, да не кажа- най, а за марката никога не бих си и помислил да кажа нещо лошо.
520 ясно ви е мощност и тн е с 296мм предни дискове
530д преди фейс е със същите спирачки, сервото е двойно и задните са вентилирани
Но предните дискове са същите, и затова ги криви, като макарони, особено ако реши собственика да я ремапне и и дойде пауъра.
След фейс сменят предните с 324мм- защо го правят, моля някой от защитниците на стоковите спирачки да се замисли.
Пак казвам, Точно при 530д засилена, със малко по агресивен стил на каране-спирачките и нестигат!
Не говорим само за умора на метал, а като цяло платформата, мотора има достатъчно сила, за да засилва това купе доволно.
Държа да подчертая, че това е мое лично мнение, не плюя нито марка, нито модела- един от любимите ми е, да не кажа- най, а за марката никога не бих си и помислил да кажа нещо лошо.
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Проект спирачки 530 D
Колега , то при агресивно каране все не стигат спирачки освен ако не инвестираш сума която е колкото стойноста на колата.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проект спирачки 530 D
Аз си мисля че дали е засилена или не, от 100 до 0 или от 200 до нула си е едно и също спирането Вярно има агресивно каране, ама спирачките не зависят толкова от чипа а от самото каране. При каране стотина км газ-спирачка е без значение дали е чипната, тя си тежи толкова и спира по един начин от едни и същи км. И понеже се е случвало да карам и аз така когато съм бързал /рядко се случва/, съм нямал проблем със спирачките, спирането или цвета на дисковете Но колата я взех преди 2г и половина с обслужени спирачки, нови дискове и накладки и т.н. Смятам че за тази кола са си добри спирачките. Което не значи, че ако някой иска по добри няма да е по добре. Но понеже пишем дали стигат стоковите спирачки
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект спирачки 530 D
Разликата в засилено и стоково 530д е огромна- при 100 мачкаш газта да изпревариш някой и километража подминава 160 за норматив и сещаш се от 160 спирам на 100, а сток мачкаш и няма да стигнеш за това време 160 и вече като натиснеш спирачка слизаш от 130-40 макс на 100- това имам предвид.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проект спирачки 530 D
Е, аз на отсечката Пловдив - Смолян не се е случвало да вдигам повече от 100-120, ама то няма и къде. Но все пак като стигам завоя и съм се засилил за да изпреваря си е екстремно спиране. Все пак както казах, по добри спирачки няма да навредят. Но аз колкото и да съм бързал и карал агресивно, винаги са ми стигали стоковите и никога не съм мислил че няма да мога да спра. Та и никога не съм мислил да ги подобрявам.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Проект спирачки 530 D
racing_team_vidin е прав. Просто с по-силна кола по-бързо и по-често достигаш определена скорост, съответно по-често и по-агресивно използваш спирачките, а времето им да се охладят се съкращава.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект спирачки 530 D
https://youtu.be/Z6P0PXyarLk
след 55тата секунда, това е едно от клипчетата дето правих с идеята да видя, какво се случва със спирачките ми, и как се охлаждат
след 55тата секунда, това е едно от клипчетата дето правих с идеята да видя, какво се случва със спирачките ми, и как се охлаждат
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
Тук говорим за едва ли не състезателен маниер на каране, който няма нищо общо с всекидневната употреба на кола от тоя клас... То 530д не е било мислено и да става 250 коня, нали?
За трети път спирам да пиша в темата.
За трети път спирам да пиша в темата.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проект спирачки 530 D
Е39 шенкел, 324мм големия диск за Е39, Е38 брембо
просто така, да върви темата..
просто така, да върви темата..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проект спирачки 530 D
Bavarcho написа:Е39 шенкел, 324мм големия диск за Е39, Е38 брембо
просто така, да върви темата..
Проблема е с захващането на апарата
снимай отзад
Иначе :
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проект спирачки 530 D
е има отзад, то че трябват планки ясно. Чудя се има ли смисъл упражнението.. апаратите ги имам, ама то тия апарати отдавна са без пари така или иначе. Май за сега си имам достатъчно занимание и ще ревизирам оригиналните апарати + маркучи с метална оплетка, 4х дискове нови и накладки така или иначе ще взимам, че сегашните не ми харесват. Имам задни дискове и накладки нови от 750тка, гледах само малко се престъргват отвътре за ръчната, иначе са ръг и тръг, но за тях и отпред трябва ъпдейт. Пък по-натам да извадя кеш за някакво брембо като това дето беше слагал на тоята 39ка и ще си ползвам дисковете дето ще сменя сега. В продава един колега е пуснал предни от Кейен, май са като твойте горе долу? на 400лв, ама сега с обслужване на м62ката и скоростите не остана много кеш
- bumer530
- младши ентусиаст
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Проект спирачки 530 D
Dirty M5 driveR написа:Тук говорим за едва ли не състезателен маниер на каране, който няма нищо общо с всекидневната употреба на кола от тоя клас... То 530д не е било мислено и да става 250 коня, нали?
За трети път спирам да пиша в темата.
Проекта е за 450 коня, а не за 250. Сега май окончателно ще спреш да пишеш в темата
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
Е па... ще взема да се включа. Казвайте ги тия неща, щото колата излиза от завода с малко под 200. А 450 коня няма и най-силната версия от модела. То и G-power ако вземат да тунинговат М5 вероятно няма да оставят стандартните спирачки на 600 коня кола.
Иначе усещам тънкия момент, в който се опитваш да се похвалиш колко ти е сила е39-ката.
Иначе усещам тънкия момент, в който се опитваш да се похвалиш колко ти е сила е39-ката.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проект спирачки 530 D
Dirty M5 driveR написа:...Иначе усещам тънкия момент, в който се опитваш да се похвалиш колко ти е сила е39-ката.
Едва ли, по-скоро са само мечти , така, да върви лафа...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани