Проект спирачки 530 D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- bumer530
- младши ентусиаст
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Проект спирачки 530 D
Dirty M5 driveR написа:Е па... ще взема да се включа. Казвайте ги тия неща, щото колата излиза от завода с малко под 200. А 450 коня няма и най-силната версия от модела. То и G-power ако вземат да тунинговат М5 вероятно няма да оставят стандартните спирачки на 600 коня кола.
Иначе усещам тънкия момент, в който се опитваш да се похвалиш колко ти е сила е39-ката.
все още не е, но ще стане
~Мишо~ написа:Dirty M5 driveR написа:...Иначе усещам тънкия момент, в който се опитваш да се похвалиш колко ти е сила е39-ката.
Едва ли, по-скоро са само мечти , така, да върви лафа...
от лаф на лаф та току виж готова те колегите при е46 го постигнаха
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
Значи все пак си говорим за кола 250 коня макс.
- bumer530
- младши ентусиаст
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Проект спирачки 530 D
Не. Макс 150
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Проект спирачки 530 D
bumer530 написа: те колегите при е46 го постигнаха
ще споделиш ли,какво е постигнато при 46?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: Проект спирачки 530 D
Най-евтиния вариянт(относително евтин) е 4 бутални апарати отпред на стандартните 324мм дискове както и задни от е38тдс пак на 324мм плътни комплект с апаратите.... Задните само даваш дисковете на стругар да ги вземе 1мм(2 в диаметър се получава) отвътре за да влезнат накладките на ръчната и директно ги монтираш без каквото и да е преправяне...
При предните филма е малко по голям.... Аз лично ползвах апарати от алфа 166 (големите мотори) защото първо се намират все още по евтино накладките им са с по голяма площ и самия апарат е по красив външно (ползват същия и при мицубиши лансър ево)
За да се монтира обаче преходни планки не помагат тъй като дупките са достатъчно близо за да не може да се ползват планки , но и не достатъчно за да се завие директно апарата.... Решението което сметнах за най-добре е да се навари алуминий на самия шенкел и после да се разпробие на точните места.... от едната страна само се запълва заводската дупка и се пробива малко по навътре за другата обаче си трябва повечко наваряване и то от човек който си разбира от работата... след това е лесно: изработват се втулки които да центрират апарата точно на диска и се купуват точния рамзер усилени болтове за апаратите....
Лично аз избрах да си направя и маркучи с метална оплетка за да е максимален ефекта от цялата работа но да речем, че те не са задължителни....
Ето и някой цени за да си направите сметката дали вобще искате да правите такъв мод:
Предни дискове от 50-60лв втора употреба до 200-300-400 за нови според зависи марка и модел
Предни апарати от 100 до 250 варират 4 бутално брембо от алфа 166
Предни накладки ако иамте късмет ще са ви дали хубави с апаратите ако ли не хубавите започват от 100 лв и достигат 500-700 за рейсинг моделите на феродо (тъй като са същите на лансър ево и имаме голям избор от рейсинг накалдки)
Задните апарати от е38 са 40-50лв двата с някакви накладки
Задните дискове и те са 40-50лв комплекта втора употреба
20лв стругар да отнеме задните дискове
200лв ми взеха на мен за наваряване на предните шенкели фрезоване и разпробиване на точните места за новите апарати + втулките за центриране на апаратите
Спирачните маркучи ми излязоха около 50лв двата предни
+ 25лв за нова спирачна течност 1литър на ате като за нашите коли...
спирачната помпа на е38 с 4 бутални апарати и същите задни които сме ползвали излзиа същата по номер като на е39 така че смяна не е нужна
Ъпгрейда си струва парите но смао ако имате читави (чисто нови) гуми... без гуми само може да им се радвате визуално и това е....
Хубавото е че си влиза джанта 16-ка без никакви проблеми и отпред и отзад
Ако искате още по голяма спирачна мощ задължително е смяната на предните дискове с по големи и то минимум 350мм
Ето и малко снимков материял:
При предните филма е малко по голям.... Аз лично ползвах апарати от алфа 166 (големите мотори) защото първо се намират все още по евтино накладките им са с по голяма площ и самия апарат е по красив външно (ползват същия и при мицубиши лансър ево)
За да се монтира обаче преходни планки не помагат тъй като дупките са достатъчно близо за да не може да се ползват планки , но и не достатъчно за да се завие директно апарата.... Решението което сметнах за най-добре е да се навари алуминий на самия шенкел и после да се разпробие на точните места.... от едната страна само се запълва заводската дупка и се пробива малко по навътре за другата обаче си трябва повечко наваряване и то от човек който си разбира от работата... след това е лесно: изработват се втулки които да центрират апарата точно на диска и се купуват точния рамзер усилени болтове за апаратите....
Лично аз избрах да си направя и маркучи с метална оплетка за да е максимален ефекта от цялата работа но да речем, че те не са задължителни....
Ето и някой цени за да си направите сметката дали вобще искате да правите такъв мод:
Предни дискове от 50-60лв втора употреба до 200-300-400 за нови според зависи марка и модел
Предни апарати от 100 до 250 варират 4 бутално брембо от алфа 166
Предни накладки ако иамте късмет ще са ви дали хубави с апаратите ако ли не хубавите започват от 100 лв и достигат 500-700 за рейсинг моделите на феродо (тъй като са същите на лансър ево и имаме голям избор от рейсинг накалдки)
Задните апарати от е38 са 40-50лв двата с някакви накладки
Задните дискове и те са 40-50лв комплекта втора употреба
20лв стругар да отнеме задните дискове
200лв ми взеха на мен за наваряване на предните шенкели фрезоване и разпробиване на точните места за новите апарати + втулките за центриране на апаратите
Спирачните маркучи ми излязоха около 50лв двата предни
+ 25лв за нова спирачна течност 1литър на ате като за нашите коли...
спирачната помпа на е38 с 4 бутални апарати и същите задни които сме ползвали излзиа същата по номер като на е39 така че смяна не е нужна
Ъпгрейда си струва парите но смао ако имате читави (чисто нови) гуми... без гуми само може да им се радвате визуално и това е....
Хубавото е че си влиза джанта 16-ка без никакви проблеми и отпред и отзад
Ако искате още по голяма спирачна мощ задължително е смяната на предните дискове с по големи и то минимум 350мм
Ето и малко снимков материял:
Re: Проект спирачки 530 D
Остава обаче един много важен проблем.... ти си си напарвил спирачките сложил си си нови гуми и спираш както трябва, но този зад теб не е при което спирайки рязко избягваш удар в колата отпред, но този зад теб се нашибва яко в тебе и пак го духаш вече една задна м броня е на парчета
Re: Проект спирачки 530 D
Ее, колега, направо ми останаха очите, браво за ъпгрейда и благодарности за подробната информация.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: Проект спирачки 530 D
Хубав ъпгрейд, въпреки неприятната последна случка. За едното поздравления, за другото, съжаление.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Проект спирачки 530 D
Колеги, някой има ли впечатления от спирачните маркучи на Папе ЕООД? - http://pape-bg.com/ Четох, че доста колеги са си правили хидравлични маркучи там, но за спирачни не видях.
В по-стари теми по други форуми споделят, че бързо падал външния защитен слой на металната оплетка, но на снимката на първата им страница под "спирачни маркучи и накрайници" са спирачни маркучи на Venhill - https://www.venhill.co.uk/ , което би трябвало да е ОК, освен ако не е само реклама..
И още един въпрос - според това, което четох, спирачна течност ДОТ 5.1 е съвместима с ДОТ 4, и следователно не се налага някакво кой знае какво промиване на системата, така ли е, някой сменял ли е с 5.1?
И още един - защо на задните ми спирачни маркучи в Риълоем дават по две дифтунги и гумено уплътнение - 12, 13 и 14 - https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP01-EUR-03-2001-E39-BMW-525d&diagId=34_1044
а на предните маркучи не са показани никакви уплътнения? Там няма ли? - https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP01-EUR-03-2001-E39-BMW-525d&diagId=34_1042
Мерси!
В по-стари теми по други форуми споделят, че бързо падал външния защитен слой на металната оплетка, но на снимката на първата им страница под "спирачни маркучи и накрайници" са спирачни маркучи на Venhill - https://www.venhill.co.uk/ , което би трябвало да е ОК, освен ако не е само реклама..
И още един въпрос - според това, което четох, спирачна течност ДОТ 5.1 е съвместима с ДОТ 4, и следователно не се налага някакво кой знае какво промиване на системата, така ли е, някой сменял ли е с 5.1?
И още един - защо на задните ми спирачни маркучи в Риълоем дават по две дифтунги и гумено уплътнение - 12, 13 и 14 - https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP01-EUR-03-2001-E39-BMW-525d&diagId=34_1044
а на предните маркучи не са показани никакви уплътнения? Там няма ли? - https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DP01-EUR-03-2001-E39-BMW-525d&diagId=34_1042
Мерси!
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проект спирачки 530 D
In_Memoriam написа:Стига с тези инженери. Ако всичко зависеше от инженерите
Малко
Който познае автомобила, го черпя една виртуална бира ...
пп Брониран е !!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Проект спирачки 530 D
FaceOff написа:Колеги, някой има ли впечатления от спирачните маркучи на Папе ЕООД? - http://pape-bg.com/ Четох, че доста колеги са си правили хидравлични маркучи там, но за спирачни не видях.
Ползвам техни вече към 15к км. и не са мръднали.
Иначе ако искаш да ги слагаш на Е39 имам оригинални предни на HEL Performance.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
Удобно ли е да споделиш колко ти струваха маркучите от тази фирма? Щото съм на път да поръчам от Англия някакви.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Проект спирачки 530 D
Към 20 лв. на маркуч ако не се лъжа. Ползвам ги само за предни, понеже имах нужда да ми изработят точно конкретни за банджо болт. Отзад съм с HEL.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проект спирачки 530 D
А сещаш ли се каква информация им даде - дължина на маркуча и размер на резбите стига ли? Нарочно питам в темата, за да е видно за всички.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Проект спирачки 530 D
Dirty M5 driveR написа:дължина на маркуча и размер на резбите
По принцип това е достатъчно, но аз имах свалени заводски и им ги занесох за по-сигурно. Диаметър не знам дали има нужда да им дадеш, може и да е стандартен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани